mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 22:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 srpen 2010 16:45 
Offline

Registrován: 27 březen 2010 15:15
Příspěvky: 11
Automobil: Carisma
Typ motoru: GDI
Rok výroby: 1997
Všechny vás tu zdravým. Potřeboval bych poradit. Nejde mi při startování signál do dvou cívek. Napětí je všude. Co s tím?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 srpen 2010 21:07 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No a jak jsi to zjistil? Přes MUT?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2010 17:06 
Offline

Registrován: 27 březen 2010 15:15
Příspěvky: 11
Automobil: Carisma
Typ motoru: GDI
Rok výroby: 1997
Mitsi píše:
No a jak jsi to zjistil? Přes MUT?

Nevim co to znamená MUT ale vyzkoušel jsem dobrou civku. Na dvou dává jiskru a na dvou ne. pak jsem multimetrem přeměřoval napětí ve štekrech a následně při startování jsem změřil napětí signálu. Prostě do druhého a třetího nejde signál. Nevíš náhodou kam vedou ty kabíky od signálu?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2010 21:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
MUT je firemní testovací měřák pro vozy Mitsubishi. Jinak ty "signálové" kabely by měly vést do výkonové části řídící jednotky motoru. Problém je v tom, že právě bez MUT-u nejspíš nic dalšího už nezjistíš.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 07:53 
Offline

Registrován: 27 březen 2010 15:15
Příspěvky: 11
Automobil: Carisma
Typ motoru: GDI
Rok výroby: 1997
Mitsi píše:
MUT je firemní testovací měřák pro vozy Mitsubishi. Jinak ty "signálové" kabely by měly vést do výkonové části řídící jednotky motoru. Problém je v tom, že právě bez MUT-u nejspíš nic dalšího už nezjistíš.

předpokládám že se tato jednotka nachází pod kastíkem a její označení je MR 116523. Myslýš že by to mohla být vada jedotky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 09:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Výkonová část ŘJ motoru je u GDI v motorovém prostoru nad horním úchytem levého McPhersonu, její "mozek" pak někde v přístrojovce. Čísla krabiček neznám a zároveň si nemyslím si, že chyba je právě v řídícím systému. Ale kde hledat, to Ti bohužel neporadím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 10:49 
Offline

Registrován: 25 prosinec 2009 19:41
Příspěvky: 33
Bydliště: martin 0903964282
Automobil: carisma1,6-1,8gdi
Typ motoru: 4g92-4g93
Rok výroby: 1998
tomto píše:
Všechny vás tu zdravým. Potřeboval bych poradit. Nejde mi při startování signál do dvou cívek. Napětí je všude. Co s tím?

a do ktorych moze to byt cidlo na vackovke ,ale musis spravit diagnostiku mut,alebo blink codom, mut viem zohnat cca230 eur cely pristroj z ciny


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 15:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Rovněž bych hledal spíše někde "na periferii", než rovnou v ŘJ motoru. Ale bez MUT-u je to jako hledat jehlu v kupce sena... A to rozhodně nepatřím mezi přesvědčené zastánce názoru, že "napíchnutí na počítač" je samospasitelné!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 16:13 
Mitsi píše:
Výkonová část ŘJ motoru je u GDI v motorovém prostoru nad horním úchytem levého McPhersonu, její "mozek" pak někde v přístrojovce. Čísla krabiček neznám a zároveň si nemyslím si, že chyba je právě v řídícím systému. Ale kde hledat, to Ti bohužel neporadím.

Tato výkonová část je v pořádku zkoušel jsem ji na jiném voze a bez sebemenšího problému šlape. mozek je schovaný za kastlíkem vvedle chladící jednotky. A nevíš kde je to čidlo na vačkovku? Ještě jsem ho nehledal tak netuším .


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 16:16 
slavo píše:
tomto píše:
Všechny vás tu zdravým. Potřeboval bych poradit. Nejde mi při startování signál do dvou cívek. Napětí je všude. Co s tím?

a do ktorych moze to byt cidlo na vackovke ,ale musis spravit diagnostiku mut,alebo blink codom, mut viem zohnat cca230 eur cely pristroj z ciny

Ten MUT jsem schopný sehnat do tisíc korun. Nad tou diagnostikou přemýšlím


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 16:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Snímač polohy klikovky je bohužel dokonale schovaný vespod u řemenice klikovky, pod plastovým krytem rozvodů. Ale bacha, je tam ještě i snímač polohy jedné z vaček, který je na jejím konci, ale už si nevzpomenu, u které vačky a na kterém jejím konci.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2010 16:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Návštěvník píše:
Ten MUT jsem schopný sehnat do tisíc korun. Nad tou diagnostikou přemýšlím


Jedna diagnostika stojí řádově 500 - 700 Kč.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2010 10:32 
Offline

Registrován: 25 prosinec 2009 19:41
Příspěvky: 33
Bydliště: martin 0903964282
Automobil: carisma1,6-1,8gdi
Typ motoru: 4g92-4g93
Rok výroby: 1998
Návštěvník píše:
slavo píše:
tomto píše:
Všechny vás tu zdravým. Potřeboval bych poradit. Nejde mi při startování signál do dvou cívek. Napětí je všude. Co s tím?

a do ktorych moze to byt cidlo na vackovke ,ale musis spravit diagnostiku mut,alebo blink codom, mut viem zohnat cca230 eur cely pristroj z ciny

Ten MUT jsem schopný sehnat do tisíc korun. Nad tou diagnostikou přemýšlím


A kde! hned ich objednam aspon dva hod sem link


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2010 15:46 
ILRAB
Mitsi píše:
Snímač polohy klikovky je bohužel dokonale schovaný vespod u řemenice klikovky, pod plastovým krytem rozvodů. Ale bacha, je tam ještě i snímač polohy jedné z vaček, který je na jejím konci, ale už si nevzpomenu, u které vačky a na kterém jejím konci.

Tak to je super předpokládám, že přístup je asi naprosto úžasný. No nic zkusím se na to mrknout a uvidíme doufám ,že nebudu muset vyvěsit motor. Zatím díky


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2010 15:51 
4
slavo píše:
Návštěvník píše:
slavo píše:
tomto píše:
Všechny vás tu zdravým. Potřeboval bych poradit. Nejde mi při startování signál do dvou cívek. Napětí je všude. Co s tím?

a do ktorych moze to byt cidlo na vackovke ,ale musis spravit diagnostiku mut,alebo blink codom, mut viem zohnat cca230 eur cely pristroj z ciny

Ten MUT jsem schopný sehnat do tisíc korun. Nad tou diagnostikou přemýšlím


A kde! hned ich objednam aspon dva hod sem link


Nejsou to nové kousky, ale ta cena je dobrá podívej se na ALLEGRO.pl a uvidíš.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz