mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Brzdové světlo pátých dveří https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1019 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kozacek [ 10 říjen 2009 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | Brzdové světlo pátých dveří |
Kde se dá hledat nějaká příčina, když do brzdového světla pátých dveří nejde vůbec elektrika ? Lambda sondu koupit raděj originál (cca 3,200), nebo se trápit s úpravou konektoru - neoriginál stojí cca 1800 a končí holými lanky-dráty- z čeho vzít nějaký konektor? Díky za náměty. |
Autor: | Mitsi [ 10 říjen 2009 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
Zajimalo by me, jak jsi prisel na to, ze mas vadnou lambdu. A 3200 Kc za origo lambdu pro GDI mi pripada podezrele malo! Jinak u neoriginalu (a pro GDI podle me nic takoveho neni) to lze resit prepajenim vodicu se stekrem z puvodni lambdy. |
Autor: | Čičo [ 10 říjen 2009 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
kozacek píše: Kde se dá hledat nějaká příčina, když do brzdového světla pátých dveří nejde vůbec elektrika ? Zalomené drôty v prechodke? |
Autor: | kozacek [ 11 říjen 2009 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
Lambda - obě sondy jsou Bosch - za 3.200 má konektor pro Mitsubishi za 1,800 má vyvedeny 4 dráty funkčně by měly být totožné |
Autor: | Mitsi [ 11 říjen 2009 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
1400 Kc za stekr, to je tedy ranec! A trebaze temer cokoli od Bosche v dnesni dobe povazuji za shit, znovu opakuji svou otazku: Jsi si na 100pro jisty, ze problem je prave v lambde? P.S.: Lambdy od Denso samozrejme neodchazeji! |
Autor: | kozacek [ 12 říjen 2009 07:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
Lambda - auto má přes 150 000 km a jak jsem přečetl pár příspěvků, blíží se konec životnosti. (Budu dělat celý výfuk.) Navíc jsem ze staré doby, takže jsem auto po úplném vybití baterie (nesvítili ani kontrolky) rozjel z kopce. Takže předpoklad nové Lambdy tady je. A taky chci vědět, s čím mám počítat, proto dotaz dopředu. Konečné slovo řekne osciloskop, nebo pokud není co pokazit tak TK-emise. Ale až to bude opravdu aktuální, budu hned vědět kam jít. Aktální jsou silentbloky na podélných táhlech zadní nápravy a horní silentblok uložení motoru - poradíš kam pro tyto díly? Zdravím , díky. |
Autor: | Mitsi [ 12 říjen 2009 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
To, ze jsi auto rozjel s kopce s uplne vybitym akumulatorem, mohlo poskodit rozvody, alternator a katalyzator, ale nevidim duvod, proc by to mela odnest lambda. Navic nevim nic o tom, ze by jeji zivotnost byla omezena 150 tis.km: to jen vyrobce ma zavazek, ze exhalace by mely byt "v norme" do ujeti 160 tis.km. Pokud jde o silentbloky motoru, casem odchazeji ty, ktere zachycuji jeho "reakci", tj. predni a zadni pricny (ve vztahu k motoru), nikoli ty podelne (opet ve vztahu k motoru), tedy ty na podbezich. Na prvni pohled to pro neinformovane ovsem vypada prave na onen silentblok na prsou motoru. Originalni dily pak koupis citelne lacineji v Nemecku, samozrejme ve znackovem servisu. |
Autor: | kozacek [ 14 prosinec 2009 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
U pátých dveří bylo přerušeno hned několik drátů v gumové přechodce mezi karoserií a dveřmi |
Autor: | Čičo [ 14 prosinec 2009 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdové světlo pátých dveří |
kozacek píše: Čičo píše: kozacek píše: Kde se dá hledat nějaká příčina, když do brzdového světla pátých dveří nejde vůbec elektrika ? Zalomené drôty v prechodke? U pátých dveří bylo přerušeno hned několik drátů v gumové přechodce mezi karoserií a dveřmi Čo som vyhrala? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |