..To neni "uvaha", to je primo doporuceni, konkretne napr. Fiatu a jeho servisni site...
Pokud je auto s dvouhmotou,snad. Jinak ne,není důvod.
Ona ta doporučení se zde vykládají zrovna je třeba,že?
....Takhle jsem to snad napsal (sem patri otaznik, na tehle debilni klavesnici snad vubec neni...) Napsal jsem to prece jinak. O roustouci axialni vuli klikoveho mechanismu atd.....
A jak tam ta vůle "naroste"?
Tím,že se šlape na spojku?
....Proc konstrukter idiot (otaznik) To, ze vyrobci neumeji neco vyrobit a ridici to zase dokazi az prilis rychle zku.vit prece neni az tak jeho vina.....
Protože montování dvouhmot do běžných aut je hloupost,uživateli nepřináší absolutně žádné výhody a mám dojem,že za ten svkělý "počin" akorát někdo dostal dobře zaplaceno.
Víš,že u některých desetiletých aut výměna sady s dvouhmotou převýší min.polovinu ´časové ceny vozu? A to uvažuji material z tzv.druhovýroby.
Proč by se jinak zcela běžně sady s dvouhmotami při poruše nebo výměnném intervalu nahrazovaly kity v klas.provedení?
....Principialne je STEJNY kazdy motor, odkud pak ovsem plynou ty rozdily mezi nimi (otaznik)....
Můžeš mi prosím popsat rozdíly v axialu nebo jeho uložení-či co... třeba toho Fiatu a třeba Renaulta. To abychom si vyjasnili nač ten axial tam vlastně je?
Jinak je Tvá odpověd silně demagogická.
P.S. dal jsem si práci zjistit odkud takové a další "zaručené" info pocházejí a hle:
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... -kupujici/Ten redaktor Vaculík by se neměl plést do věcí o kterých ví h.vno. Tam jsou bludy ja cyp.(napsal jsem to slovo správně s tvrdým y?
) Mate veřejnost a člověku znalému jsou jeho kydy akorát k smíchu.