mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 16 červen 2025 23:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2006 00:20 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
To ses na me moc odbornej :) Co to jako znamena :?: :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2006 09:40 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
suez píše:
To ses na me moc odbornej :) Co to jako znamena :?: :D

ISC (idle speed control valve) pozdeji oznacovany jako IAC (idle air control valve) je servomotorek (u drivejsich modelu krokovy motorek), ktery ovlada ventil, pres ktery jde vzduch. Obrazek je napr. tady: http://www.stealth316.com/2-isc-iac.htm Vzduch nejde pres skrtici klapku (throttle plate), ale kanalkama. Az to budes cistit, tak opatrne, ventil je z plastu a v navodu pisou, ze se nema cistit tema sprejema na cisteni sani.

Jestli je ten motor alespon trochu podobny 4G93/4G63 v Galantech, tak nastaveni muzes zkontrolovat podle http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=18


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2006 11:28 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Vau :) Diky za info. Chci se zeptat. Kdyz sundam ten krokovy motorek, nemuze se stat ze neco rozladim???? Protoze ja do toho originalniho nastaveni neci moc vrtat. Bych to rozladil a uz bych nevedel jak to dat zpet :(
A ty kanalky sem chtel tez vycistit jenze nevedel jsem jak, tak to asi rozeberu. Snad to bude pak fungovat jak ma. Protoze ja moc auta ee, ja spise do tech computeru :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2006 15:27 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Kua jsem to chtel sundat, ale ani za boha jsem nemohl sundat tu skrtici klapku. Klapku samotnou jsem odsrouboval, ale jsou tam 2 konektory. Jeden je na ten motorek IAC a druhy nevim. A prave ten druhy mi nejde sundat. A dalsi problem je ze zespodu jsou pripojene 2 hadicky ktere jestli sundam tak je zpet nenarvu :( A ke vsemu to je jeste spojene s lankem. Same prekazky :( Tak jsem jeste trosku vystrikal kanalky. Po nastartovani se otacky zvysovali po zapnuti klimy nebo pootoceni volantem. Jenze pak jako by se prepl rezim bo co a otacky spise klesaly pri zapnuti klimy. Tak nevim, asi tam je jinej system jak u obycejnych motoru (Galant 1.8, Carisma 1.8 (ne GDI)).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srpen 2006 08:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano, ten systém je "poněkud" jiný. Jednoduše proto, že musí umět skokově reagovat na zcela odlišné nároky motoru při spalování "normální" a "chudé" směsi. Tobě zřejmě nefunguje správně právě onen "skok".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2006 20:21 
Ted me tak napadlo. Nemuze byt treba zanesena lambda sonda??? Ze by ji stacilo jenom vycistit? Nebo to je nesmysl??


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2006 20:24 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Heh. Zapomel sem se prihlasit :oops:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2006 20:41 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano, nesmysl.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2006 21:19 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Hmm a duvod :?:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2006 21:21 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
A co rikas na potenciometr skrtici klapky?? NEbo krokovy motorek na volnobezne otacky? Jak zjistit jestli jsou ty komponenty v poradku?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2006 09:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Důvod? Minimální pracovní teplota lambdy na nějakých 350 st. C. Myslíš, že může být "zanešená"?

A pokud jde o to ostatní: Ojezdil jsem několik vozů Mitsubishi a dalších x jsem svým kolegům, kamadárům a známým servisoval a nikdy jsem se nesetkal s žádným problémem u Tebou vyjmenovaných dílů. To samozřejmě neznamená, že tam problém být nemůže...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2006 09:22 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
:cry:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2006 16:24 
Offline

Registrován: 10 srpen 2006 16:14
Příspěvky: 4
suez ja mam uplne rovnaky problem ako ty :-( . Tiez mam 1.8 GDI Bol som na diagnostike ale PC- sa nevedelo spojit s RJ, tak mi odporucili ist priamo do mitsubishi kde som este nebol. Co som cital na inich forach v anglictine tak vacsinou pisali ze bud je to zasratou skrtiacou klapkou alebo palivovim cerpadlom. Palivove cerpadlo mi menili pred rokom kedze mi nechcelo auto nastartovat a vraj to bolo nedostatocnim tlakom. Asi by som mal ist s tym do servisu kedze som v tom uplna lama len neviem kam. Do Mitsubishi sa mi moc nechce ist lebo podla mna by ma tam osklbali ako prasa. Nevie niekto nahodou o niekom kto by to vedel spravit v okoli BA?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2006 19:57 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
JJ taky jsem to byl zkusit pripojit na pc a taky jim to neslo protoze ta starsi carisma ma jinak zapojene piny :x Hele jak prijdes na nejake reseni tak plz dej vedet. Me poradili ze mam vymenit potenciometr skrtici klapky. A to mi asi pc nezjisti jestli je vadny nebo ne. V jednom servise mi to promeri osciloskopem, tak uvidime. Snad to bude tim a zlepsi se to. A neklepou ti nahodou i zdvihatka ventilu?? Nemel si s tym nekdy problem. Ja totiz bohuzel ten problem mam :cry: Dik za kazde info


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2006 09:47 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
suez píše:
JJ taky jsem to byl zkusit pripojit na pc a taky jim to neslo protoze ta starsi carisma ma jinak zapojene piny :x Hele jak prijdes na nejake reseni tak plz dej vedet. Me poradili ze mam vymenit potenciometr skrtici klapky. A to mi asi pc nezjisti jestli je vadny nebo ne. V jednom servise mi to promeri osciloskopem, tak uvidime. Snad to bude tim a zlepsi se to. A neklepou ti nahodou i zdvihatka ventilu?? Nemel si s tym nekdy problem. Ja totiz bohuzel ten problem mam :cry: Dik za kazde info

No zrovna potenciometr staci promerit ohmmetrem nebo pri zaplym zapalovani voltmetrem. Vem to k nekomu, kdo ma MUT, na tvuj model to asi bude chtit MUT-III, mozna pujde i II. Tyhle krabicky maji urcite v autorizovanych servisech Mitsubishi, napr. Autopalace na Sporilove, v Roudnici nad Labem (http://www.mitsubishiroudnice.cz/), u Dalcaru, a pak ruzny soukromnici jako Mitsubishifara, ma ji i Dersak v Mlcechvostech.. Uprimne ti ale doporucuju ty autorizovany, protoze maji pravidelny skoleni a zrovna diagnostika me prisla levneji na Sporilove (a v Roudnici taky) nez treba u Dersaka. Nejdrazsi jsou u Dalcaru.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz