mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 13:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 26 květen 2010 22:24 
Offline

Registrován: 29 září 2007 18:41
Příspěvky: 79
Tak po dlhsom case bez starosti (ked si odmyslim vodu v kufri) mam zavazny problem (ktory mi nedava zmysel).
Zacala mi svietit kontrolka airbagu (SRS). Neprijemne, pomyslel som si a vsimol, ze ta kontrolka nesvieti ako ma, ale nenapadne blika. Dosiel som kam som mal a postrehol som, ze po vypnuti klucika mi rucicka palivomeru nespadla k nule. Tak som usudil, ze ide o elektricky problem a pri najblizsej prilezitosti som vybral pristrojovku. Vela tam toho na skumanie nie je, ale aspon som vymenil jednu ziarovku, co mi uz nejaky cas nesvietila (ukazatel rezimu prevodovku D). A premeral som ten palivomer, jedna hodnota odporu je mimo odporucany rozsah (nepamatam si ktora). Rucicku som posunul nadoraz a zasunul som pristrojovku naspat. Po zapnuti klucika rucicka poskocila tam kde bola predtym a odvtedy je tam, bez ohladu na zapnutie vypnutie klucika, startovanie, jazdenie. Kontrolka SRS svieti stale (pochopitelne). ALE, zrazu mi:
- nefunguju hodiny na palubke - podsvietenie svieti, ale ciselka nie su,
- radio sa po zapnuti klucika nezapne (predtym sa normalne zaplo na stanici a hlasitosti kde bolo ked som vypol klucik), musim ho zapnut rucne, co neni az taky problem, ale hlasitost vzdy nabehne na 25, tak ho musim stiahnut na 14-15 alebo kolko to mavam,
- po kazdom vypnuti klucika sa mi resetuju tripmetre a priemerna spotreba,
- nesvieti ukazatel otvorenych dveri na pristrojovke, ani kabinove svetlo sa nerozsvieti ked otvorim hociktore dvere (dverove spinace vpredu som cistil a tesnil asi pred mesacom, so zadnymi som nikdy ziadny problem nemal a pochybujem ze sa pokazili vsetky 4 naraz),
- prestalo svietit svetlo v kufri (ziarovka OK).
Toto vsetko sa pokazilo ked som vybral a vratil pristrojovku?????

Najblizsie sa chcem pozret na spinaciu skrinku a kable okolo nej - predsalen to radio, SRS kontrolka a palivomer s nou maju volaco spolocne, ale to bude tak za 2 tyzdne.

Tie dvere a kufor ma normalne vytocili, ako keby sa auto urazilo, ze sa ho chcem zbavit.

Edit: este som zabudol spomenut, ze cerpadlo/plavak v nadrzi som premeral, je OK.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 26 květen 2010 23:11 
Offline

Registrován: 25 prosinec 2009 19:41
Příspěvky: 33
Bydliště: martin 0903964282
Automobil: carisma1,6-1,8gdi
Typ motoru: 4g92-4g93
Rok výroby: 1998
pod kapotou v motorovom priestore su poistky su spojene plastovym drziakom 3 do kopy tie su vsetky napajane zo staleho prudu problem bude v tej poistkovej skrinke a privodu do nej musis najst privod ktej trojici poistiek a ist po nom kde je to rozpojene


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 27 květen 2010 07:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Tá ručička palivomeru sa ti predtým po vypnutí kľúča vracala na nulu? Lebo pokiaľ viem tak to na Carismách nerobí - zostáva ukazovať...

A ako bolo spomenuté vyššie všetky tebou spomenuté veci sú na jednej poistke v motorovom priestore - trebe pridvihnúť ten žltý držiak okolo 3 poistiek a až potom oddialiť tie zobáčiky, ktoré držia konkrétnu poistku.

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 27 květen 2010 09:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Čičo píše:
Tá ručička palivomeru sa ti predtým po vypnutí kľúča vracala na nulu? Lebo pokiaľ viem tak to na Carismách nerobí - zostáva ukazovať...


Nejen na Carismě, ale snad na žádném voze Mitsubishi.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 05 červen 2010 22:38 
Offline

Registrován: 29 září 2007 18:41
Příspěvky: 79
Chlapci, tie poistky to bol skvely tip, srdecna vdaka. Jedna 10A bola prepalena, vymenil som ju a zrazu aj hodinky idu, aj radio sa sprava aj svetlo v kabine svieti aj tripmetre si pamataju.... :clap:
bola to ta oznacene na dekli ako vnutorne svetlo, neviem si to ani predstavit ako to je teda pozapajane ked to take veci ovplyvnuje ako hodinky (ale nie ich podsvietenie).... ale hlavne, ze to fici.
Svetlo v kufri sa rozsvietilo az ked som po nom pobuchal, takze tam bude iny zadrhel.
SRS kontrolka svieti stale, takze musim zbehnut na diagnostiku :roll:
S tym palivomerom ste ma zaskocili, lebo som (bol) presvedceny, ze sa mi to vracia na nulu... ale mozno ma len zmagorilo druhe auto, ktore teraz pouzivam viac.
V kazdom pripade skusim dotankovat, ked sa rucicka pohne tak je vsetko OK.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 06 červen 2010 13:25 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
SRS svieti od urcitej doby aj mne tak prosim ta napis ako si dopadol


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2010 01:09 
Offline

Registrován: 29 září 2007 18:41
Příspěvky: 79
ten airbag... diagnostika ako som ocakaval,aj ked som dufal v rozumnu odpoved "internal fault, musime vymenit airbag modul, £400 plus £40 za robotu, spravime na pockanie". som im pekne podakoval a isiel svojou cestou.
to bolo uz pred vyse mesacom, ale "lujzu" uz pouzivam malo, za posledne 2 tyzdne vobec. no ale dneska som si sadol k manualu, rozobral som volant, pravdaze pri prvej prilezitosti mi spadol nastavec dovnutra, takze na hodinu o extra zabavu postarane. pozrel som vsetky konektory a kable a premeral ten vinuty kabel (clock spring), medzi dvoma bodmi mam nekonecny odpor, takze seknuty drotik niekde vnutri. to by vysvetlovalo aj tu poistku. tak to teraz idem pozhanat kade-tade a skusim to vymenit ze ci to pomoze.
Zatial si myslim, ze vsetky Carismy mali tento "navijak"..... (ako s to spisovne vola???) rovnaky. Ked sa mylim tak ma opravte


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: "Zblaznena" eletrika
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2010 12:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Naviják je zberný krúžok airbagu, ale či je rovnaký ti nepoviem, ja nevidím dôvod prečo by nemal byť...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz