mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 22:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Z bláta do kaluže
PříspěvekNapsal: 01 září 2018 11:51 
Offline

Registrován: 09 leden 2017 18:24
Příspěvky: 23
Automobil: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
Čičo: OK, s tou tloušťkou jsem právě nevěděl, nikde jsem to nenašel. Jinak to číslo dílu MD184046, to jsem zjistil, podle toho jsem i hledal. A papír koukám, že mají i v KELLY (kupodivu tam nestojí 3x tolik co jinde :lol: jako všechno ostatní).


Mitsi: Teď koukám, že se mi ty fotky vložili opačně tj. ta první je po čištění a ta poslední je původní stav. Ale to je asi bezpředmětné. No říkáš sundat hlavu, vyndat ventily.... No to bych asi zaplatil stejně jako jsem dal za to auto :wink: Na to si sám netroufnu, ani na to nemám vybavení a prostor.

Zkusím udělat, co bude v mých silách.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Z bláta do kaluže
PříspěvekNapsal: 08 září 2018 06:14 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Příběh (neudržovaného vozu s motorem GDI) končí v lepším případě podpálenými výfukovými ventily, v horším "potkaným" motorem. Podle toho, co nastane dříve.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Z bláta do kaluže
PříspěvekNapsal: 26 září 2018 17:27 
Offline

Registrován: 09 leden 2017 18:24
Příspěvky: 23
Automobil: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
Tak konečně trochu času napsat. O:-) Do klapky jsem vystříkal cca. 3/4 spreje a ejhle motor drží krásně volnoběh teplý/studený :clap: Dokonce můžu mít puštěnou klimu a točit volantem na neutrál a nechcípne :smile: Takže vřele dkuji za udělené rady :clap:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Z bláta do kaluže
PříspěvekNapsal: 27 září 2018 06:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jenže on si musí v těchto momentech umět sám přidat, ne jen "držet" volnoběh a nechcípnout. Jinak řečeno, nefunguje ti to správně.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Z bláta do kaluže
PříspěvekNapsal: 27 září 2018 14:29 
Offline

Registrován: 09 leden 2017 18:24
Příspěvky: 23
Automobil: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1998
No nenapsal jsem to přesně, trošku si přidá, z nějakých cca. 700 na 1000? asi. A jinak si o celkovém stavu motoru ve 197tis. km(podle budíku) nedělám iluze :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz