mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Z bláta do kaluže
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1078
Stránka 3 z 3

Autor:  MP84 [ 01 září 2018 11:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Z bláta do kaluže

Čičo: OK, s tou tloušťkou jsem právě nevěděl, nikde jsem to nenašel. Jinak to číslo dílu MD184046, to jsem zjistil, podle toho jsem i hledal. A papír koukám, že mají i v KELLY (kupodivu tam nestojí 3x tolik co jinde :lol: jako všechno ostatní).


Mitsi: Teď koukám, že se mi ty fotky vložili opačně tj. ta první je po čištění a ta poslední je původní stav. Ale to je asi bezpředmětné. No říkáš sundat hlavu, vyndat ventily.... No to bych asi zaplatil stejně jako jsem dal za to auto :wink: Na to si sám netroufnu, ani na to nemám vybavení a prostor.

Zkusím udělat, co bude v mých silách.

Autor:  Mitsi [ 08 září 2018 06:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Z bláta do kaluže

Příběh (neudržovaného vozu s motorem GDI) končí v lepším případě podpálenými výfukovými ventily, v horším "potkaným" motorem. Podle toho, co nastane dříve.

Autor:  MP84 [ 26 září 2018 17:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Z bláta do kaluže

Tak konečně trochu času napsat. O:-) Do klapky jsem vystříkal cca. 3/4 spreje a ejhle motor drží krásně volnoběh teplý/studený :clap: Dokonce můžu mít puštěnou klimu a točit volantem na neutrál a nechcípne :smile: Takže vřele dkuji za udělené rady :clap:

Autor:  Mitsi [ 27 září 2018 06:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Z bláta do kaluže

Jenže on si musí v těchto momentech umět sám přidat, ne jen "držet" volnoběh a nechcípnout. Jinak řečeno, nefunguje ti to správně.

Autor:  MP84 [ 27 září 2018 14:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Z bláta do kaluže

No nenapsal jsem to přesně, trošku si přidá, z nějakých cca. 700 na 1000? asi. A jinak si o celkovém stavu motoru ve 197tis. km(podle budíku) nedělám iluze :wink:

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/