mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Problém s řazením
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1016
Stránka 1 z 1

Autor:  carisma [ 08 říjen 2009 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Problém s řazením

Hola hola,

už nějakou dobu jsem pozoroval problém se zařazením jedničky a zpátečky, ale za poslední týden se to zhoršilo natolik, že se 80% zařazení těchto rychlostí prostě nepovede. V případě jedničky tam spadne trojka, v případě zpátečky nic, a musím to rvát oběma rukama.

Kdybych pro začátek nehledal problém přímo v převodovce, kde doufám není, napadlo mě, jestli to nemůže způsobovat táhlo řazení. Když si totiž přizvednu kroužek, abych řadící páku dostal o kousek blíže k noze, jako bych chtěl řadit zpátečku, ale ne zas tak daleko, tak tam jednička hupne jedna radost. Napadlo mě teda, jestli nebudou vykloktaný "klouby" táhla řazení (možná teď používám nesprávné názvy, ale asi mě chápete). V případě mé převodovky (renault) je táhlo vedeno zespodu na podvozku od řadící páky k převodovce. Na každém konci je vidlice s pouzdrem (kloub), a právě na jednom z těch pouzder jsem vypozoroval vůli.

Takže teď otázky. Jsem uplně mimo, a mám problém hledat jinde? Pokud by to mohlo být ono, jak se to přesně jmenuje? Hledal jsem to pouzdro / kloub různě po netu, u Kellyjů a všude možně, a buť to nemůžu najít, protože neznám název, nebo to asi nikdo nemá. Takže co přesně mám hledat? A kde?

Přikládám foto té vykloktané věci.

Moc díky za radu.

Přílohy:
tahlo1.jpg
tahlo1.jpg [ 424.53 KiB | Zobrazeno 8644 krát ]

Autor:  Čičo [ 08 říjen 2009 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s řazením

http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=174&start=0
Obrázek

Autor:  carisma [ 08 říjen 2009 10:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s řazením

No to jsem teda mamlas. Tohle jsem vůbec nenašel. :oops:

Autor:  Mitsi [ 09 říjen 2009 02:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s řazením

Nedávno se mne tu někdo ptal, proč ne převodovku Renault. A toto je jeden z důvodů: TÁHLA. U převodovky Mitsubishi se totiž řadí pomocí lanovodů, které zcela oddělují agregát od řadičky, takže se do ní nepřenášejí žádné vibrace ani výkyvy agregátu. K tomu nehrozí mechanické poškození řazení odspoda a ztráta převodového oleje při poruše gufera - Mitsubishi má řadicí mechanismus vyřešený shora.

Autor:  Čičo [ 09 říjen 2009 09:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s řazením

Keď už si to spomenul - mám GDI (teda s japonskou prevodovkou) a začali sa mi ťažšie radiť niektoré stupne (hlavne trojka) - akoby tam niečo drhlo (predtým tam padali samé) a trasie sa mi prev. páka napr. pri ubratí plynu. Čím by to mohlo byť?

Autor:  Mitsi [ 09 říjen 2009 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s řazením

Nejspis mas uvolnenou radicku v kulise a.tim uz nesedi nastaveni delky lanovodu. Rozeber to, zjisti, kde je nadmerna vule, vyres problem a znovu spravne nastav delku lan. Pokud je nastavovani u radicky, zadna potiz, pokud na druhe strane - u prevodovky, bude to pakarna. Tak hodne zdaru!

Autor:  Čičo [ 09 říjen 2009 10:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s řazením

Tak dík. Skúsim sa na to pozrieť. :think:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/