mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 listopad 2024 03:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2012 09:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Držím palce!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2012 11:21 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Po Pepeho opravě už spojka maká, zkusil jsem spojit silové kontakty relé v mot .prostoru a řemenice cvakne spojí se a roztočí, stačilo jen vyndat 0,3mm podložku, co je za lamelou. Pepe díky.Ted to ještě nechat znova naplnit a snad už to bude OK.
Bylo to tam už trochu ošoupaný a orezlý, tak to asi magnety přitáhly jen občas.Strana 65a66,podložka č.6.


Přílohy:
klima.rar [1002.64 KiB]
602 krát

_________________
Obrázek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2012 14:13 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Naplněno na ruční mašině a chladí, otáčky motoru se už taky zvyšujou při zapnutí!!!Hmotnost náplně jestli jsem dobře koukal 0,67kg. :cool:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2012 20:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Gratuluji! :clap:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2012 21:03 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Asi byla klika, že se mi věnoval kluk, co tomu rozumí a ne majitel servisu, co to prostě napíchne na automat a panna-vorel./P.S. opravna zaoralek.Takže je to o lidech a ne o strojích/50 na 50/.Chladí to i po půl hodce v poho, jenom nemám pod autem tu klasickou loužičku. :pray:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2012 09:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vždy je to o lidech, úrovni jejich znalostí, zručnosti, pečlivosti, schopnosti přemýšlet v souvislostech a zacházet s přístroji. Klimu mi na Renaultu Medaillon 2x plnili lidé s vybavením "samo-domo z doby krále klacka", jenže to uměli! A byl jsem velmi rád, že servis "s automatickou skříňkou" skončil hned na prvním kroku, totiž na absenci potřebných redukcí k napojení na systém ve voze, poněvadž když jsem pak viděl výsledky na vozech v mém okolí, k nimž se "skříňku" připojit podařilo... Např. výsledkem pouze "preventivní údržby" do té doby po mnoho let plně funkčního systému chlazení v Hondě Accord byla série oprav protáhnuvší se na dva roky (vše značkový servis Honda, který původně dělal hlavně koncernové vozy), jež si vyžádaly přes 45 tis. Kč, kdy to majitel vozu definitivně vzdal a už neklimuje vůbec.

Sice mi není jasné, co se na Tvém voze stalo, když před zásahem spojka kompresor připojovala a po něm už ne, ale budiž. Pokud jde o loužičku, záleží hlavně na vlhkosti vzduchu, ovšem nějaký kondenzát na výparníku vždy vzniká. Pokud "neloužičkuje", voda nejspíše zůstává v systému (neodtéká), což je problém. Určitě bych co nejdříve vyčistil drenážní otvor!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2012 09:42 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
S tou spojkou to asi fakt byla náhoda, že odešla při plnění.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 07 září 2012 19:19 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Mezera mezi lamelou a řemenicí je výrobcem daná - max. 0,4 mm . Je li tato mezera věčší než daná hodnota , nemusí - opakuji- nemusí elmag pole fungovat jak má . Neboli elmag. síla cívky nemusí přitáhnout řemenici vždy při zapnutí obvodu .
Protože na Robově Galantu k této situaci došlo , upravil jsem krok řemenice vůči lamele o 0,2 mm vyndáním distanční podložky , jak to doporučuje výrobce . Stejnou operaci jsem provedl u svého vozu a klima je v pohodě . Ono totiž dochází na styčných plochách lamely a řemenice jak k oděru materiálu -ocel- tak i k vyreznutí ploch vlivem nepoužívání klimy v zimních měsících .

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 07 září 2012 19:29 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Jj po Pepeho opravě/ůpravě/ klima maká bez problému, někdy se mi až zdá ,že chladí až moc,ale to je asi jen zdání.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 08 září 2012 14:20 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
To je tím že klima nereaguje na okamžité změny ale i tím , že tvé tělo se přizpůsobuje teplotě ve voze a po čase je mu zima . Stejný problém s teplotou v bytě . Přijdeš z venkovního prostředí a rozdíl v teplotách tělo zaznamená okamžitě - je ti teplo nebo chladno . Po určité době si tělo na teplotu přivykne a už to pro nej není dostačující - protože buď musí topit samo (tělo) nebo se potit a ochlazovat tak sebe . To jsou pocity a reakce na klimu v autě . :think:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 10 září 2012 14:23 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pepe, chtel jsem se Te zeptat, zda nevis jak na vrzani remene pohonu klimy u Galanta 2,5 V6: remen je novy, radne napnuty, napinaci kladka originalni nova, vrzani se drive objevovalo jen obcas, hlavne za studena a vlhka, postupne se to zhorsilo, nyni vrze uz i za tepla. Po prostrikani silikonovym sprejem na cas ustane. Problem je nejspise v remenici kompresoru, ale klima funguje naprosto korektne. Predem diky za odpoved!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 10 září 2012 15:01 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Mitsi, nemůže ti občas lehce prokluzovat spojka? Mě ten zvuk to občas udělá taky.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 10 září 2012 19:30 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Prokluz řemene bych neřešil silikonovým olejem ale speciál na řemeny , který obsahuje nějaké ty rozpoštědla ale hlavně složky včelího vosku ke zvýšení přilnavosti . Ze svých zkušeností silikonový olej - spray ve voze nikde nepožívám .
Problém bude ten silikon dostat z řemene a kladek. Já používám GRIPAN a i na nové řemeny - a klid .
Ano ,problém je v řemenici kompresoru- když ji magnet přitáhne, vznikne tak vysoký třecí moment - u Galantu se počítá ze strátou výkonu až 20%- že silikon, sám o sobě sice přilnavý ale kluzký , tento moment není schopen přenést k roztočení kompresoru . Proto dochází ke hvízdání - síla motoru neni schopna na kluzkém povrchu kompresor hnát na 100% ale jen na 60 % a to je ztráta dosti veliká .

Jinak Mitsi , pane, to byl dobrý chyták - silikonový olej na řemeny a kladky . Díky

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 11 září 2012 09:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Obávám se, že si nerozumíme - asi jsem to špatně popsal: ten zvuk se ozývá téměř nezávisle na tom, zda je klima zapnutá nebo ne. Jelikož to není typické pískání volného řemene, potřeboval jsem zjistit, zda to vrzání vzniká na styčné ploše řemene s řemenicemi či kladkami anebo jinde. K danému účelu běžně používám kousek mýsla, který přitisknu na činnou plochu běžícího řemene (v případě původu zvuku na styčných plochách tento na čas zmizí), jenže zde mýdlo nelze uplatnit, jelikož bych nerad přišel o prsty. Proto jsem použil silikonový sprej - se stejným efektem. Mám i sprej proti pískání řemenů (zvyšuje koeficient tření), ale po několika špatných zkušenostech ho raději nepoužívám: pokud se totiž neodstraní příčina nepříjemných zvukových projevů (např. úhlová nesouosost řemenic), výsledek je ještě horší a na rozdíl od silikonu tento přípravek prakticky nelze z řemene odstranit.

Proto se ptám, co se mohlo vlivem opotřebení stát na úrovni řemenice a vnitřního ústrojí pohonu kompresoru klimy, že se od něj ozývá nepříjemné vrzání, a to zejména tehdy, když kompresor není připojený? No a samozřejmě jak se s tím popasovat?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Galant 1996 2,5l V6 4x4 120kw
PříspěvekNapsal: 11 září 2012 21:54 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj vrzání na klimě mě dělalo 'volné' ložisko spojky na hliníkové nábě víka kompresoru - opraveno (zatím drží) Galuminem a přesoustruženo. Vrzalo to ať byla spojka zapnutá či ne, spíš více když byla vypnutá... viz. téma na fóru 3000GT


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz