mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1164 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vergil [ 18 srpen 2010 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Mam porad problem s motorem, nepomohl mi servis ani autorizovany, jenom meskubouo prachy. Problem je v kolisani otacek, ale nejedna se o male. Za jizdy auto skube a kdyz vyradim tak zdechne motor.I ksyzstojimna miste a mam volnobeh tak rucicka lita jak pominuta. Moznost je zapalovaci moduly, jenze nove stoji palku. Proto chci poprosit nejakou dobrou dusi jestli by si neudelal na me cas a nezkusila semnou prohodit moduly jestli budou otacky kolisat stale. Je to jedina moznost jak to vyloucit. Mockrat dekuji za pomoc!! |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 04:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Vergil píše: Moznost je zapalovaci moduly Co to má být? Pokud jde o zapalovací cívky na svíčkách, tak ty buď fungují, nebo nefungují, ale rozhodně nezpůsobují kolísání otáček motoru, resp. cukání. Podle mého názoru se jedná opět o problém se škrticí klapkou: buď je to "jenom" rozštelované a/nebo je odlepený perm. magnet v jejím servomotoru. |
Autor: | Návštěvník [ 19 srpen 2010 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Cau, klapka byla cistena a serizovana v autorizovanem servisu, a podle jejich slov funguje spravne pripada mi ze to spatne spaluje, svicky jsem vyskousel vymenit a je to stejne. |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 09:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Pak by to ovšem ukazovalo na již téměř neprůchozí sací trakt, z něhož se čas od času utrhne kus usazeniny, která se sekne mezi sacím ventilem a jeho sedlem, následkem čehož to ztrácí kompresi a tím pádem i schopnost spalovat. Tady máš pro ilustraci možného stavu věcí odkaz: http://indy.pp.ru/GDI/Cleaning/4G64/ |
Autor: | Vergil [ 19 srpen 2010 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
jjj fotky jsem uz videl....nic pekneho, tostal jsem typ na EGR ventil. Tak si s nim pohraju, jestli to nepomuze tak nastane cistka. Na kolik te vysla cela cistka i s tesnenim atd._ |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
To jsem nedělal já, ale jeden Rus svépomocí. Ad EGR: Pokud si po zapnutí zapalování zřetelně kovově "odcvaká", nebude chyba v něm. Účelem toho "odcvakání" je právě očistit dosedací plochu od toho bordelu, aby těsnila, když zrovna náhodou těsnit má. |
Autor: | Vergil [ 19 srpen 2010 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
A nevis kde bychten EGR ventil mamhledat u GDI?pry je nekde pod klapkou ale nic jsem nenasel |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Ano, je pod tělesem klapky a ústí do ní zespodu, těsně za ní. |
Autor: | Vergil [ 20 srpen 2010 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
jj nasel jsem ji a prekvapive v ni byl uviznity kaminek!!!! Tim padem se nemohla zavrit |
Autor: | Mitsi [ 20 srpen 2010 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
V tom případě mám několik všetečných otázek, na které si sám rovnou odpovím: 1/ Předpokládám, že vzduchový filtr tam je a že je správně nasazen. Jak se potom mohl dost do EGR ventilu kamínek! Napadá mne jediná možnost: Při čištění klapky! 2/ Předpokládám, že EGR ventil si kvůli onomu kamínku po zapnutí zapalování "neodcvakával". A jestliže problém s otáčkami motoru řešili ve značkovém sedrvisu, to si tam nikdo nevšiml, že EGR necvaká? Vždyť cvakání EGR je pro GDI motory naprosto charakteristické, nezaměnitelné a nepřehlédnutelné! 3/ A konečně, vycházím-li z informace, že (cit.) "klapka byla cistena a serizovana v autorizovanem servisu" (konec cit.), pak mi ze shora naznačených souvislostí vychází, že to všechno zku.vil značkový servis! Nebo se mýlím? |
Autor: | Vergil [ 21 srpen 2010 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Tak vypada to ze tomu rozumis ale bylo to uplne jinak. Onen kaminek byl usazeny karbon velikosti maleho kaminku...bohuzel se uvolnil. Nevim jestli vis jak vypada EGR ventil ale k zabraneni otevreni bys potreboval opravdu velky sutr. Problem byl ze kaminek uvizl kdyz byl otevreny a tim padem se nemohl zavrit.proto to v otackach drzelo. V servisu nic nezjistily protoze je funkcni a proto nemohl hlasit chybu. Vypada to spis ze mas na autorizovany servis nejakou pifku ale nez jsem ten ventil sundal tak jsem se zapotil...a pri jednom jsem vycistil i cele sani. Tedka jede opravdu lepe! DOPORUCUJE ZABRANIT EGR VENTILU FUNGOVAT!!!! |
Autor: | Mitsi [ 21 srpen 2010 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Na servisy mám skutečně spadeno, hlavně na ty "autorizované". A pokud byl EGR ventil znehybnělý kusem karbonu, nemohl si ani "odcvakat", čehož si ve značkovém servisu rozhodně všimnout měli, byť jim tester žádnou chybu neukazoval! Když napíšeš "kamínek", tak to beru jako kamínek, nikoli jako kus karbonu. A jelikož jsem si na svém autě v záruce měnil ve 40 tis. km hlavu motoru (podotýkám že vlastnoručně, byť v dílně autorizovaného servisu! ), tak vím moc dobře, jak to v tom sání vypadá. Ovšem pokud se domníváš, že jsi "vycistil i cele sani", tak jsi na omylu, neboť nejvíc usazenin je v prostoru vsazených ventilových sedel sacích ventilů, kam se jinak, než v rámci rozborky hlavy motoru stejně nedostaneš. No a konečně k tomu vyřazení EGR: úplně postačí, když rozpojíš štekr na prodlužení jeho kabeláže nad tělesem klapky, ale musíš to udělat, když je zcela uzavřený. Vyřazením EGR výrazně zmenšíš rozptyl mezi min. a max. spotřebou, tzn. že už si to nedokáže vzít tak málo při úsporné jízdě, ale ani tak moc, pokud tomu budeš šlapat na krk. Ovšem pozor: když ho necháš delší dobu tímto způsobem vyřazený, tak ho už jen stěží někdy znovu zprovozníš! Proto je lepší vyrobit záslepku z druhé strany hlavy motoru, pod sběrné výfukové potrubí - přefukový kanál jde pouze z krajního válce u setrvačníku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |