mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 listopad 2024 01:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2012 07:39 
Offline

Registrován: 18 listopad 2012 19:51
Příspěvky: 10
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1,8GDI
Rok výroby: 2003
Chtěl jsem Vás poprosit o radu .Mám charismu GDI r.v 2003 a chtěl jsem si udělat rozvody ,ale je tam tak málo místa že se mi nedaří vyndat ten držák motoru který je v přišroubován v oblasti rozvodů asi 4 šrouby .Překáží tam nosník karoserie a nejde vyndat.Nevíte Jak na to?
Diky moc za odpověď.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2012 10:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
hony píše:
... Překáží tam nosník karoserie a nejde vyndat. ...

Co to má být? Jestli myslíš ukotvení silentbloku motoru na pravém podběhu, tak je to jednoduché: motor na téhle straně mírně přidzdvihneš (např. nůžkovým heverem), pak můžeš uvolnit a vyndat ten velký dlouhý šroub, který jde středem silentbloku a drží vlastně většinu hmoty agregátu na straně motoru, následně celý ten držák zdemontuješ, čímž získáš přístup k rozvodům. Zpětná montáž je v opačném pořadí, akorát závěrečné dotažení všech šroubů tohoto závěsu si nech až na moment, kdy už motor opět visí v tom silentbloku. A bacha na správné nastavení hydraulického napínáku rozvoďáku!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2012 13:30 
Offline

Registrován: 18 listopad 2012 19:51
Příspěvky: 10
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1,8GDI
Rok výroby: 2003
Ano jedna se o ukotveni silentbloku k motoru na pravé straně .Zkoušel jsem pŕizvednout a nebo spustit niž a nedařilo se i ten dil vyjmout, bal jsem se to zvednou víc. Já to zkusím myslel jsem, jestli se nemusí vyndat celý motor.
Moc děkuji za radu


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2012 15:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Rádo se stalo! Motor ven samozřejmě nemusí, dokonce - pokud si to dobře vybavuji - je možno ho po uvolnění a demontáži onoho silentbloku spustit poněkud dolů: zůstane viset na zbývajících třech závěsech, navíc se tak k těm rozvodům získá z prostoru pravého podběhu lepší přístup. Pozor, šroub řemenice na klikovce je třeba povolit ještě před demontáží toho silentbloku!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2012 22:53 
Offline

Registrován: 18 listopad 2012 19:51
Příspěvky: 10
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1,8GDI
Rok výroby: 2003
Tak už jsem to přehodil jsem moc rád .Jen mám malý problém při dělání rozvodů jsem odpojil baterku(to jsem asi neměl) a po připojení mi to chcípá když je to ohřáté specielně když jedu dobrý a v okamžiku když vypnu motor a pak nastartuji tak to začne. Něco jsem četl že se to musí něják nastavit.Máte se tím nějákou zkušenost jestli se to dá udělat na evoscanu?
Díky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2012 09:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
hony píše:
Tak už jsem to přehodil

A nastavil jsi správně vůli na plunžru hydraulického napínáku?
hony píše:
při dělání rozvodů jsem odpojil baterku(to jsem asi neměl)

To rozhodně nebylo nutné.
hony píše:
Něco jsem četl že se to musí něják nastavit.

Pokud jsi někde něco takového četl, tak na to rychle zapomeň, nebo namísto
hony píše:
Jen mám malý problém

budeš mít už nafurt velký problém :!:
hony píše:
Máte se tím nějákou zkušenost jestli se to dá udělat na evoscanu?

Ano, máme: stačí vyčistit škrticí klapku a zresetovat ŘJ motoru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2012 23:31 
Offline

Registrován: 18 listopad 2012 19:51
Příspěvky: 10
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1,8GDI
Rok výroby: 2003
No to nemám moc radost .
Našel jsem návod jak naučit gdi po restartu dobře jezdit co si o tom myslíte?

First make sure the engine is warm (fe. by driving for a few minutes). Then disconnect you car battery (first the negative then the positive). Drain the rest of the system by 'turning on' some lamps, ignition, etc. They ofcourse will not turn on but they WILL deplete the rest capacity of some condensators.

Now the ECU should have been cleared and reset. Reconnect the battery (first positive then negative). Then make sure you have NO electricity equipment (like airco, lamps, radio etc.) turned on. After that, start your engine but DO NOT throttle. In fact, do nothing but wait. Wait for about 15 min. You will notice the revs changing after some minutes. This is the ECU learning.

Then after the 15 min. turn on the most heavily electricity equipment (airco, window heater, radio, lamps etc) and wait another 5 min. The ECU will learn how to rev the engine to give enough power to them. Then after that, just drive a few miles. You will notice that your car sometimes gives more or less power (while you are keeping the same throttle). This again is the ECU learning how to save energy.

Now you are ready. The next couple of hundred miles the ECU will keep learning. Just drive as you normally would but also give the engine some power sometimes (don't drive like your grandma). This will make your car learn even better and therefore drive better.


Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_re ... z2CtXvrDf1


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2012 00:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Myslím si - a mám pro to 100+1 pádný důvod (přesněji min. tolik úspěšných resetů), že je to úplná hloupost! Reset ŘJ jsi ostatně provedl sám (odpojením aku při výměně rozvodů), a jak to dopadlo...

Prostě napřed důkladně vyčisti tu klapku a difuzor, pak zapni zapalování (motor samozřejmě nesmí běžet!!!), odpoj mínus pól aku, počkej tak min. 20 sec a znovu připoj. Dotáhni svorku, nastartuj a normálně jeď! Přitom je úplně jedno, zda je motor studený nebo teplý, speciálně GDI to nevadí - samozřejmě pouze v případě, že se ho už někdo předtím nesnažil "seřizovat".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2012 00:57 
Offline

Registrován: 18 listopad 2012 19:51
Příspěvky: 10
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1,8GDI
Rok výroby: 2003
Dobře Zkusím,na motor nikdo nešahal a do resetu byl bezproblémový .
Zatím díky moc za rady .


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2012 01:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Správný jízdní projev motoru GDI, příčiny "spadnutí" volnoběhu, příčiny i nápravu potíží a jeho následné "přizpůsobení" jsem tu už na mnoha místech zevrubně popisoval: Máš-li zájem, vyhledej si to.

Jinak při čtení toho vloženého odkazu na wikipedii Tě mělo trknout už to, jak pečlivě (a naprosto zbytečně) dotyčný popisuje způsob odpojení/zapojení akumulátoru, aniž by ho musel vyjímat z vozu... :twisted:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2012 23:06 
Offline

Registrován: 18 listopad 2012 19:51
Příspěvky: 10
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1,8GDI
Rok výroby: 2003
Díky ti moc za všechny rady už vše šlape jak předtím.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů
PříspěvekNapsal: 26 listopad 2012 00:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Gratuluji!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz