Brian84 píše:
Příznaky jsem tady na foru pročítal,a jedna věc mě zaujala,a to,že motor táhne pěkně podle reakce pedálu.
Stává se mi hodně,že po přidání to někdy trvá(jako by tam někdy nešlo dost paliva).
Nejde o nedostatek paliva, ale o to, že řídící elektronika musí změnit nastavení EGR ventilu (má celkem 5 poloh), k tomu upravit předstih a vstřikovací dávku. To vše tak, aby to při jízdě co nejméně vadilo. Že to cítíš, je o tvé vnímavosti, někdo to vůbec nevnímá.
Brian84 píše:
To prodloužení kabelu,kde to vypojit se nachází kde přesně?neměl bys prosím tě,spíš obrázek?těch konektorů je tam povícero,tak abych neodpojil špatný.
Nemohu sloužit, služební Carismu jsem měl před 10 lety. Ale správný štekr odhalíš snadno: s pomocí zrcátka.
Brian84 píše:
Ještě jedna věc byla na tohle téma zajímavá,a to,že by se motor neměl hned startovat,ale počkat chvíli až egr zacvaká,kontrolky zhasnou,a pak teprve teprve motor nahodit.Mě se totiž stává,že když auto stojí víc jak půl dne,tak mě to chytne až na druhý pokus.
Podle mého hlediska by to mohlo být buď tým egr ventilem,nebo regulátorem tlaku paliva???
Nejhorší, co můžeš při startování GDI udělat, je nepočkat, až si EGR ventil "odklepe".
Brian84 píše:
Nevím,jestli to patří k tématu,tak se předem omlouvám,ale když jsem auto kupoval,tak byla odpojená lambda sonda,když jsem ji zapojil,tak volnoběh mírně kolísal,a při přepnutí na ekonomickou jízdu škubal.
Tak jsem vyčistil šktrící klapku,i za klapkou,a několikrát resetoval ŘJ.(mimojiné prej by se měly intervaly,kdy baterie je odpojená prodlužovat,nevím),moc to nepomohlo.
Když však lambda sondu opět odpojím,tak otáčky pěkně drží,zhruba na 700-750.že by špatná lambda sonda?
Kromě toho, co již napsal Kuno, to může být i tím, že se někdo hrabal v nastavení klapky, místo aby ji jen vyčistil.