mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Výměna rozvodů 1.8 GDI r. 2000
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1088
Stránka 2 z 2

Autor:  gold [ 26 březen 2010 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozvodů 1.8 GDI r. 2000

Mitsi píše:
gold píše:
Kudy se dostanu k setrvačníku? Co je to pajsr. Dá se nějak zamezit nastartování např. odpojit nějakou pojistku?


Já jsem takto reagoval až na citované dotazy. A ty s daným konkrétním typem motoru příliš nesouvisejí...


Ohledně té pojistky , myslel jsem tím vyřazení např. zapalování či vstřikování při povolování řemenice startérem. A teť už vím, že paisr je kov.

Autor:  Čičo [ 26 březen 2010 22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozvodů 1.8 GDI r. 2000

Ako chceš povoľovať remenicu pomocou štartéra keď vyberieš poistku? Obrázek

Autor:  Mitsi [ 26 březen 2010 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozvodů 1.8 GDI r. 2000

gold píše:
Mitsi píše:
gold píše:
Kudy se dostanu k setrvačníku? Co je to pajsr. Dá se nějak zamezit nastartování např. odpojit nějakou pojistku?


Já jsem takto reagoval až na citované dotazy. A ty s daným konkrétním typem motoru příliš nesouvisejí...


Ohledně té pojistky , myslel jsem tím vyřazení např. zapalování či vstřikování při povolování řemenice startérem. A teť už vím, že paisr je kov.


Vždyť jsem psal, že tím startérem stačí "cvrnknout".

Autor:  gold [ 26 březen 2010 22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozvodů 1.8 GDI r. 2000

Chci zamezit nastartování vyřazením nějakého obvodu nutného ke spuštění motoru pro jistotu.

Autor:  Čičo [ 26 březen 2010 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozvodů 1.8 GDI r. 2000

Zjavne netušíš o čom to celé je, preto vo svojom vlastnom záujme navštív servis!

Autor:  Návštěvník [ 19 leden 2011 23:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozvodů 1.8 GDI r. 2000

gold píše:
Mitsi píše:
gold píše:
Kudy se dostanu k setrvačníku? Co je to pajsr. Dá se nějak zamezit nastartování např. odpojit nějakou pojistku?


Já jsem takto reagoval až na citované dotazy. A ty s daným konkrétním typem motoru příliš nesouvisejí...


Ohledně té pojistky , myslel jsem tím vyřazení např. zapalování či vstřikování při povolování řemenice startérem. A teť už vím, že paisr je kov.

pajsr je ocelová tyč na posouvání,páčení ,a zvedání těžkých nebo spojených předmětů(např: posouvání nebo zvedání betonových panelů)
působí jako páka -čím delší a silnější pajsr tím více zvedneš nebo posuneš ale pozor také tím těžší-já mám pajsr z roxoru průměru 52 mm a délky 2,5 m a zvednu nebo posunu i 10 tun ale pajsr váží 25 kg

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/