Pokud platí toto
Mobidi píše:
... se měnilo na levém předním kole ložisko. Všechno fungovalo až do chvíle kdy se po 1/2 roce vyměnily destičky a následuje toto: po zahřátí brzd (4-5x probrždění) se od kola při určité síle sešlápnutí brzdového pedálu začnou ozývat pravidelné rány. Interval bouchání je dán rychlostí auta. Při povolení brzd nebo při silnějším sešlápnutí rány přestanou.
Výměna kotoučů nepomohla. Ještě jsem zkusil přehodit levé a pravé destičky a rány přestaly na cca dva dny, pak se to zase rozbouchalo.
pak už snad zbývá jenom samotné ložisko, resp. náboj kola: nevím, jak je to tam v daném případě konkrétně udělané - někde je vyměnitelné samotné ložisko, jinde jen celý náboj, který je přišroubovaný k těhlici. Další variantou, ovšem vzhledem k tomu, že bouchání se jindy neozývá, méně pravděpodobnou, je škrtání čidla ABS o "sluníčko" za podmínek jednostranného vymezení vůlí v náboji kola přes brzdový kotouč při jemném brzdění. Zvláště vozy Mitsubishi jsou právě na tohle díky specifické geometrii zavěšení a nastavení sbíhavosti (výrazně negativní poloměr rejdu + negativní sbíhavost) předních kol velmi choulostivé.
P.S.: Předpokládám, že desky jsou od nějakého dobrého výrobce a že jsou osazeny všemi podložkami (a třmeny zase ocelovými perky), které tam mají být. Poněvadž pokud ne, pak je příčina jasná: desky radiálně "poskakují" ve třmenech!