mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 22:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2009 23:50 
Offline

Registrován: 29 září 2007 18:41
Příspěvky: 79
Experti, co vsetko pasuje z Carismy na S40 a naopak?
Naviac ma momentalne zaujima horne ulozenie prednych tlmicov - na Carismu sa da zohnat iba na vrakovisku alebo u dilera, ~£80/kus, na S40 takmer v kazdom obchode s dielmy a stoji ~£40/kus.
(Naco to potrebujem? Skusam vyriesit to na nervy iduce klepanie v naprave.)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2009 23:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Väčšina mechanických častí (podvozok, brzdy...) by mala pasovať. Takisto napr. motor GDI vo Volve je od MMC...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2009 11:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Podvozkové plošiny obou vozů jsou stejné a stejné by mělo být i zavěšení kol. Narazil jsem však na to, že i v rámci Carismy se podle trhu určení liší způsob ukotvení jedněch zadních ramen (či spíše tech malých "ramínek") vůči karoserii, a tím pádem mají ta ramena rozdílnou délku...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 19:12 
Offline

Registrován: 19 únor 2010 19:10
Příspěvky: 32
Bydliště: PP
Automobil: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
Ahojte,treba mi menit kotuce a platnicky a vŕta mi v hlave myslienka dat si tam brzdy z Volva, ma niekto skusenost s vymenou brzd, teda s nahodemin kotucov a strmenov z Volva S40/V40? Predpokladam, ze budu silnejsie ako original brzdy Carismi. Len mi ide oto, ci to sedi bez uprav, alebo by bolo potrebne pisposobenie uchytu strmena(z ktoreho typu, motora by to malo sediet, napr z 1,8 alebo by tam mohli ist este z 2,O T ???), popripade okolko je vecsi priemer bzdoveho kotuca? Mohol by som ostat pri 14 skach kolesach ? Stacilo by len vymenit kotuce a strmene, alebo by si to vyzadovalo aj vymenu hlavneho brzdoveho valca? Nerobil by problem ABS? :roll:

Viem mozno vela otazok, ale silnejsie brzdy by autu pomohli, lebo mam pocit ze pri nalozenom aute (4ludia+plny kufor) uz brzdy citelne nestihaju :evil:
Ale ako pri vsetkom, aj toto je o peniazoch, takze zvazujem ci radsej nahodit nove komplet kotuce a dosticky origo na Carismu alebo skusit zohnat brzdy z Volva???

Alebo ak ostat pri origo brzdach na Carismu, aku znacku kotucov a platniciek mi odporucite ? :shock:
Mam Carismu 1,8 GDI , r.v. 1998 s ABS, len pre istotu O:-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 19:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Prečo si myslíš, že Volvo má lepšie brzdy? :think:

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:01 
Offline

Registrován: 19 únor 2010 19:10
Příspěvky: 32
Bydliště: PP
Automobil: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
Koli hmotnosti aut a aj opticky, ked sa postavim vedla Volva, napr. dnes na parkovisku, tak bolo vidiet rozdiel ... Volvo bolo vzdy synonimom bezpecnosti a robusnosti .... a aj na Carismu som cital viacero recenzii, ci uz na nove, alebo jazdene auta, kde boli kritizovane brzdy a pri Volve som sa to nedocital.

Tak ale mozno sa mylim, preto sa pytam radsej na fore, ci ma niekto v tom jasno, nech mi to ozrejmi :oops: Dakujem


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
No, keď si pozrieš v akomkoľvek webovom katalógu dielov kotúče na Carismu a dáš si vypísať, v akých autách sa pužívali tak ti vyhodí aj S40...

Tie autá boli po tech. stránke rovnaké...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:17 
Offline

Registrován: 19 únor 2010 19:10
Příspěvky: 32
Bydliště: PP
Automobil: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
Hmm, nebudem sa hadat ... ale podla mna je uz aj na oko rozdiel ... Ja som skor myslel ze skusit zohnat z 2.0 T ... a to by malo mat silnejsie brzdy, nemyslel som ze tam chcem dat brzdy z 1,8 l ale z niecoho silnejsieho :cool: len aby to voslo bez zmeny diskov a inych uprav.
Takze vravis radsej nespekulovat, a objednat noe kotuce a platnicky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Naoko rozdiel v čom? Aj do Carismy sa dávali kotúče viacerých priemerov, neviem či aj do faceliftovanej sa nedávali väčšie. Ale ako je to s kompatibilitou ti nepoviem...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:25 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S40/V40 mělo větší přední brzdy u těch nejvýkonnějších 2,0T verzí. Jenže tam musíš mít také jiné disky kol, jelikož ty větší brzdy se do standardních disků nevejdou.

Ovšem já bych především řešil, proč se zdá, že "brzdy nestíhají". Co to znamená? Nedokážeš vždy a za všech okolností aktivovat ABS? Nebo se aktivuje příliš brzy?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:27 
Offline

Registrován: 19 únor 2010 19:10
Příspěvky: 32
Bydliště: PP
Automobil: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
ja mam 1998, teda vyrobena 11/ 1997, do prevacky dana 2/ 1998 ..... dnes som parkoval vedla V 40 TD a brzdy mala vecise, musim ked tak pomerat brzdy znameho, co ma V40, 1,8l ................... a co sa tyka faceliftu, tak tusim ze ma vacsie kotuce v predu a aj kotuce vzadu (ja mam este bubny)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:31 
Offline

Registrován: 19 únor 2010 19:10
Příspěvky: 32
Bydliště: PP
Automobil: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
Mitsi , zdaju sa mi byt slabe .... slaby ucinok, ale iba ked som nalozeny, pri prazdnom aute to nieje citit.

Ano ja som uvazoval prave ad tymi brzdami z 2,OT ... ale kedze mi nevojdu do dikov, takze si pekne kupim origo kotuce a platnicky na Carismu ...... Aku znacku mi odporucis?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:32 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V zásadě platilo, že oba vozy (Carisma vs. S40) sjíždějící ve stejné době ze stejného pásu ve stejné fabrice měly také stejné technické "osazení" ve vztahu ke stejným motorizacím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pak nekupuj "originály" (to jsou šunty!), ale od Bremba. Jsou dokonce lacinější a hlavně se nekroutí!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma vs. S/V40
PříspěvekNapsal: 19 únor 2010 20:40 
Offline

Registrován: 19 únor 2010 19:10
Příspěvky: 32
Bydliště: PP
Automobil: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
Ok, Dakuejm skusim zistit kolko stoja .... a nahodit na zadnu napravu kotuce by nepomohlo?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz