mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 listopad 2024 01:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 18:40 
Dobrý den. Měl bych prosím Vás dotaz, až do nedávna jsem byl s Mišákem nad míru spokojen. Po výměně baterie (jsem blbec) mi nastali problémy. Po ujetí asi 80 km. se ŘJ sama načetla takže při otočení volantem a zapnutí klimošky se otáčky ihned zvýší, ovšem po dosažení provozní teploty motoru - při zapnutí topení poklesnou otáčky motoru z volnoběžných otáček to je asi 480 ot. na 300-350 ot. a jen tak tak že motor nechcípne. Když zapnu klima aby chladila tak i při teplém motoru drží otáčky jak přibité - ZAPNE KLIMA zvýší se ot. na 530, VYPNE KLIMA spadnou na 480 a ani se nehnou. Ovšem jak jsem již uvedl při zapnutí topení se otáčky propadnou. Vůbec to nechápu. Myslíte že je ještě závada v ŘJ, nebo v klapce a nebo někde úplně jinde. Srdečně Vás zdravím a věřím že mi poradíte. Mam Vás za nejlepšího znalce Mišáků. Předem děkuji za Vaši radu. S pozdravem clpepa.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 20:05 
Offline

Registrován: 16 květen 2010 20:19
Příspěvky: 2
Automobil: Mitsubishi Galnt 98'
Typ motoru: 2.5 V6
Rok výroby: 1998
udělal si vlastně takový reset kdy se uložené záznami z jízd smazali a ta jednotka si je musí znovu zase načíst,asi tedy jezdit a pak by se to mělo zlepšit protože v jednotce byla uložena hodnota jak je nastavená klapka a tak ,tím že se baterka odpojela je to fuč příště měnit s nějakým zdrojem :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 21:04 
Moc děkuji. Zatím mám s tímto problémem najeto 1 500 km. Je nepříjemné když si chci v dešti ofouknout okno. Budu tedy jezdit dál a věřit že se to srovná.Zdravím a ječtě jednou děkuji. Když auto tak Japonské, když Japonské tak Mitsubischi GALANT.49T


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 21:07 
Moc děkuji. Zatím mám s tímto problémem najeto 1 500 km. Je nepříjemné když si chci v dešti ofouknout okno. Budu tedy jezdit dál a věřit že se to srovná.Zdravím a ječtě jednou děkuji. Když auto tak Japonské, když Japonské tak Mitsubischi GALANT.49T


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 21:52 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Je to marný, je to marný, je to marný... :cry:

Projdi si prakticky kterékoli vlákno: Kolikrát se tam opakuje stále tentýž příběh o odpojeném akumulátoru, zblázněném volnoběhu, rozštelované klapce atd. atd.?

Bohužel Tě mohu s pravděpodobností hraničící s jistotou ubezpečit, že se to "samo" nespraví, i kdybys najezdil desetitisíce km. Máš však šanci, tedy pokud se dosud nikdo nehrabal v nastavení klapky: prostě ji důkladně vyčisti, a pak zresetuj ŘJ. Hlavně nesahej na žádné nastavení kolem klapky!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 červen 2010 11:44 
9JN4HNa nic jsem nesahal. Servis byl dělán ve značkovém servisu v Německu na 199 000 km. a pak jsem to dovezl přímo ze servisu i se servisní knížkou. Díky díky díky.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 červen 2010 13:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nemáš zač, nemáš zač, nemáš zač! :lol:

Ale nejásej předčasně: povětšinou se totiž až v takovýchto situacích přijde na to, že to doposud jakž takž fungovalo jenom kvůli onomu nafixlování z minula...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 červen 2010 20:23 
Rekl bych jednu podstatnou věc- NASTAV volnoběžné otáčky na 650- toť základ . Z této hodnoty se můžou pohybovat +- 100 ot. Pak by neměl chcípat, chcípák. :idea:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 červen 2010 21:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
pepelopez píše:
Rekl bych jednu podstatnou věc- NASTAV volnoběžné otáčky na 650- toť základ . Z této hodnoty se můžou pohybovat +- 100 ot. Pak by neměl chcípat, chcípák. :idea:


Možná by nebylo od věci dotyčnému zároveň poradit, jak to vlastně udělat... To jsem tedy zvědav! :cool:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2010 17:55 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Vážený Mitsi, lidi kteří se na foru ptají na různosti kolem svých Galantů nemaji ani tolik úcty vůči sobě aby se přihlásili a zanechaly na sebe mail v registraci .A přitom je to u tohoto motoru jednoduchá záležitost .. :wink:
Chtěl jsem dotyčnému napsat co provést ale KAM ??? :mad:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 červen 2010 18:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
pepe píše:
Chtěl jsem dotyčnému napsat co provést ale KAM ??? :mad:


Nejlépe sem! Vždyť právě tomu účelu otevřené fórum slouží, ne?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 červen 2010 18:59 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Pro clpepa a jiné - po odpojení baterie a následném pádu volnoběžných otáček pod hranici 500 ot/min stačí pootočit regulačním šroubem , který najdeš v telese klapky, a zvýšit (snížit) volnoběžýchod motoru na doporučených 650 +-100 .
Myslím si, že ti kdo jezdí s volnootáčkama pod doporučovanou hranicí , si zahrávají s životností - rozv. řemenu, altíku- dobíjení, řízení a též brzdy . :cool: Tento názor mi nevymluví ani bůh tohoto fóra Mitsi - bacha na chlapa- jeho rad a zkušeností si vážím moc , tak žádné nadávky . :care: :mad:
Jak již ve foru Mitsi psal, vyčisti klapku ale na nic nastavovací NESAHEJ. nejlíp bude když svěříš afto do rukou klukům co se DEKARBONIZACÍ zabývají . Pak stačí dorovnat otáčky - po zahřátí motoru na provozních 86°C a jezdíme .
U starší verze galantů se zemnil konektor pro odstavení ECU při nastavování volnoběhu, ale u V6 2,5 l je od tohoto upuštěno . Dík za pozornost .
Příloha:
NASTAVENI_VOLBEH.JPG
NASTAVENI_VOLBEH.JPG [ 338.62 KiB | Zobrazeno 23561 krát ]

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 červen 2010 08:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Přesně z tohoto důvodu

pepe píše:
Myslím si, že ti kdo jezdí s volnootáčkama pod doporučovanou hranicí , si zahrávají s životností - rozv. řemenu, altíku- dobíjení, řízení a též brzdy.


+ ochrany tlumiče torzních kmitů na spojce

bych to řešil IHNED, ale pokud možno ROVNOU jediným korektním způsobem, tj. bez "štelování"! Příčina je prostá: pokud dotyčný nemá k dispozici přesný otáčkoměr, pak ten volnoběh nenastaví správně, jelikož podle otáčkoměru na palubce, zejména v takto nízkých otáčkách, to dost dobře nejde - špatně se "vespod" odečítají, navíc většina otáčkoměrů dost kecá (ten můj si "ubírá" rovných 200 ot./min.).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz