mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Z bláta do kaluže https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1078 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | MP84 [ 01 září 2018 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Z bláta do kaluže |
Čičo: OK, s tou tloušťkou jsem právě nevěděl, nikde jsem to nenašel. Jinak to číslo dílu MD184046, to jsem zjistil, podle toho jsem i hledal. A papír koukám, že mají i v KELLY (kupodivu tam nestojí 3x tolik co jinde jako všechno ostatní). Mitsi: Teď koukám, že se mi ty fotky vložili opačně tj. ta první je po čištění a ta poslední je původní stav. Ale to je asi bezpředmětné. No říkáš sundat hlavu, vyndat ventily.... No to bych asi zaplatil stejně jako jsem dal za to auto Na to si sám netroufnu, ani na to nemám vybavení a prostor. Zkusím udělat, co bude v mých silách. |
Autor: | Mitsi [ 08 září 2018 06:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Z bláta do kaluže |
Příběh (neudržovaného vozu s motorem GDI) končí v lepším případě podpálenými výfukovými ventily, v horším "potkaným" motorem. Podle toho, co nastane dříve. |
Autor: | MP84 [ 26 září 2018 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Z bláta do kaluže |
Tak konečně trochu času napsat. Do klapky jsem vystříkal cca. 3/4 spreje a ejhle motor drží krásně volnoběh teplý/studený Dokonce můžu mít puštěnou klimu a točit volantem na neutrál a nechcípne Takže vřele dkuji za udělené rady |
Autor: | Mitsi [ 27 září 2018 06:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Z bláta do kaluže |
Jenže on si musí v těchto momentech umět sám přidat, ne jen "držet" volnoběh a nechcípnout. Jinak řečeno, nefunguje ti to správně. |
Autor: | MP84 [ 27 září 2018 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Z bláta do kaluže |
No nenapsal jsem to přesně, trošku si přidá, z nějakých cca. 700 na 1000? asi. A jinak si o celkovém stavu motoru ve 197tis. km(podle budíku) nedělám iluze |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |