mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 26 duben 2024 20:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 leden 2010 13:40 
Offline

Registrován: 24 leden 2010 22:38
Příspěvky: 5
Automobil: mitsubishi
Typ motoru: benzin
Rok výroby: 0
mam carismu 1.8gdi 1998 mam taki problem ze auto mi zaclo cukat a to len sem tam.opakovalo sa to castejsie ze to doslo do takeho stadia ze mi to ide len na volnobech. ket pridam tal mi otacki viletia na 3000ot a klesnu na volnobezne ot a za 5az 20sek mi viletia 3000ot atak dookola co to robi


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2010 13:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pod zatížením, na volnoběh, za tepla, za studena...? Prostě z položeného dotazu se toho moc (tedy spíše téměř nic) nedá vyčíst. Kromě toho by bylo dobré také zmínit, od kdy se to projevuje, zda předtím na autě někdo něco nedělal (nebylo v servisu, neodpojoval se akumulátor?), kolik má najeto, kdy byly naposledy měněné svíčky a jaké tam jsou, kdy byl vyměněn vzduchový filtr a vyčištěna škrticí klapka atd. atd.?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2010 14:11 
Offline

Registrován: 24 leden 2010 22:38
Příspěvky: 5
Automobil: mitsubishi
Typ motoru: benzin
Rok výroby: 0
robi to za studena za tepla aj za volnobehu aj za zataze. menil som sviecki aj vzuchovi filter nedavno.baterku so vitahoval ale uz to robilo. nikto do motora nesahal.ale neni tan meneni palivovi filter od nova.nevien kde je.vipada to ze tam nedochadza palivo.kupil som aj pripravok na vicistenie trisok nepomohlo.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2010 14:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No a jaké svíčky tam jsou? Značka a typ?
Palivový filtr je součástí podávacího čerpadla v nádrži a jeho výměna není (raději...) ani předepsána.

Nazačaly ty potíže až s příchodem mrazů?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2010 16:36 
Offline

Registrován: 24 leden 2010 22:38
Příspěvky: 5
Automobil: mitsubishi
Typ motoru: benzin
Rok výroby: 0
ono to zaclo skubat a vinechavat v jeseni. sviecki BERU Z73.a pretim som tam mal BOSCH FT8D+x. atam sa nemeni palivovi filter?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2010 17:03 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ani jedny z těch jmenovaných svíček tam nepatří!!! Začni tím, že tam dej svíčky, na které je to vůbec schopno jezdit, tj. NGK IZFR6B nebo (ještě lépe) Denso SK20BR11 (nutno snížit odtrh na 0,9 mm) či (úplně nejlépe) Denso VKB20 (odtrh dtto).

Pokud jde o palivový filtr, někteří zde tvrdí, že ho u Carismy GDI mají v motorovém prostoru a že ho měnili. Já jsem však na Carismě GDI žádný v motorovém prostoru neměl.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 leden 2010 15:27 
Offline

Registrován: 24 leden 2010 22:38
Příspěvky: 5
Automobil: mitsubishi
Typ motoru: benzin
Rok výroby: 0
predajni mi tvrdili ze tie berucka su original.skusim kupit tieto sviecki denso vkb20.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 leden 2010 15:56 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V prodejně ti mohou tvrdit cokoli, včetně naprostých nesmyslů, což je přesně tento případ. Všude v motorovém prostoru GDI-ček jsou přitom nálepky upozorňující na použití speciálních zapalovacích svíček. Pak se nemůžeš divit, že to, co specializované firmy dlouho vyvíjely pro přímý vstřik a chudou směs a stálo je to fůru peněz, nelze nahradit naprosto obyčejnou svíčkou za pár babek od generalisty...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 leden 2010 16:21 
Offline

Registrován: 03 únor 2009 20:41
Příspěvky: 15
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDi - 4G93
Rok výroby: 1998
Problem zajímavej, pokud chceš vyměnit palivovej filtr, tak opravdu je v motorovém prostoru a je schovanej pod boxem vzduchového filtru pod regulátorem vstřikovacího tlaku, přístup k němu je bohužel na ##. V uživatelském i servisním manuálu o něm sice nic psáno není, ale na jedné stránce je bez jakéhokoliv vysvětlení vyobrazen :think: (supplement C, strana 13F-2). Nicméně filtr bych příčinou problému rozhodně neviděl.
Jestli jsi zkontroloval, že nic nebrání přístupu vzduchu do sání, tak příčinu tipuji na chybu potenciometru senzoru otevření škrtící klapky, či spíše v zoxidovaných kontaktech na potenciometru nebo u řídící jednotky, případně poškozené kabely (zvířátkům moc chutnaj). Potenciometr můžeš proměřit obyč multimetrem, vede do něj 4žilovej kabel, ten když vypojíš, tak se měří na krajních kontaktech v řádu jednotek kiloohmů, když zahejbeš lankem plynu, tak by se měl el. odpor plynule měnit. Kabely zkontrolovat pohledem, případně proměřit + s nima skusit za chodu motoru zahejbat a pozorovat co to bude dělat.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 leden 2010 01:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mysak píše:
Problem zajímavej, pokud chceš vyměnit palivovej filtr, tak opravdu je v motorovém prostoru a je schovanej pod boxem vzduchového filtru pod regulátorem vstřikovacího tlaku, přístup k němu je bohužel na ##. V uživatelském i servisním manuálu o něm sice nic psáno není, ale na jedné stránce je bez jakéhokoliv vysvětlení vyobrazen :think: (supplement C, strana 13F-2).


Jestliže vím přesně, co hledám - filtr ve formě kovového zvonku, který MMC používá min. od 2. pol. 80 let min. st. - a mám dostatečnou představu o tom, kde to hledat - na přívodu benzínu k vysokotlaké pumpě - a přesto to nemůžu najít, tak to tam prostě není!

Proto si dovolím tvrdit, že moje služební Carisma 1,8 GDI žádný palivový filtr v motorovém prostoru neměla. Současně si ale nedovolím tvrdit, že ho tam nemá žádná Carisma 1,8 GDI. Ostatně jsem snad ve svém předchozím příspěvku volil dostatečně opatrnou formulaci. Nebo ne?

Pro pořádek dodávám, že žádný servisní manuál nemám a i kdybych měl, bude to to úplně poslední, kde bych ten filtr hledal...

P.S.: Hledal jsem samozřejmě i jinde, např. dle vzoru novějších Galantů, tj. vedle fixačního úchytu bowdenu ruční brzdy u zadní nápravy, avšak na té mé služební Carismě jsem žádný zvenčí dostupný filtr prostě neobjevil.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz