Jedna oprava: to nejchoulostivější rameno vpředu je příčné, nikoli šikmé.
A ještě doplněk k jízdním vlastnostem "originálních" Mitsubishi: jsou výrazně odlišné od jiných vozů - v tom smyslu, že tam, "kde jiné už končí, Mitsubishi se teprve dostává do svého živlu". Abych to blíže osvětlil: Neznám žádnou jinou značku, pro kterou by více platilo, že čím rychleji člověk jede, tím méně musí auto řídit a tím je jízda s ním pohodovější! A tak jestliže u jiných aut musí řidič od nějakých 160 km/h nahoru výrazně zvýšit své soustředění na jízdu, u Mitsubishi si ve 200 klidně i zchrupne - samozřejmě obrazně řečeno. Obdobně na technické zatáčkovité trati se člověk u jiných značek doslova pere s volantem, zatímco tady pouze naznačí, co chce, a vůz to již sám provede. Pochopitelně to předpokládá mj. nemít strach a namísto ubrání plynu, což by odpovídalo požadavku na bezpečný průjezd zatáčkou "jiným" vozem, ten plyn zde naopak přidat... (kdo někdy s Galantem jezdil, nepatří do kategorie "tupých" řidičů/pouhých "ovladačů" a má srovnání s jinými značkami, dobře chápe, co čem je řeč). Ano jsou značky, resp. spíše vybrané konkrétní typy vozů (všechny z Itálie!), které "umějí" exaktnější průjezd zatáčkou, nicméně jsou tvrdé, nepohodlné a neumějí ten "zbytek" - opět ve srovnání s Mitsubishi.
P.S.: Teď jsem chvilku jezdil s novou Mazdou 3 MPS. Těch 260 PS tam podle mého názoru není, jízdní vlastnosti neodpovídají kategorii "hot-hatch", a tak snad jediné, co mne opravdu zaujalo, byl zvuk originálního autorádia (ano, s audiem od Bose-ho...) a dobré nastavení ESP, který ani při aktivovaném stavu není příliš horlivý a umožní mírný prokluz hnacích kol i mírný smyk, byť bohužel pouze nedotáčivý
. V každém případě to ovšem bylo nesrovnatelně lepší svezení, než s Audi A6 2,0 TFSI, s nímž jsem jezdil předtím (vím, srovnávám hrušky s jabkama). Ovšem Galant je navzdory stáří své konstrukce stále klasa!