mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Svíčka -Je tohle ono???
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1026
Stránka 2 z 2

Autor:  Mitsi [ 23 říjen 2009 13:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčka -Je tohle ono???

KAZDY "svickovy orech" z gola sady je samozrejme vybaven gumovou vlozkou! A prave proto, ze svicky vyzaduji citlive zachazeni, je treba pouzit naradi, ktere onu kyzenou citlivost vubec umoznuje, coz zadna z tech "kloubovych" hracek rozhodne neni! Problem spociva predevsim v tom, ze paka je prilis mala, k tomu nedava sanci pouzit momentovy klic, ale hlavne - nastavec prave kvuli onomu krizovemu kloubu obvykle vyviji stranovy tlak (pochopitelne zejmena v rukou nezkuseneho amatera) na izolator svicky, cehoz je nutno se v kazdem pripade vyvarovat!!! Jinak pri montazi nove svicky je treba nejprve zkontrolovat a event. upravit vzdalenost elektrod a pri instalaci si dat pozor na tri veci: 1/ prvni dotek s dosedaci plochou; 2/ uhel prvniho pootoceni; 3/ dotazeni predepsanym momentem pri STEJNE teplote svicky a hlavy motoru (na tohle se v 99% pripadu zcela kasle). Denso Iridium Power v provedeni IK mají podle mych praktickych zkusenosti na nekolika desitkach nejruznejsich motoru zivotnost (ve smyslu zachovani "prinosu" oproti klasickym, resp. obycejnym svickam, nikoli ve smyslu "zachovani funkcnosti") od 40 do 120 tis.km - podle motoru a zpusobu pouzivani. V provedeni VK si dovoluji tvrdit (ale vzorek nemam jeste dostacne reprezentativni, ze ona spodni hranice lezi na dvojnasobku, tj. nekde na urovni 80 tis.km, pricemz tu vrchni si zatim ani netroufam odhadnout. Ma-li ovsem nekdo zajem hlavne o vydrz, muze si od Denso poridit svicky s garantovanou zivotnosti 200 tis.km!

Autor:  EvoMan [ 23 říjen 2009 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčka -Je tohle ono???

no, mas pravdu a ve vsem souhlasim.

Akorat, ze ja mam trosku jiny klic, nez na tom obrazku (akorat nemam fotku). Ten muj je sice stejne T-cko, ale ten orech je vymenitelny a nahore ma matici ma orech Gola klice (neni napevno). Takze pro pritahovani a povolovani pouzivam tu Golu (jen jsou dva orechy na sobe) a pro vytazeni svicky (protoze to nejde tou Golou - ta moje sada nema zadne gumove krouzky v sobe) tam "napichnu" to puvodni Tecko (mam cervene, ne modre) a tim svicku z hluboke hlavy vytahnu. Samozrejme mam i momentovy klic ktery nasadim na ten prodluzovak Gola na spravne "dorvani" a samozrejme znam zasady montaze (prvni dotek, pootoceni aby sedla podlozka a apod.

K zivotnosti: ano, svicky Iridium (NGK, nebo Denso) maji tuhle deklarovanou vysokou zivotnost, jenze pri normalnich podminkach (tzn. pri jizde na benzin...) Ja jezdim 99% casu na LPG, to ma vyssi teplotu horeni (o 70 az 90°C) takze svicky vice trpi a nevydrzi tak dlouho, proto je menim casteji. Nekdo dokonce pouziva i o jeden stupen "studenejsi" svicky, nez original. Taky mam jen upravene turbomotory, ktere maji ponekud vyssi tlaky v hlave a litrove vykony nad 150k/l... :clap: :shock:

Autor:  profesor [ 23 říjen 2009 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčka -Je tohle ono???

No nakonec jsem nasel v jedne me sadě ten zpravný ořech :cool: takže vyřešeno :) Jo stěmi svíčkami souhlasím s mitsinem :wink:

Autor:  Mitsi [ 25 říjen 2009 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčka -Je tohle ono???

EvoMan píše:
no, mas pravdu a ve vsem souhlasim.

Akorat, ze ja mam trosku jiny klic, nez na tom obrazku (akorat nemam fotku). Ten muj je sice stejne T-cko, ale ten orech je vymenitelny a nahore ma matici ma orech Gola klice (neni napevno). Takze pro pritahovani a povolovani pouzivam tu Golu (jen jsou dva orechy na sobe) a pro vytazeni svicky (protoze to nejde tou Golou - ta moje sada nema zadne gumove krouzky v sobe) tam "napichnu" to puvodni Tecko (mam cervene, ne modre) a tim svicku z hluboke hlavy vytahnu. Samozrejme mam i momentovy klic ktery nasadim na ten prodluzovak Gola na spravne "dorvani" a samozrejme znam zasady montaze (prvni dotek, pootoceni aby sedla podlozka a apod.

K zivotnosti: ano, svicky Iridium (NGK, nebo Denso) maji tuhle deklarovanou vysokou zivotnost, jenze pri normalnich podminkach (tzn. pri jizde na benzin...) Ja jezdim 99% casu na LPG, to ma vyssi teplotu horeni (o 70 az 90°C) takze svicky vice trpi a nevydrzi tak dlouho, proto je menim casteji. Nekdo dokonce pouziva i o jeden stupen "studenejsi" svicky, nez original. Taky mam jen upravene turbomotory, ktere maji ponekud vyssi tlaky v hlave a litrove vykony nad 150k/l... :clap: :shock:


Zde by použití studenější svíčky bylo rozhodně na místě. :!:

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/