mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Brzdové světlo pátých dveří
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1019
Stránka 1 z 1

Autor:  kozacek [ 10 říjen 2009 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Brzdové světlo pátých dveří

Kde se dá hledat nějaká příčina, když do brzdového světla pátých dveří nejde vůbec elektrika ?

Lambda sondu koupit raděj originál (cca 3,200), nebo se trápit s úpravou konektoru - neoriginál
stojí cca 1800 a končí holými lanky-dráty- z čeho vzít nějaký konektor?

Díky za náměty.

Autor:  Mitsi [ 10 říjen 2009 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

Zajimalo by me, jak jsi prisel na to, ze mas vadnou lambdu. A 3200 Kc za origo lambdu pro GDI mi pripada podezrele malo! Jinak u neoriginalu (a pro GDI podle me nic takoveho neni) to lze resit prepajenim vodicu se stekrem z puvodni lambdy.

Autor:  Čičo [ 10 říjen 2009 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

kozacek píše:
Kde se dá hledat nějaká příčina, když do brzdového světla pátých dveří nejde vůbec elektrika ?

Zalomené drôty v prechodke?

Autor:  kozacek [ 11 říjen 2009 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

Lambda - obě sondy jsou Bosch - za 3.200 má konektor pro Mitsubishi
za 1,800 má vyvedeny 4 dráty
funkčně by měly být totožné

Autor:  Mitsi [ 11 říjen 2009 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

1400 Kc za stekr, to je tedy ranec! A trebaze temer cokoli od Bosche v dnesni dobe povazuji za shit, znovu opakuji svou otazku: Jsi si na 100pro jisty, ze problem je prave v lambde? P.S.: Lambdy od Denso samozrejme neodchazeji!

Autor:  kozacek [ 12 říjen 2009 07:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

Lambda - auto má přes 150 000 km a jak jsem přečetl pár příspěvků, blíží se konec životnosti.
(Budu dělat celý výfuk.) Navíc jsem ze staré doby, takže jsem auto po úplném vybití baterie
(nesvítili ani kontrolky) rozjel z kopce. Takže předpoklad nové Lambdy tady je. A taky chci vědět,
s čím mám počítat, proto dotaz dopředu. Konečné slovo řekne osciloskop, nebo pokud není co pokazit
tak TK-emise. Ale až to bude opravdu aktuální, budu hned vědět kam jít.
Aktální jsou silentbloky na podélných táhlech zadní nápravy a horní silentblok uložení motoru - poradíš
kam pro tyto díly? Zdravím , díky.

Autor:  Mitsi [ 12 říjen 2009 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

To, ze jsi auto rozjel s kopce s uplne vybitym akumulatorem, mohlo poskodit rozvody, alternator a katalyzator, ale nevidim duvod, proc by to mela odnest lambda. Navic nevim nic o tom, ze by jeji zivotnost byla omezena 150 tis.km: to jen vyrobce ma zavazek, ze exhalace by mely byt "v norme" do ujeti 160 tis.km. Pokud jde o silentbloky motoru, casem odchazeji ty, ktere zachycuji jeho "reakci", tj. predni a zadni pricny (ve vztahu k motoru), nikoli ty podelne (opet ve vztahu k motoru), tedy ty na podbezich. Na prvni pohled to pro neinformovane ovsem vypada prave na onen silentblok na prsou motoru. Originalni dily pak koupis citelne lacineji v Nemecku, samozrejme ve znackovem servisu.

Autor:  kozacek [ 14 prosinec 2009 14:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

U pátých dveří bylo přerušeno hned několik drátů v gumové přechodce mezi karoserií a dveřmi

Autor:  Čičo [ 14 prosinec 2009 19:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdové světlo pátých dveří

kozacek píše:
Čičo píše:
kozacek píše:
Kde se dá hledat nějaká příčina, když do brzdového světla pátých dveří nejde vůbec elektrika ?

Zalomené drôty v prechodke?

U pátých dveří bylo přerušeno hned několik drátů v gumové přechodce mezi karoserií a dveřmi

Čo som vyhrala? :grin:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/