mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 22:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Svíčka -Je tohle ono???
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2009 13:33 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
KAZDY "svickovy orech" z gola sady je samozrejme vybaven gumovou vlozkou! A prave proto, ze svicky vyzaduji citlive zachazeni, je treba pouzit naradi, ktere onu kyzenou citlivost vubec umoznuje, coz zadna z tech "kloubovych" hracek rozhodne neni! Problem spociva predevsim v tom, ze paka je prilis mala, k tomu nedava sanci pouzit momentovy klic, ale hlavne - nastavec prave kvuli onomu krizovemu kloubu obvykle vyviji stranovy tlak (pochopitelne zejmena v rukou nezkuseneho amatera) na izolator svicky, cehoz je nutno se v kazdem pripade vyvarovat!!! Jinak pri montazi nove svicky je treba nejprve zkontrolovat a event. upravit vzdalenost elektrod a pri instalaci si dat pozor na tri veci: 1/ prvni dotek s dosedaci plochou; 2/ uhel prvniho pootoceni; 3/ dotazeni predepsanym momentem pri STEJNE teplote svicky a hlavy motoru (na tohle se v 99% pripadu zcela kasle). Denso Iridium Power v provedeni IK mají podle mych praktickych zkusenosti na nekolika desitkach nejruznejsich motoru zivotnost (ve smyslu zachovani "prinosu" oproti klasickym, resp. obycejnym svickam, nikoli ve smyslu "zachovani funkcnosti") od 40 do 120 tis.km - podle motoru a zpusobu pouzivani. V provedeni VK si dovoluji tvrdit (ale vzorek nemam jeste dostacne reprezentativni, ze ona spodni hranice lezi na dvojnasobku, tj. nekde na urovni 80 tis.km, pricemz tu vrchni si zatim ani netroufam odhadnout. Ma-li ovsem nekdo zajem hlavne o vydrz, muze si od Denso poridit svicky s garantovanou zivotnosti 200 tis.km!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčka -Je tohle ono???
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2009 14:22 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
no, mas pravdu a ve vsem souhlasim.

Akorat, ze ja mam trosku jiny klic, nez na tom obrazku (akorat nemam fotku). Ten muj je sice stejne T-cko, ale ten orech je vymenitelny a nahore ma matici ma orech Gola klice (neni napevno). Takze pro pritahovani a povolovani pouzivam tu Golu (jen jsou dva orechy na sobe) a pro vytazeni svicky (protoze to nejde tou Golou - ta moje sada nema zadne gumove krouzky v sobe) tam "napichnu" to puvodni Tecko (mam cervene, ne modre) a tim svicku z hluboke hlavy vytahnu. Samozrejme mam i momentovy klic ktery nasadim na ten prodluzovak Gola na spravne "dorvani" a samozrejme znam zasady montaze (prvni dotek, pootoceni aby sedla podlozka a apod.

K zivotnosti: ano, svicky Iridium (NGK, nebo Denso) maji tuhle deklarovanou vysokou zivotnost, jenze pri normalnich podminkach (tzn. pri jizde na benzin...) Ja jezdim 99% casu na LPG, to ma vyssi teplotu horeni (o 70 az 90°C) takze svicky vice trpi a nevydrzi tak dlouho, proto je menim casteji. Nekdo dokonce pouziva i o jeden stupen "studenejsi" svicky, nez original. Taky mam jen upravene turbomotory, ktere maji ponekud vyssi tlaky v hlave a litrove vykony nad 150k/l... :clap: :shock:

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčka -Je tohle ono???
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2009 21:09 
Offline

Registrován: 29 září 2009 10:22
Příspěvky: 28
Bydliště: Frýdek- Místek
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.8 GL 85kW
Rok výroby: 97
No nakonec jsem nasel v jedne me sadě ten zpravný ořech :cool: takže vyřešeno :) Jo stěmi svíčkami souhlasím s mitsinem :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčka -Je tohle ono???
PříspěvekNapsal: 25 říjen 2009 12:23 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
EvoMan píše:
no, mas pravdu a ve vsem souhlasim.

Akorat, ze ja mam trosku jiny klic, nez na tom obrazku (akorat nemam fotku). Ten muj je sice stejne T-cko, ale ten orech je vymenitelny a nahore ma matici ma orech Gola klice (neni napevno). Takze pro pritahovani a povolovani pouzivam tu Golu (jen jsou dva orechy na sobe) a pro vytazeni svicky (protoze to nejde tou Golou - ta moje sada nema zadne gumove krouzky v sobe) tam "napichnu" to puvodni Tecko (mam cervene, ne modre) a tim svicku z hluboke hlavy vytahnu. Samozrejme mam i momentovy klic ktery nasadim na ten prodluzovak Gola na spravne "dorvani" a samozrejme znam zasady montaze (prvni dotek, pootoceni aby sedla podlozka a apod.

K zivotnosti: ano, svicky Iridium (NGK, nebo Denso) maji tuhle deklarovanou vysokou zivotnost, jenze pri normalnich podminkach (tzn. pri jizde na benzin...) Ja jezdim 99% casu na LPG, to ma vyssi teplotu horeni (o 70 az 90°C) takze svicky vice trpi a nevydrzi tak dlouho, proto je menim casteji. Nekdo dokonce pouziva i o jeden stupen "studenejsi" svicky, nez original. Taky mam jen upravene turbomotory, ktere maji ponekud vyssi tlaky v hlave a litrove vykony nad 150k/l... :clap: :shock:


Zde by použití studenější svíčky bylo rozhodně na místě. :!:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz