mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 01:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 18 září 2009 08:26 
Offline

Registrován: 12 červen 2008 07:59
Příspěvky: 7
Automobil: Carisma
Rok výroby: 2001
Ahoj všem. Mám pravděpodobně problém s imobilizérem. Zhruba před půl rokem mě začalo zlobit startování, bud´jsem nenastartoval vůbec, nebo na druhý či třetí pokus a nebo motor zdechl ihned po naskočení. Po prostříknutí kontaktů imobilizéru bylo vše v pořádku až do této doby. Mám namontovaný imobilizér Bosch VIM 205. Uvažoval jsem o jeho odpojení. Kdyby jste někdo měl prosím schema toho konektoru moc by mi to pomohlo. Do imobilizéru vede pět drátů. Případné další rady vítány děkuji.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 21 září 2009 22:02 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
ja som mal podobne problemy na predchadzajucom aute a prvy autoelektrikar mi ho vycvakal a prepojil.....
akurat som si potom vsimol , ze v lete ked som zastavil a tocil sa mi ventilator tak po vypnuti elektriky sa zastavil, ak som dal kluc na 1-ku tak nabehol znovu a po chvili zastal sam a stierace detto


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 21 září 2009 22:03 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
prepac asi som to nepochopil ... ty si to chces urobit doma?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 22 září 2009 07:55 
Offline

Registrován: 12 červen 2008 07:59
Příspěvky: 7
Automobil: Carisma
Rok výroby: 2001
Podle toho co jsem vyčetl na internetu by stačilo propojit ty okruhy které ten imobilizér spojuje. Když neseženu informace o tom typu imobilizéru tak to hodím nějakému elektrikáři.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 22 září 2009 16:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Není mi jasné, proč někdo na originál imobilizér z fabriky - mimochodem absolutně spolehlivý - narouboval další imobilizér, tím spíše pak shit od Bosche: VYŘEZAT :!:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 01 červen 2017 07:02 
Offline

Registrován: 13 květen 2010 16:43
Příspěvky: 10
Automobil: Mitsubishi Carisma 1.6 16V 66kw
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1996
Zdarvím mám podobný problém so startovaním a pravdepodobne to asi robí imobilizér,kde sa nachádza v carisme? Mám 1.6 66kw 1996 aby som skúsil postriekať kontakty či by mi to nepomohlo. dakujem pekne


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 01 červen 2017 14:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud to vůbec nějaký imobilizér má (pozná se to podle tvaru úchytu klíčku), tak tam stejně žádné kontakty nejsou: jedná se o systém "cívky" kolem zámku spínací skříňky a čipu zabudovaného v plastovém úchytu klíče, kde tyto dvě součásti spolu komunikují elektromagneticky/indukčně.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 01 červen 2017 22:47 
Offline

Registrován: 13 květen 2010 16:43
Příspěvky: 10
Automobil: Mitsubishi Carisma 1.6 16V 66kw
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1996
Posielam tvar kľúča je to náhradný s čipom vo vnútri a mám aj presne taký istý(myslím tvar) aj originál kľúč.Skúšal som aj ten ale správa sa to rovnako: zapnem kľúč do zapaľovania zasvietia kontrolky, zhasnú a o malú chvíľku (2-3sekundy) sa rozsvieti kontrolka motora a ja už nenaštartujem auto točí ale nechytne. Musím skúšať dokola až kým kontrolka motora nezhasne a vtedy sa podarí normálne naštartovať, auto ide normláne žiadne zmeny som nepostrehol len to štarovanie mi blbne, som myslel či nemá súvis s imobilizérom, ale ako zistim či ho vlastne mám pomocou toho kľúča? Čítal som tu na fore že aj snímač polohy vačkového hriadeľa to može robiť tak isto ho neviem na aute nájsť, pomožte prosím.
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 02 červen 2017 09:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Obávám se, že tady více prozradí jen připojení na MUT (diagnostika od MMC).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 02 červen 2017 23:08 
Offline

Registrován: 13 květen 2010 16:43
Příspěvky: 10
Automobil: Mitsubishi Carisma 1.6 16V 66kw
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1996
Ten tvar kľúča napovedá či má auto imobilizér alebo nie? prípadne kde sa nachádza ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 06 červen 2017 12:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Podle klíče se pozná, jestli je v něm šváb nebo ne. Snímačem je pak pletenec v límci zámku spínací skříňky. Snímač bývá napojen přímo na ŘJ motoru.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 06 červen 2017 15:00 
Offline

Registrován: 13 květen 2010 16:43
Příspěvky: 10
Automobil: Mitsubishi Carisma 1.6 16V 66kw
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1996
pletenec v límci zámku je čo vlastne tá obruč-krúžok okolo zámku??? Nemohol na obrázku ukázať?diki


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizér
PříspěvekNapsal: 07 červen 2017 16:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S fotkou nemohu sloužit, ale u některých provedení je to vinutí z lakovaného měděného drátku přímo vidět pod průhledným kroužkem kolem těla zámku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz