mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 16 červen 2025 23:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2006 09:58 
Offline

Registrován: 10 srpen 2006 16:14
Příspěvky: 4
vcera som si zohnal workshop manual na carismu a tam pisu ze by to malo byt MUT II. Inac tiez mi tam ked nastartujem nieco klepoce. Niekedy minutku niekedy dlhsie. Ked som mal auto u mechanika - menil mi rozvody, a brzdove dosticky tak vravel ze to klepocu nejake olejove klapky a ze mam skusit hustejsi olej a ked to nepomoze tak ich mam vymenit. A tiez mi to zerie olej ako dive 1l na 5000 km. Teraz som si neni isty ci mi to uz klepotalo pred tym ako mi menili olej alebo az potom. Kedze som nevedel aky olej som tam mal tak som tam dal 10w40 polosyntetiku. Ale asi pojdem najskor na diagnostiku potom budem vymyslat ze co dalej.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2006 15:03 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Tak jsem byl v mitsubishi na diagnostiku a samozrejme nic nenasli :? Tak mi jeste promeril krokovy motorek volnobehu a ten je v pohode. Tak mi doporucil jeste procistit skrtici klapku nebo vymenit palivovy filtr (nevim kdy se naposledy menil - mozna je puvodni). Kupil sem si specialni sprej na vycisteni te klapy, tak uvidime. Jeste si objednam ten pal. filtr a vymenim. Snad to bude tim. Mimochodem za diagnostiku + zkontrolovani funkcnosti krokoveho motorku si v mitsubishi vzali pouze 400 kc. Jsem cumel :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2006 15:10 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Jo a myslite ze by palivovy filtr mel vliv na kolisani volnobeznych otacek?? Protoze mi otacky sem tam kolisaji od 0 k 500. A kdyz zresetuji ridici jednotku, jak dlouho by mel bezet motor na volnobezne otacky? A musim mit vyple veskere spotrebice??


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2006 09:15 
Offline

Registrován: 10 srpen 2006 16:14
Příspěvky: 4
No ja som palivovy filter menil pred rokom a robilo mi to stale. Sice bol ucpaty jak prasa a mozno ze uz aj novy je ucpaty takze neviem povedat. Ja som v piatok volal do autorizovaneho servisu mitsubishi a nevedia mi tam spravit diagnostiku lebo nemaju mut II :-(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2006 11:10 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Dneska jsem to zkousel nastartovat za studeneho motoru a ejhle vono to nechchciplo. Vcera jsem zresetoval ridici jednotku a nechal to pak chvilku bezet na volnobeh. Myslim ze kdyz neni vylazena ta ridici jednotka tak to ma velky vliv. Ted se ten volnobeh docela chova normalne ale furt to neni ono. A pokud se ucpava ten palivovy filtr jak rikas, tak to bude taky asi pricina.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2006 00:35 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Palivovým filtrem to rozhodně není, ten žádné problémy při volnoběhu nezpůsobuje.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Klapání
PříspěvekNapsal: 26 srpen 2006 20:53 
Inac tiez mi tam ked nastartujem nieco klepoce. Niekedy minutku niekedy dlhsie.

Nelam si s tím hlavu- mně už to tak "klepoce" 120 000 km a klidně spím :D

Hoj!


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2006 22:23 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Zdarte. Jeste jsem to furt nevyresil :( Tak se chci zeptat jestli je normalni ze na volnobeh, kdyz je auto v pohybu, se otacky drzi velice nizko (otackomer ukazuje neco kolem 300 ot/m) ??? A jakmile je auto v klidu, stoji na miste, tak se otacky zvednou na tech prijatelnych cirka + 500 ot/min. Nenapada nekoho v cem by mohla byt pricina, pokud je tak spatne?? Promeril jsem senzor skrtici klapky a vahu vzduchu ohmetrem. A podle originalnich hodnot ukazuje spravne! Tak nevim


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2006 08:23 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tohle rozhodně normální není a typicky se takto projevuje "syndrom špinavé klapky".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2006 10:12 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
No skrtici klapka je cistounka!!! Tak uz nevim. Ted uz me napada vycistit cele sani + egr ventil. Myslis ze by to pomohlo?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2006 11:02 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
suez píše:
Zdarte. Jeste jsem to furt nevyresil :( Tak se chci zeptat jestli je normalni ze na volnobeh, kdyz je auto v pohybu, se otacky drzi velice nizko (otackomer ukazuje neco kolem 300 ot/m) ??? A jakmile je auto v klidu, stoji na miste, tak se otacky zvednou na tech prijatelnych cirka + 500 ot/min. Nenapada nekoho v cem by mohla byt pricina, pokud je tak spatne?? Promeril jsem senzor skrtici klapky a vahu vzduchu ohmetrem. A podle originalnich hodnot ukazuje spravne! Tak nevim

Jestli jsou takhle nizky otazky za jizdy, treba by to mohl ovlivnit senzor rychlosti, co myslis Mitsi?
Kdyz auto stoji a pohnes volantem nebo zapnes klimu, zvysi to otacky? A chova se to podobne kdyz je auto v pohybu?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2006 11:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
"Senzor rychlosti" to samozřejmě ovlivňuje (je to doklad jeho funkčnosti), jenže ŘJ to vyhodnocuje špatně (poněvadž je "zblblá", ale nikoli "vadná"), a celé to pak funguje jaksi "protisměrně".

Když je klapka čistá, je čistý i difuzor kolem? Byla po vyčištění řádně zresetována ŘJ?

Vyčištění EGR je sice vždy přínosné, nicméně v tomto případě si nemyslím, že by to příliš pomohlo - tedy pokud EGR není zaseklý ve zcela otevřené poloze...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2006 13:22 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Takze otacky se na volnobeh zvysi kdyz pootocim volantem nebo zapnu klimu pouze obcas! Spis se tak deje vetsinou naopak. Kdyz zapnu nejaky spotrebic tak malokdy se mi zhoupnou otacky nahoru a pak se vrati. Spis mi otacky malinko klesnou. Mitsi: Skrtici klapka je vycistena specialnim sprejem na klapky. Ten difusor trosku taky, ale ne moc do hloubky. Je tam spatny pristup. A ten senzor rychlosti se nachazi kde? Mozna tusim.
Mimochodem jsme jeste vcera s kamasem zkouseli nastavit pomoci toho sroubecku pozici skrtici klapky. Jenze jsme to nastavili asi spatne :( Ted mi to zase za studena vzdycky chcipne. Za tepla uz to je dobre. A uz jsem tak 20x resetoval jednotku a tak nevim jestli to delam spatne. Je to podle tveho postupu mitsi. Btw mitsi nevis jak se ma nastavit ten sroubek? Ma se asi pootacet do prava aby se zvysili otacky ze?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2006 13:31 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Jeste me tak napadlo. Jednoho dne kdyz mi volnobeh jeste nehaproval, jsem po prichodu na parkoviste objevil jakousi kaluz na pravo pod motorem. Nekde jak je umisten alternator. Nekdo mi rikal ze to bylo asi z klimy. Ale nevim mozna to ma vliv na ty otacky. Potom, asi 2 dny pote mi to zacalo haprovat. A jak rikas mitsi ten egr ventil jestli neni zasekly. Tak jednoho dne jak jsem jel do prace, se pri pridani plynu(akceleraci, tak do 3500 ot/m) ozyval jakisi podivny zvuk. Tezko popsatelne, ale nic normalniho. Mozna to byl ten egr ventil. A na druhy den jak jsem startoval auto mi to zacalo haprovat a ten zvuk jsem neslysel ani jednou. Takze to vypada jako by neco odeslo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2006 14:21 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
suez píše:
Mimochodem jsme jeste vcera s kamasem zkouseli nastavit pomoci toho sroubecku pozici skrtici klapky. Jenze jsme to nastavili asi spatne :( Ted mi to zase za studena vzdycky chcipne. Za tepla uz to je dobre. A uz jsem tak 20x resetoval jednotku a tak nevim jestli to delam spatne. Je to podle tveho postupu mitsi. Btw mitsi nevis jak se ma nastavit ten sroubek? Ma se asi pootacet do prava aby se zvysili otacky ze?

Sroubek se ma nastavit posle spinace, nikoliv podle otacek motoru, ty si koriguje RJ pomoci toho ventilu na volnobeh + predstihem. Popis nastaveni na Galanta je zde, snad to bude aspon trochu podobny: http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=18


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz