ECU na automata jsme prozatím k zapůjčení nezískali, ale i to je větev řešení, která je v běhu...
Asi takhle, moje momentální (kolikátá už?

) teorie: Vzhledem k tomu, že řídící jednotky v téhle Carismě používají pro binární signály vysílače typu otevřený kolektor s pull-upem na straně přijímače, správné průběhy na čidlech ještě nemusí nutně znamenat, že ty správné průběhy budou i na řídící jednotce, stačí šikovný přechodový odpor na signálu řádově srovnatelný, nebo nedejpříroda větší, než je hodnota pull-upu, na čidle to bude O.K. v rozepnutém stavu bude správné napětí, ve stavu sepnutí vysílače/čidla jednotka bude číst hodnotu danou děličem pull-up&přechoďák, tedy vysoký stav nebo signál zkreslený a je vymalováno. Takže další kolo je rozebrat interiér až po tunel a proměřit kabeláž na přítomnost přechodového odporu, což je momentální úkol pro majitele

Doporučil jsem mu začít signálem od snímače vačky...

Jak snímač kliky, tak vačky mají vlastní elektroniku s tvarovačem a právě tenhle tranzistor s otevřeným kolektorem na výstupu...