Mitsi píše:
Co do čištění vzduchovým vírem s ořechovými skořápkami, směješ se naprosto zbytečně:
Ved ja som nesmial tej technologii, ja som sa smial tej cene - tych £700 je skoro hodnota celeho auta. Tolko do neho urcite neinvestujem.
Jedine co mi na tom motore vadi, je ten volnobeh. Okolo 450rpm to ma byt podla manualu. Len keby to nekolisalo. Inak to reaguje tak ako ma. A preto ma to sere!
Myslite, ze s takymto volnobehom to prejde cez emisnu?
Mitsi píše:
- někdo již manipuloval s nastavením šroubků kolem klapky
Nie. Kolisanie sa objavilo po vymene baterky. Klapku som cistil ja a ziadnym srobikom som nekrutil, ved to nie je ako Skoda 120. Potom ju cistili v Mitsubishi a tam asi vedia co mozu a co nie.
Mitsi píše:
- vyčištění klapky nebylo dokonalé
Ked som to prvykrat otvoril tak to bolo ako by som pozeral do komina. Teraz je to eno-nuno, ako nove.
Mitsi píše:
reset nebyl udělán pořádně
Ja som to robil odpojenim minusu baterky pri zapnutom zapalovani. V Mitsubishi cez MUT. Nepomohlo ani jedno ani druhe.
Mitsi píše:
prostor sání je opravdu již tak zanesený, že se do válců (týká se to hlavně 1. válce) nedostává dost vzduchu
Tak to zistim jedine tak, ze dam dole cele sacie potrubie. tzn. ze aj vsetko co je k nemu prisrobovane... A to sa mi teda robit nechce ani nahodou.
Bud teda pomoze nejaky zazracny sprej, alebo menim auto. Nechcem riskovat MoT failure. Alebo, treba zistit ako sa taketo veci
vybavuju v UK... Nejaky mechanik Ali alebo Krzysiek by mozno vedel poradit...