mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Koupím Carismu
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1049
Stránka 2 z 3

Autor:  Mitsi [ 08 leden 2010 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

No, jestliže tady kritizuji Carismu, co bych tak měl říct o té Corolle? Asi tolik, že Carisma je proti ní zlaté autí!
Ilustoval bych to na následujícím přirovnání: Lancer - čerstvě upečený, křupavý, prostě vynikající rohlík; Carisma - chutný rohlík z dobré pekárny; Corolla - včerejší rohlík z Tesca.

Autor:  Návštěvník [ 08 leden 2010 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Mitsi píše:
No, jestliže tady kritizuji Carismu, co bych tak měl říct o té Corolle? Asi tolik, že Carisma je proti ní zlaté autí!
Ilustoval bych to na následujícím přirovnání: Lancer - čerstvě upečený, křupavý, prostě vynikající rohlík; Carisma - chutný rohlík z dobré pekárny; Corolla - včerejší rohlík z Tesca.


Tak to teda opravdu nevím o čem mluvíš, zkus být konkrétnější, mluvím o corolle E10 modelové generaci 92-97- čistokrevnej Japonec vyrobenej v Japonsku Japoncema :wink: O tomhle autě (stejně jako o CariněE) se mluví jako o nejspolehlivějšímu autu v téhle třídě vůbec . http://www.autohit.cz/clanek/450/toyota ... _1995.html
Doma jsme měli dlouhou dobu Carinu E r.93 takže můžu potvrdit jejich naprostou nenáročnost a odolnost!

Autor:  Mitsi [ 08 leden 2010 23:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

No a kde jsi v mé odpovědi četl něco o spolehlivosti? Tu jsem vůbec nezmiňoval a ani ji nepopírám, stejně jako ještě japonský původ téhle Corolly - a to na rozdíl od Cariny E, která se už vyráběla v UK! Mně jde primárně o to, že auto musí člověka něčím tzv. "chytit u srdce", zaujmout, být lepší či přinejmenším "jiné", než konkurence. A tahle Corolla je možná vysoce spolehlivá, ale řidičsky naprosto nic neříkající auto, které se nemůže rovnat ani té mnou tolik opovrhované Carismě.

Poslední "střední" Toyota pro Evropu původem z Japonska byla Carina II. Všechny Toyoty mají naprosto debilně vyřešené vedení výfuku v prostoru zadní nápravy!

Autor:  Tomáš [ 09 leden 2010 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

No tak mi teda řekni včem je mazda 323 či lancer jezdecky lepší než corola???

Autor:  Mitsi [ 09 leden 2010 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

To jsou věci na úrovni subjektivních vjemů a z nich vyplývajících preferencí, které se těžko popisují, byť je lze někdy prokázat měřením. Jenže kdo má běžně doma třeba G-akcelerometr, že?

Tak alespoň dva příklady za všechny.
- Projev motorů 1,6: Přestože Lancer měl deklarovaných 113 koní a Corolla snad dokonce 116, tak ten Lancer se při klidné jízdě projevoval jako beránek a naopak jako úplný dravec při ostré. Corolla jela tak nějak "pořád stejně" - tupě.
- Projev podvozků: Lancer držel výborně stopu v přímém směru jízdy a v zatáčkách byl dostatečně neutrální až - na limitu - mírně přetáčivý. Corolla byla vždy jen nedotáčivá, přecitlivělá na vyjeté koleje a poryvy větru, a to bez ohledu na zvolený styl jízdy. Nejmarkatnější pak byl rozdíl v chování podvozku na terénní vlně v táhlé zatáčce o velkém poloměru jeté vysokou rychlostí: pokud se řidič Lanceru nezalekl a prostě nechal auto, ať si s tím tzv. "poradí" samo, nemusel nijak korigovat směr jízdy, zatímco v Corolle to bylo nevyhnutelné.

Mazda 323 byla zase klidným, pohodovým vozem podporujícím hlavně při dálkových přesunech "výdrž" řidiče.

P.S.:
1. Vycházím z vlastních poznatků z jízdy s těmito vozy v době, kdy byly uváděny na trh, což je cca 15 let zpátky, takže prosím o pochopení - o nějakých detailech se již dnes nejsem schopen příliš bavit. Prostě mi v paměti utkvěly jisté "dojmy", které se tu snažím reprodukovat.
2. V té době jsem měl jako služební Carinu II 2.0 a občas jsem jezdil s Camry 2.2 a ani jeden z těchto vozů mne nijak neoslovil. Snad s výjimkou zřejmě ze slitiny stříbra vyrobených některých vodičů elektroinstalace v Camry... :clap:

Autor:  Tomáš [ 13 leden 2010 22:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Tak nakonec jsem koupil zase Galíka :clap: Bude sloužit jako dárce orgánů pro mého zadřeného 92 2.0, tohle je 89 2.0 stejné barvy,stejné výbavy,stejnýho motoru,stejný kastle bez papírů čistě na ND (plně pojizdný), budu přehazovat motor,převodovku, spojku, chladič, blatníky a dveře boční. Tak snad nakonec za pár kaček budu zase jezdit :smile:

Autor:  pajama [ 13 leden 2010 23:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

drzim prsty

Autor:  Mitsi [ 14 leden 2010 01:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Já také!

Autor:  Tomáš [ 15 leden 2010 00:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Děkuji, pak dám vědět jak to dopadlo... :wink:

Autor:  Tomáš [ 30 leden 2010 15:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Tak motor je přehozenej a galík zas lítá jako dřív. Krásně táhne,převodovka spojka naprosto OK, ale co se mi nelíbí je jedna nepříjená vlastnost, která se přenesla z Galanta na ND na mýho a nevíme si s ní rady a to je hrubý chod motoru, větší vybrace než s původním motorem, jdou cítit ve volantu,pedálech a celkově se přenášejí do interiéru.
Silentbloky motoru jsme nechaly původní,výfuk taky, pouze svody se vyměnily s motorem (ty ale vypadaj OK)
a potom pravou poloosu s kloubem, protože se nám zdála lepší.
Zjístil jsem, že (hrubost) se znatelně zmírní při jízdě při levém rejdu (i při mírném zatočení) naopak při pravém se zase zvýší.

Autor:  Mitsi [ 30 leden 2010 16:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Kromě problémů v hnacích hřídelích/homokineťácích mne napadá ještě jedna věc: špatně nastavené časování rozvodů, resp. vyvažovacích hřídelí.

Autor:  Návštěvník [ 30 leden 2010 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Tak rozvody jsou nové, vyvažováky sedí, byl jsem to zkusit projet na kruháči a při normálním směru (doleva) to vybruje míň, ale při protisměru (doprava) celý auto vybruje a všechno v interiéru rezonuje. Při jízdě rovně je to nejvíc cítit tak do 2,5 tis. otáček, nad 2,5 tis. se to sklidní :?: :?: :?:

Autor:  Mitsi [ 30 leden 2010 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Čtyřválec má druhou harmonickou (rezonanci) někde na úrovni 2350 ot./min., což přesně sedí na Tvůj případ. Podle mně je tam přinejmenším jeden vyvažovák o otáčku špatně - všechny rysky se potkávají jednou za 2 otáčky motoru, takže se Ti sice mohou potkat, ale 1 otáčku mimo správnou pozici!

Autor:  Tomáš [ 04 únor 2010 09:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Tak těma vyvažovákama to nebylo, i když jsem měl na to největší podezdření,zkoušeli jsme je všemožně nastavovat, ale pořád to bylo buď stejný, nebo horší. No a nakonec to bylo držákem spodního zadního silentbloku motoru :twisted: který se měnil zároveň s motorem z galanta n ND,kterej dostal na předek ze strany asi pěknou řachu a opíral motor více na jednu stranu,což způsobovalo ty vybrace a rezonance. Teď má galant opět krásně tichej a kultivovanej chod :clap:
Na tý fotce je vlevo můj zdravej držák a v pravo z galanta na ND,kterej je mírně ohlej na jednu stranu,ale udělá to fakt neplechu!
Příloha:
Obraz0067.jpg
Obraz0067.jpg [ 430.86 KiB | Zobrazeno 10019 krát ]

Autor:  Mitsi [ 04 únor 2010 09:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Koupím Carismu

Tak blahopřeji k úspěchu! Některé věci, zvláště pak po bouračkách, se opravdu těžko hledají.

Mohu se jen ze zvědavosti zeptat, co (jaká fatální porucha) postihlo ten Tvůj původní motor?

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/