mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 17 duben 2024 01:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 13:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
K jakému motoru to má být?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 13:19 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
k mojmu 1.9td, made in france


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
aftermarket ≠ repas! Aftermarket znamená „nie prvovýroba”, čiže dodávané na trh s náhr. dielmi.

A to „ozubené ložisko” predpokladám, že je remenica na kľuku...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 19:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Podle mého názoru ta úvaha o repasu souvisela spíše s podivným "poškrábáním" těch součástek, což je pro nové součástky z výroby - byť aftermarketové - přinejmenším silně atypické.

Jinak jsem se u rozvodových sad pro řemen ještě nesetkal s ozubenou rolnou, samozřejmě s výjimkou pohonu vodní pumpy ozubenou stranou řemenu, jenže tam je součástí celého kompletu vodní pumpy.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 07 červen 2010 08:59 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
ano Mitsi tak som to myslel s tym poskriabanim
Čičo nazval som to "ozubene lozisko" pretoze to je ozubene lozisko a teda dat to na klukovku nema zmysel
v e-shopoch tvrdia ze vodiaca kladka /aj FEBI vyraba/ tak rozoberiem a uvidim, ale este neviem kedy akosi nieje cas :???:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 12 červen 2010 21:56 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
tak z prevodovky mi slzi olej :oops: asi to necham zatial . . .

cestovanie dialnicnymi rychlostami je rozhodne tichsia

skuska s GPS-om ukazala, ze zmenou prevodovky som si zrusil umyselnu chybu ukazovatela rychlosti +10% zavadzanu vyrobcom - pri asi 130km/h na palubnom ukazovateli, GPS ukazal takmer 129km/h


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 13 červen 2010 11:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No vidíš, alespoň Ti to teď ukazuje přesně.

Jinak výrobce musí splnit příslušnou normu EHK OSN, která říká: +10% + další 4 km/h navrch. A je pouze na výrobci, jaké nastavení v rámci normy zvolí. Na základě zkušeností vlastních i některých motoristických časopisů, které provedly testování, obecně konstatuji, že "nejoptimističtější" tachometry má "koncern" a také Toyota, naopak nastavení nejvíce se blížící realitě používají francouzské značky, zejména pak Citroen.

Když už jsi tu převodovku měl rozdělanou, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš, v čem spočívá fígl Mitsubishi (uvědomuji si, že Tvoje převodovka je Renault), že u jejich převodovek neslyšíš všude jinde zcela charakteristický zvukový projev reversačního kolečka při jízdě na zpátečku?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 14 červen 2010 07:47 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
:think: cital som tu clanok od teba ohladom galanta 2.5V6 a tam som sa prvy krat vobec zamyslel ze by existovala prevodovka ktora na "R" nepocut ako si to tam pisal . . .
bol to moj prvy repas prevodovky (vobec prva co som si seriozne obzrel) tak neviem . . . ale ak to nahodou zistis , napis rovnako ja tak spravim
pocut R aj na uplne novych/zabehnutych prevodovkach?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Spojka?
PříspěvekNapsal: 14 červen 2010 09:20 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Zatím jsem naštěstí neměl příležitost/důvod to v praxi ověřovat, ale vrtá mi to v hlavě už od r. 1991, kdy jsem si pořídil první Mitsubishi, přičemž tehdy to byly jediné vozy, kde se zpátečka zvukově neprojevovala. A je úplně jedno, jestli je fungl nová nebo už zaběhnutá.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz