mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Prosím o radu 1.8GDI https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1107 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | SLUBA [ 05 květen 2010 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | Prosím o radu 1.8GDI |
Prosím pomožte.V poslední době mě moje auto nechce jít do otáček.Do 3400 to jede normálně,ale pak se to začne jaksi dusit , škubat a nechce jít do výkonu.Pokud někdo ví,prosím o odpověď. 1.8GDI |
Autor: | Mitsi [ 05 květen 2010 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
Tip: totálně zas.aný sací trakt! Jukni na tohle: http://indy.pp.ru/GDI/Cleaning/4G64/ |
Autor: | SLUBA [ 06 květen 2010 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
Sání jsem měl rozdělaný v listopadu,celý je mám vyčištěný včetně kanálků. |
Autor: | Mitsi [ 06 květen 2010 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
No a měl jsi sundanou také hlavu motoru? Bez její kompletní rozborky se totiž nedostaneš do sacích kanálů, abys je mohl vyčistit. |
Autor: | slavo [ 07 květen 2010 02:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
Mitsi píše: No a měl jsi sundanou také hlavu motoru? Bez její kompletní rozborky se totiž nedostaneš do sacích kanálů, abys je mohl vyčistit. Mitsi ma pravdu tie obrazky hovoria za vsetko ja som to mal este horsie kazdy kto ma GDI by si mal uvedomit ze v jeho motore po 100 tisic km to vyzera presne tak a bez rozborky a chemie a mechanickeho cistenia sa to jednoducho neda a za to vsetko moze EGR a nedokonale spalovanie nekvalitneho benzinu z toho vychadza len jedno odstavit EGR a priame vstrekovanie KVAPALNEHO LPG DO VALCA a je po probleme |
Autor: | slavo [ 07 květen 2010 02:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
SLUBA píše: Prosím pomožte.V poslední době mě moje auto nechce jít do otáček.Do 3400 to jede normálně,ale pak se to začne jaksi dusit , škubat a nechce jít do výkonu.Pokud někdo ví,prosím o odpověď. 1.8GDI moze to byt aj tlak paliva. |
Autor: | Mitsi [ 07 květen 2010 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
No a co třeba svíčky? Jaké konkrétně tam jsou a jak dlouho? |
Autor: | SLUBA [ 10 květen 2010 06:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
Jak vyřeším či vyzkouším tlak paliva?Jo a na otázku svíček mám NGK Iridium/najeto na nich 35000Km/ |
Autor: | slavo [ 11 květen 2010 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
SLUBA píše: Jak vyřeším či vyzkouším tlak paliva?Jo a na otázku svíček mám NGK Iridium/najeto na nich 35000Km/ Tlak paliva sa da merat MUTom problem je ze ho okrem mmcservisov nikdo nema ja som to vyriesil tlakomerom ale je to tak trosku technicky problem musis navarit srobenie pre vystup tlaku pre tlakomer na regulatore tlaku je nadobka zo zeleza o priemere asi 30 mm natuto nadobku to musis privarit tlak musi byt stale 5 Mpa pri nastartovanom motore ja som mal pridrety regulator tlaku tak som ho mal stale nizky |
Autor: | pajama [ 29 květen 2010 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosím o radu 1.8GDI |
tou hodnotou 5MPa si si isty? pytam sa iba zo zvedavosti . . . |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |