mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 25 duben 2024 12:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Olej v prevodovce
PříspěvekNapsal: 28 červenec 2007 14:25 
Offline

Registrován: 28 červenec 2007 14:23
Příspěvky: 3
Mam Carismu 97rv. 66kw 1.6 16v
muze mi nekdo poradit kde se doplnuje a kontroluje olej v prevodovce?
foto by pomohlo
nad prevodovkou mam takovej plastovej uzaver vubec netusim jakou plni funcii.
Dik


Přílohy:
1185720585_857525133c0c045622aa17d8cc2b80ff.jpg
1185720585_857525133c0c045622aa17d8cc2b80ff.jpg [ 385.83 KiB | Zobrazeno 15782 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2007 09:32 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Tady [file]cm.zip[/file] je servisni manual na carismu.
Tady [file]cm-transmission-22.zip[/file] je z toho manualu vysosnuta prevodovka. Tak snad je to to, co hledas.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2007 19:49 
Offline

Registrován: 23 duben 2007 17:15
Příspěvky: 57
Bydliště: South Moravia, Göding
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI, 4G93
Rok výroby: 1998
To samé jsem měl na převodovce na Renaultu 19 z roku 1992 (jen to nebylo nastříkané stříbřenkou). K čemu je to dobré nevím....., ale olej se tudy asi nedolévá, musíš přes kontrolní šroub, na převodovce od Renaultu to bývá zepředu převodovky plastový šroub (není na klíč, v dokumentaci na 4. straně, spodní obrázek ozn. "Filler plug").


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srpen 2007 09:26 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Storm píše:
To samé jsem měl na převodovce na Renaultu 19 z roku 1992 (jen to nebylo nastříkané stříbřenkou). K čemu je to dobré nevím....., ale olej se tudy asi nedolévá, musíš přes kontrolní šroub, na převodovce od Renaultu to bývá zepředu převodovky plastový šroub (není na klíč, v dokumentaci na 4. straně, spodní obrázek ozn. "Filler plug").


Kdyz uz jsme u tohoto tematu...
Ten plastovy sroub (jakoby kridlova matka, jen je to sroub) tam mam. Kdyz vypustim olej, musim novy dolit pres tento kontrolni otvor? Zadny nalevaci jsem, stejne jako tazatel, nenasel.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srpen 2007 17:26 
Offline

Registrován: 23 duben 2007 17:15
Příspěvky: 57
Bydliště: South Moravia, Göding
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI, 4G93
Rok výroby: 1998
Jojo, je to tak, já mám GDI s japonskou převodovkou a mám tam taky jen vypouštěcí a kontrolní šroub (a ten není plastový), takže budu nalévat nový olej taky přes kontrolní otvor. Budu na to muset něco vyrobit.......


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2007 08:31 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Storm píše:
Budu na to muset něco vyrobit.......


Ja myslim dostatecne dlouha hadicka a trychtyrek by mohl stacit...

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2007 16:48 
Offline

Registrován: 23 duben 2007 17:15
Příspěvky: 57
Bydliště: South Moravia, Göding
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI, 4G93
Rok výroby: 1998
carisma píše:
Storm píše:
Budu na to muset něco vyrobit.......


Ja myslim dostatecne dlouha hadicka a trychtyrek by mohl stacit...


Ty mi snad čteš myšlenky.... :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2007 13:03 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
nektere poradne znackove oleje se prodavaji primo v nadobce, co ma vytahovaci prodluzovak, nebo na hadicku aby se dal olej nalit i do spatne pristupnych mist, neni tak treba ni -c vyrabet, pouzivat trychtyrky apod, jen se to proste vymacka a basta.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srpen 2007 12:17 
Offline

Registrován: 28 červenec 2007 14:23
Příspěvky: 3
tak jsem koukal do workshop manualu -22
Je to tam presne popsane a nakreslene.
Pres vypousteci sroub na spodu prevodovky vypustite stary olej.
Sroub pak dotahnete na 38Nm.
Pres kontrolni sroub -ten kridlovej-plnici Nalejte novy olej do pozadovane hladiny tak aby olej nepretekal.Vejde se tam 3,4l
dotahnete sroub na 22Nm.
Olej tam jde Tranself TRX 75W-80W
Kdyz nekdo vi kolik stoji tak nech da viedet
Tom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srpen 2007 15:01 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
pipotom píše:
tak jsem koukal do workshop manualu -22
Je to tam presne popsane a nakreslene.
Pres vypousteci sroub na spodu prevodovky vypustite stary olej.
Sroub pak dotahnete na 38Nm.
Pres kontrolni sroub -ten kridlovej-plnici Nalejte novy olej do pozadovane hladiny tak aby olej nepretekal.Vejde se tam 3,4l
dotahnete sroub na 22Nm.
Olej tam jde Tranself TRX 75W-80W
Kdyz nekdo vi kolik stoji tak nech da viedet
Tom



Problem neni v tom kolik stoji, jako spis kde ho v Evrope sehnat... :D

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2007 10:41 
Offline

Registrován: 28 červenec 2007 14:23
Příspěvky: 3
no to jo.Koukal jsem vsude mozne ale nic jsem nenasel.Asi to bude chtit nejakou nahradu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2007 11:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Osobně se domnívám, že jde o speciální olej (červený) do převodovek francouzských vozů (na obalu to bývá vždy uvedeno) API 75W-80 (až 85) GL-5, např. Valvoline API PC GL-5.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: olej
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2007 14:22 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Mitsi píše:
Osobně se domnívám, že jde o speciální olej (červený) do převodovek francouzských vozů (na obalu to bývá vždy uvedeno) API 75W-80 (až 85) GL-5, např. Valvoline API PC GL-5.



no jo, ale co to druhe W? Ja mam v papirech (Navod k pouziti) uvedeno, ze mam pouzivat olej 75W-85W, tady ten hoch tam ma 75W-80W. Tecka.

Videl jsem sveho casu nekde na internetu originalni Mitsubishi Genuine Parts olej DiaQueen 75W-85W v prodeji, uz nevim kde, ale vim, ze dealeri v Evrope si s tim nelamou moc hlavy (pokud o tom vubec vi, ze?) a lijou tam (aby samozrejme co nejvice vydelali) plnou sysntetiku 75W-90 a basta...ale ta tomu opravdu vubec nesvedci, lepi synchrony. Ja jsem sveho casu pouzil olje Total 75W-80 a byl dobry (ale v te dobe jsem mel uz po synchronech, ktere mi mechanicky poskodil kamarad nevhodnym razenim, takze to moc nepomohlo, ale ten olej to nezhorsil). Takze bud original s temi dvema W nebo ten frantik z nouze.

Ma tam byt proste tady tohle:


Přílohy:
1186662418_553b086cd94260f2d413d69481ead065.jpg
1186662418_553b086cd94260f2d413d69481ead065.jpg [ 89.27 KiB | Zobrazeno 15632 krát ]

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2007 14:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A kde seženu originalni Mitsubishi Genuine Parts olej DiaQueen 75W-85W? Sháněl jsem dlouho, leč marně...

Jinak motor 1,6 je kombinován s francouzskou převodovkou od Renaultu, takže tam byl bez obav nalil právě to, co jsem již radil.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2007 15:32 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
A kde seženu originalni Mitsubishi Genuine Parts olej DiaQueen 75W-85W? Sháněl jsem dlouho, leč marně...

Amici neco takovyho maji, kdo z nas to objedna a vyzkousi? Je to part number MZ313376
http://www.jscspeed.com/evo/evo_base.ht ... n_7585.htm
http://www.mitsubishiparts.net/catalog/?section=575
http://www.mitsubishipartsstore.com/pro ... 111c8601e2


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz