mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Spojka? https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1094 |
Stránka 5 z 5 |
Autor: | Mitsi [ 06 červen 2010 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
K jakému motoru to má být? |
Autor: | pajama [ 06 červen 2010 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
k mojmu 1.9td, made in france |
Autor: | Čičo [ 06 červen 2010 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
aftermarket ≠ repas! Aftermarket znamená „nie prvovýroba”, čiže dodávané na trh s náhr. dielmi. A to „ozubené ložisko” predpokladám, že je remenica na kľuku... |
Autor: | Mitsi [ 06 červen 2010 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
Podle mého názoru ta úvaha o repasu souvisela spíše s podivným "poškrábáním" těch součástek, což je pro nové součástky z výroby - byť aftermarketové - přinejmenším silně atypické. Jinak jsem se u rozvodových sad pro řemen ještě nesetkal s ozubenou rolnou, samozřejmě s výjimkou pohonu vodní pumpy ozubenou stranou řemenu, jenže tam je součástí celého kompletu vodní pumpy. |
Autor: | pajama [ 07 červen 2010 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
ano Mitsi tak som to myslel s tym poskriabanim Čičo nazval som to "ozubene lozisko" pretoze to je ozubene lozisko a teda dat to na klukovku nema zmysel v e-shopoch tvrdia ze vodiaca kladka /aj FEBI vyraba/ tak rozoberiem a uvidim, ale este neviem kedy akosi nieje cas |
Autor: | pajama [ 12 červen 2010 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
tak z prevodovky mi slzi olej asi to necham zatial . . . cestovanie dialnicnymi rychlostami je rozhodne tichsia skuska s GPS-om ukazala, ze zmenou prevodovky som si zrusil umyselnu chybu ukazovatela rychlosti +10% zavadzanu vyrobcom - pri asi 130km/h na palubnom ukazovateli, GPS ukazal takmer 129km/h |
Autor: | Mitsi [ 13 červen 2010 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
No vidíš, alespoň Ti to teď ukazuje přesně. Jinak výrobce musí splnit příslušnou normu EHK OSN, která říká: +10% + další 4 km/h navrch. A je pouze na výrobci, jaké nastavení v rámci normy zvolí. Na základě zkušeností vlastních i některých motoristických časopisů, které provedly testování, obecně konstatuji, že "nejoptimističtější" tachometry má "koncern" a také Toyota, naopak nastavení nejvíce se blížící realitě používají francouzské značky, zejména pak Citroen. Když už jsi tu převodovku měl rozdělanou, chtěl bych se Tě zeptat, zda nevíš, v čem spočívá fígl Mitsubishi (uvědomuji si, že Tvoje převodovka je Renault), že u jejich převodovek neslyšíš všude jinde zcela charakteristický zvukový projev reversačního kolečka při jízdě na zpátečku? |
Autor: | pajama [ 14 červen 2010 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
cital som tu clanok od teba ohladom galanta 2.5V6 a tam som sa prvy krat vobec zamyslel ze by existovala prevodovka ktora na "R" nepocut ako si to tam pisal . . . bol to moj prvy repas prevodovky (vobec prva co som si seriozne obzrel) tak neviem . . . ale ak to nahodou zistis , napis rovnako ja tak spravim pocut R aj na uplne novych/zabehnutych prevodovkach? |
Autor: | Mitsi [ 14 červen 2010 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka? |
Zatím jsem naštěstí neměl příležitost/důvod to v praxi ověřovat, ale vrtá mi to v hlavě už od r. 1991, kdy jsem si pořídil první Mitsubishi, přičemž tehdy to byly jediné vozy, kde se zpátečka zvukově neprojevovala. A je úplně jedno, jestli je fungl nová nebo už zaběhnutá. |
Stránka 5 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |