Pro clpepa a jiné - po odpojení baterie a následném pádu volnoběžných otáček pod hranici 500 ot/min stačí pootočit regulačním šroubem , který najdeš v telese klapky, a zvýšit (snížit) volnoběžýchod motoru na doporučených 650 +-100 .
Myslím si, že ti kdo jezdí s volnootáčkama pod doporučovanou hranicí , si zahrávají s životností - rozv. řemenu, altíku- dobíjení, řízení a též brzdy .
Tento názor mi nevymluví ani bůh tohoto fóra Mitsi - bacha na chlapa- jeho rad a zkušeností si vážím moc , tak žádné nadávky .
Jak již ve foru Mitsi psal, vyčisti klapku ale na nic nastavovací
NESAHEJ. nejlíp bude když svěříš afto do rukou klukům co se
DEKARBONIZACÍ zabývají . Pak stačí dorovnat otáčky - po zahřátí motoru na provozních 86°C a jezdíme .
U starší verze galantů se zemnil konektor pro odstavení ECU při nastavování volnoběhu, ale u V6 2,5 l je od tohoto upuštěno . Dík za pozornost .
Příloha:
NASTAVENI_VOLBEH.JPG [ 338.62 KiB | Zobrazeno 23567 krát ]