mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=1164 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vergil [ 18 srpen 2010 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Mam porad problem s motorem, nepomohl mi servis ani autorizovany, jenom meskubouo prachy. Problem je v kolisani otacek, ale nejedna se o male. Za jizdy auto skube a kdyz vyradim tak zdechne motor.I ksyzstojimna miste a mam volnobeh tak rucicka lita jak pominuta. Moznost je zapalovaci moduly, jenze nove stoji palku. Proto chci poprosit nejakou dobrou dusi jestli by si neudelal na me cas a nezkusila semnou prohodit moduly jestli budou otacky kolisat stale. Je to jedina moznost jak to vyloucit. Mockrat dekuji za pomoc!! |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 04:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Vergil píše: Moznost je zapalovaci moduly Co to má být? Pokud jde o zapalovací cívky na svíčkách, tak ty buď fungují, nebo nefungují, ale rozhodně nezpůsobují kolísání otáček motoru, resp. cukání. Podle mého názoru se jedná opět o problém se škrticí klapkou: buď je to "jenom" rozštelované a/nebo je odlepený perm. magnet v jejím servomotoru. |
Autor: | Návštěvník [ 19 srpen 2010 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Cau, klapka byla cistena a serizovana v autorizovanem servisu, a podle jejich slov funguje spravne ![]() |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 09:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Pak by to ovšem ukazovalo na již téměř neprůchozí sací trakt, z něhož se čas od času utrhne kus usazeniny, která se sekne mezi sacím ventilem a jeho sedlem, následkem čehož to ztrácí kompresi a tím pádem i schopnost spalovat. Tady máš pro ilustraci možného stavu věcí odkaz: http://indy.pp.ru/GDI/Cleaning/4G64/ |
Autor: | Vergil [ 19 srpen 2010 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
jjj fotky jsem uz videl....nic pekneho, tostal jsem typ na EGR ventil. Tak si s nim pohraju, jestli to nepomuze tak nastane cistka. Na kolik te vysla cela cistka i s tesnenim atd._ |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
To jsem nedělal já, ale jeden Rus svépomocí. Ad EGR: Pokud si po zapnutí zapalování zřetelně kovově "odcvaká", nebude chyba v něm. Účelem toho "odcvakání" je právě očistit dosedací plochu od toho bordelu, aby těsnila, když zrovna náhodou těsnit má. |
Autor: | Vergil [ 19 srpen 2010 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
A nevis kde bychten EGR ventil mamhledat u GDI?pry je nekde pod klapkou ale nic jsem nenasel |
Autor: | Mitsi [ 19 srpen 2010 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Ano, je pod tělesem klapky a ústí do ní zespodu, těsně za ní. |
Autor: | Vergil [ 20 srpen 2010 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
jj nasel jsem ji a prekvapive v ni byl uviznity kaminek!!!! Tim padem se nemohla zavrit |
Autor: | Mitsi [ 20 srpen 2010 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
V tom případě mám několik všetečných otázek, na které si sám rovnou odpovím: 1/ Předpokládám, že vzduchový filtr tam je a že je správně nasazen. Jak se potom mohl dost do EGR ventilu kamínek! Napadá mne jediná možnost: Při čištění klapky! 2/ Předpokládám, že EGR ventil si kvůli onomu kamínku po zapnutí zapalování "neodcvakával". A jestliže problém s otáčkami motoru řešili ve značkovém sedrvisu, to si tam nikdo nevšiml, že EGR necvaká? Vždyť cvakání EGR je pro GDI motory naprosto charakteristické, nezaměnitelné a nepřehlédnutelné! 3/ A konečně, vycházím-li z informace, že (cit.) "klapka byla cistena a serizovana v autorizovanem servisu" (konec cit.), pak mi ze shora naznačených souvislostí vychází, že to všechno zku.vil značkový servis! Nebo se mýlím? |
Autor: | Vergil [ 21 srpen 2010 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Tak vypada to ze tomu rozumis ale bylo to uplne jinak. Onen kaminek byl usazeny karbon velikosti maleho kaminku...bohuzel se uvolnil. Nevim jestli vis jak vypada EGR ventil ale k zabraneni otevreni bys potreboval opravdu velky sutr. Problem byl ze kaminek uvizl kdyz byl otevreny a tim padem se nemohl zavrit.proto to v otackach drzelo. V servisu nic nezjistily protoze je funkcni a proto nemohl hlasit chybu. Vypada to spis ze mas na autorizovany servis nejakou pifku ![]() |
Autor: | Mitsi [ 21 srpen 2010 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prosim kdo ma GDI a je z okoli Frydku-Mistku |
Na servisy mám skutečně spadeno, hlavně na ty "autorizované". ![]() ![]() Když napíšeš "kamínek", tak to beru jako kamínek, nikoli jako kus karbonu. A jelikož jsem si na svém autě v záruce měnil ve 40 tis. km hlavu motoru (podotýkám že vlastnoručně, byť v dílně autorizovaného servisu! ![]() No a konečně k tomu vyřazení EGR: úplně postačí, když rozpojíš štekr na prodlužení jeho kabeláže nad tělesem klapky, ale musíš to udělat, když je zcela uzavřený. Vyřazením EGR výrazně zmenšíš rozptyl mezi min. a max. spotřebou, tzn. že už si to nedokáže vzít tak málo při úsporné jízdě, ale ani tak moc, pokud tomu budeš šlapat na krk. Ovšem pozor: když ho necháš delší dobu tímto způsobem vyřazený, tak ho už jen stěží někdy znovu zprovozníš! Proto je lepší vyrobit záslepku z druhé strany hlavy motoru, pod sběrné výfukové potrubí - přefukový kanál jde pouze z krajního válce u setrvačníku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |