mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 listopad 2024 02:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 13 listopad 2011 20:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
... tak by boli menene tak taky isty by tam s najvacsou pravdepodobnostou nikto nedal.

Pokud byl použit originální díl, pak bude "taky isty". Kromě toho skutečnost, že někdo vyměnil hlavní řemen, ještě nemusí znamenat, že vyměnil i ten malý, a také že vyměnil napínák, napínací a vodicí kladky!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2011 10:36 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
ved to je prave to.auto bolo podla servisky servisovane v mitsubishi,ale komu sa da v dnesnej dobe verit.ze jo.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2011 13:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A je na tu výměnu k dispozici faktura ze značkového servisu?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2011 21:05 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
nie faktura nieje ziadna.takze prist ci na to ci je to original je asi nerealne......inak dnes som sa snazil resetnut RJ pretoze vykazovala,ze ide v nudzovom rezimepodla toho ako to popisujes vyssie. Vyzeralo to ze sa to aj podarilo,ale po par minutach sa to vratilo vsetko naspat a znovu je to bez reakci na zvyseny volnobeh.jedine na co reaguje je potocenie volantom,ale aj to je slabsie ako ked to bolo hned po resete.co by bolo dobre este skusit.ja mam dojem,ze nieco je vadne.nejake cidlo,alebo lambda.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 04:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vadného není nic (jinak by to po resetu nedělalo to, co to dělalo), prostě to už někdo předtím zcela nekompetentně poštelovával.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 08:13 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
no tak to si ma velmi nepotesil,taoze dat to do pobodneho stavu,asi nebude velmi jednoduche,kazdopadne sa s tym este dnes skusim pobavit.inak ked necham klucik v prvej polohhe tak od klapky ide nejake brumenie,alebo neviem ako by som to nazval,je to normalne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 08:13 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
no tak to si ma velmi nepotesil,taoze dat to do pobodneho stavu,asi nebude velmi jednoduche,kazdopadne sa s tym este dnes skusim pobavit.inak ked necham klucik v prvej polohhe tak od klapky ide nejake brumenie,alebo neviem ako by som to nazval,je to normalne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 09:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano, po zapnutí zapalování si to musí "zavrčet", ovšem ve slovesném vidu dokonavém, tj. nikoli permanentně! :wink: Klapku a difuzor máš dokonale vyčištěné?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 12:21 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
cele teleso klapky som mal vybrate niekedy cez leto a vycistil som ju najlepsie ako sa dalo.za pomoci original cistica v spreji. teraz ked som zhodil hadicu zo sania bola klapka cista ale pre istotu som tam toho spreju striekol a nechal posobit a nastartoval a pri nastartovanom motore a pridanom plyne som jej este striekol takze ta musi byt jcista jak slovo bozie.na k tomu "brumeniu" (pripomina mi to trafo ked nim prechadza napatie) to ide z tej klapky stale ked dam klucik do polohy aby sa rozsvietili kontrolky.tak teraz neviem ci skusit dlhsie po znovu pripojeni minus polu nechat auto nenastartovane.inak po znovu pripojeni minus polu treba zapalovanie vypnut a znovu zapnut,alebo hned startovat?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 13:14 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
cele teleso klapky som mal vybrate niekedy cez leto a vycistil som ju najlepsie ako sa dalo.za pomoci original cistica v spreji. teraz ked som zhodil hadicu zo sania bola klapka cista ale pre istotu som tam toho spreju striekol a nechal posobit a nastartoval a pri nastartovanom motore a pridanom plyne som jej este striekol takze ta musi byt jcista jak slovo bozie.

Prima!

maxx2 píše:
na k tomu "brumeniu" (pripomina mi to trafo ked nim prechadza napatie) to ide z tej klapky stale ked dam klucik do polohy aby sa rozsvietili kontrolky.

Tohle je ovšem chyba: má to jednorázově zavrčet a po delší době, když nenastartuješ, tak znovu. Jinak má být klid, ticho. Tebou zmíněný zvukový projev nasvědčuje rozštelovanosti!

maxx2 píše:
tak teraz neviem ci skusit dlhsie po znovu pripojeni minus polu nechat auto nenastartovane.inak po znovu pripojeni minus polu treba zapalovanie vypnut a znovu zapnut,alebo hned startovat?

Minus pól odpojuješ při zapnutém zapalování (motor samozřejmě nesmí běžet :!: ), pak vyneš zapalování a po nějaké době ho zase zapneš a se zapnutým připojíš mínus pól. Zapalování vypneš, utáhneš mínus svorku a můžeš startovat. Z hlediska resetu je důležitá doba, kdy je ŘJ bez napětí - prodluž ji třeba na několik hodin.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 16:02 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
ja som medzi tym ako som odpojil minus zapalovanie nevypinal a po znovu pripojeni som hned startoval bez vypnutia zapalovania.myslis,ze by mohla byt chyba aj v tom? reset som robil viacej krat ale maximalna doba odpojenia bola asi 4 minuty. takze vyskisam ju nechat odpojenu aspon hodku a uvidime co to spravi.inak aj ked to chvilku po resete islo ako by malo tak zvysenie volnobehu prislo okrem svetiel asi vo vsetkom co si spominal,ale na svetla ziadna reakcia,skor trosku poklesli.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 16:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
ja som medzi tym ako som odpojil minus zapalovanie nevypinal a po znovu pripojeni som hned startoval bez vypnutia zapalovania.myslis,ze by mohla byt chyba aj v tom?

To nevím.

maxx2 píše:
reset som robil viacej krat ale maximalna doba odpojenia bola asi 4 minuty. takze vyskisam ju nechat odpojenu aspon hodku a uvidime co to spravi.

Jednou jsem musel ŘJ dokonce šoupnout na noc do mrazáku. :lol: Ale nejednalo se o GDI: ty nejsou na tyhle věci tak háklivé, neboť nemají adaptivní schopnost.

maxx2 píše:
inak aj ked to chvilku po resete islo ako by malo tak zvysenie volnobehu prislo okrem svetiel asi vo vsetkom co si spominal,ale na svetla ziadna reakcia,skor trosku poklesli.

Nějakou dobu (tak 2-3 cykly ohřátí/vychladnutí) po úspěšném resetu ŘJ a za situace, kdy je jinak všechno správně nastavené, musí být reakce volnoběhu na každé "poškádlení" až přehnaně "alergická". Pokud se to těsně po reseru chová tak, jak by se to mělo chovat normálně, je to špatně.

Co se týče reakce volnoběhu na zapnutí světel či jiného příkonu, u GDI hodně záleží na tom, v jakém režimu zrovna běží - zda ve stechiometrickém, nebo chudém/v režimu chudé směsi.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 21:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ještě jedna veledůležitá věc: po zapnutí zapalování u GDI si musí "odklepat" EGR ventil :!:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 21:54 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
tak som to dnes znovu skusal,ale bez vysledku.auto som dnes ani nestartoval,aby bolo uplne studene. hned som len odpojil minus pol,a nechal viac ako hodinu tak po znovu pripojeni vsetko po starom.volnobeh neprejavoval ziadne zmeny ako pises ze by mal po nastartovani po resete.od klapky ale ide stale to brumenie ako keby sa snazila dostat do nejakej polohy a to sa mi velmi nepaci.teraz na noc som odpojil minus a necham to az do zajtra poobedia odpojene už aj pekne mrzne tak to hadam pomoze,ak nie vyberem cele teleso a pozrem ci tam nahodou nieje nieco v neporiadku.inak som si vsimol ze na strane klapky ktora je otocena smerom do vnutra je čierna krabička,ktora sa da nastavovat povolenim srobu,ale ten je pekne pretretý bielou farbou až na samotny kusok telesa klapky a je to neporusene.este ma napadlo,že skusiť odpojit konektroy ktore su ku klapke pripojene.inak ako zistim ci ide motor na chudu,alebo stechio zmes,da sa to volne bez pouzitia nejakeho diagnostickeho nastroja zistit?

EGR ten si pekne cvaka,tam problem nie je.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 22:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
inak ako zistim ci ide motor na chudu,alebo stechio zmes,da sa to volne bez pouzitia nejakeho diagnostickeho nastroja zistit?

Když běží na chudou směs, což ovšem nikdy nenastává u studeného motoru, tak se např. na volnoběh sotva převaluje, má až příliš nízké otáčky a běží neklidně. Když ho necháš v tom volnoběhu delší dobu, po čase se přepne na stechio: volnoběh se zhoupne nahoru, běh motoru se zklidní, otáčky se mírně zvýší. Naopak při jízdě znamená přepnutí ze stechio do chudé směsi poskočení/nechtěnou akceleraci, která Tě donutí ubrat plyn; pak už jedeš stylem "trocha plynu - žádný plyn", ovšem funguje to jenom do té doby, kdy začneš potřebovat více výkonu, který za chodu na chudou směs chybí. To vše má svůj fyzikální základ a snadno uchopitelnou logiku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz