mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Spojka?
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1094
Stránka 5 z 5

Autor:  Mitsi [ 06 červen 2010 13:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

K jakému motoru to má být?

Autor:  pajama [ 06 červen 2010 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

k mojmu 1.9td, made in france

Autor:  Čičo [ 06 červen 2010 18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

aftermarket ≠ repas! Aftermarket znamená „nie prvovýroba”, čiže dodávané na trh s náhr. dielmi.

A to „ozubené ložisko” predpokladám, že je remenica na kľuku...

Autor:  Mitsi [ 06 červen 2010 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

Podle mého názoru ta úvaha o repasu souvisela spíše s podivným "poškrábáním" těch součástek, což je pro nové součástky z výroby - byť aftermarketové - přinejmenším silně atypické.

Jinak jsem se u rozvodových sad pro řemen ještě nesetkal s ozubenou rolnou, samozřejmě s výjimkou pohonu vodní pumpy ozubenou stranou řemenu, jenže tam je součástí celého kompletu vodní pumpy.

Autor:  pajama [ 07 červen 2010 08:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

ano Mitsi tak som to myslel s tym poskriabanim
Čičo nazval som to "ozubene lozisko" pretoze to je ozubene lozisko a teda dat to na klukovku nema zmysel
v e-shopoch tvrdia ze vodiaca kladka /aj FEBI vyraba/ tak rozoberiem a uvidim, ale este neviem kedy akosi nieje cas :???:

Autor:  pajama [ 12 červen 2010 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

tak z prevodovky mi slzi olej :oops: asi to necham zatial . . .

cestovanie dialnicnymi rychlostami je rozhodne tichsia

skuska s GPS-om ukazala, ze zmenou prevodovky som si zrusil umyselnu chybu ukazovatela rychlosti +10% zavadzanu vyrobcom - pri asi 130km/h na palubnom ukazovateli, GPS ukazal takmer 129km/h

Autor:  Mitsi [ 13 červen 2010 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

No vidíš, alespoň Ti to teď ukazuje přesně.

Jinak výrobce musí splnit příslušnou normu EHK OSN, která říká: +10% + další 4 km/h navrch. A je pouze na výrobci, jaké nastavení v rámci normy zvolí. Na základě zkušeností vlastních i některých motoristických časopisů, které provedly testování, obecně konstatuji, že "nejoptimističtější" tachometry má "koncern" a také Toyota, naopak nastavení nejvíce se blížící realitě používají francouzské značky, zejména pak Citroen.

Když už jsi tu převodovku měl rozdělanou, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš, v čem spočívá fígl Mitsubishi (uvědomuji si, že Tvoje převodovka je Renault), že u jejich převodovek neslyšíš všude jinde zcela charakteristický zvukový projev reversačního kolečka při jízdě na zpátečku?

Autor:  pajama [ 14 červen 2010 07:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

:think: cital som tu clanok od teba ohladom galanta 2.5V6 a tam som sa prvy krat vobec zamyslel ze by existovala prevodovka ktora na "R" nepocut ako si to tam pisal . . .
bol to moj prvy repas prevodovky (vobec prva co som si seriozne obzrel) tak neviem . . . ale ak to nahodou zistis , napis rovnako ja tak spravim
pocut R aj na uplne novych/zabehnutych prevodovkach?

Autor:  Mitsi [ 14 červen 2010 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojka?

Zatím jsem naštěstí neměl příležitost/důvod to v praxi ověřovat, ale vrtá mi to v hlavě už od r. 1991, kdy jsem si pořídil první Mitsubishi, přičemž tehdy to byly jediné vozy, kde se zpátečka zvukově neprojevovala. A je úplně jedno, jestli je fungl nová nebo už zaběhnutá.

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/