Tak pánové - i díky Vám, dokázal jsem to!!!
Zajímá Vás čím to bylo? Začnu od začátku:
Mitsi se mě správně ptal na prvopočátek problému. Najednou motor při sundání nohy z plynu chípl a přestal fungovat volnoběh. V klapce cca v 3 sec intervalech ťukal krokovy motorek. Pořád.
Klapku jsem vyčistil a zkusmo seřídil - po svém, protože v te době jsem na Vaše forum nevlezl. Pracoval jsem podle workshopu, kde je popsane měření cívek motorku. Zdálo se mi že jedno vinutí nějak hapruje, tak jsem motor rozbil kladívkem, dlátem atd. (ten bakelit) abych zjistil zda neupadl vyvod z civky vevnitř. Je to dobře zalité v plastu, takže operace skončila nezdarem a nevratným zničením obalu motorku. Alespoň jsem však pochopil jeho princip a funkci a vnitřní zapojení.
Koupil jsem motorek jiný asi za dvojku na vraku. Problém však nezmizel. Tak jsem napružil lanko tím dorazem včetně ignorování koncového spínače a auto fungovalo doted téměř normálně. (vím prasárna

). Micinka má dobrý motor, neumím si představit jak bych jiný auto udržel lankem v takových krásně stabilních otáčkách....Jakmile však uhodily mrazy, už se musel plyn skoro 3 minuty držet nohou, než se motor chytil. Takže to řeším konečně načisto.
Použil jsem všechny dostupné rady zde i na jinych forech. Děkuji hlavně Mitsimu a xorovi za jejich příspěvky a rady! Použil jsem zde uvedený návod na seřízení klapky a zjistil, že BISS mi otáčky neudrží dokud ho uplně nevyndam. To už na mě bylo moc! Tak jsem znova vyndal klapku a jelikož ty 4 male křížáky co drží obal ISC nejdou povolit, tak jsem z boku vytahl z pod víčka - světe div se - konečně ten bimetal s vrtulkou (ten bimetal jsem nikde předtím nemohl najít). Problém byl právě zde!!! Vrtulka se natáčí podle teploty vody a zastudena znemožňuje ISC zcela uzavřít obtok vzduchu. Sledoval jsem když jsem ho vynesl ven na mráz, jak se bimetalova pružina viditelně pootočila o 30 st behem par vterin. Tak jsem seřídil nastavení této vrtulky - od oka, protože nikde o tom není zmínka. Znova jsem provedl seřízení a reset a micinka krásně vrní na cca 800. Krokovy motorek krokuje, proste parada. Sice pri toceni volantem neregistruji zvyseni otacek, a klima mi je sunda asi o stovku, ale je to velice stabilní!
tady je pár fotek:


P.S. Ten Terryho navod na led blikaci patici - sestrojil jsem to, ale blikla mi jen jedna dioda...nevim jestli to je k necemu...
http://www.dsm.org/how-tos/tttt/tttt3.html