mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
nestartuje pri zohriatom motore https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=2336 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | autickar [ 07 srpen 2011 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | nestartuje pri zohriatom motore |
ahojte, mam Carismu 1.8GDI 92kW rok 98. skvele auticko ale mam mensi problem so startom, ked mam zohriaty motor a chcem nastartovat tak mi stale svieti kontrolka motora a nechce zhasnut. pri studenom motore nastartuje bez problemov. len ked je zohriaty motor tak nechce ta kontrolka zhasnut, a vsimol som si zvlasny chraplavy zvuk -nejaky elektromotorcek?? - ako keby tam daco nechcelo naskocit. ale haluz je ze to robi len ked je motor studeny. mam novy termostat, ktory sa spina uz pri 82 stupnoch a nie ako original pri 85 stupnoch. menil som nedavno aj olej a filter, co sa tyka kvapaliny tak technik povedal ze to je ok. v com to moze byt? poradte mi prosim. dakujem |
Autor: | autickar [ 07 srpen 2011 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: nestartuje pri zohriatom motore |
este som si vsimol ze pri zohriatom motore, ked chcem nastartovat tak: - nesvieti mi GDI napis na palubovke - kontrolka motorak nechce zhasnut - chraplavy zvuk nejakeho elektromotorceka co s tym moze byt a co mam spravit? - mam fungl novy termostat - chladiacej zmesi je dost a je ok - vymenil som olej a filter nejake napady? diky |
Autor: | Mitsi [ 08 srpen 2011 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: nestartuje pri zohriatom motore |
Vezmi to tak, že máš v autě motor, u něhož je div, že se vůbec točí. A ač to na první pohled nevypadá, ten motor obsahuje takové systémy regulace, které se do té doby v sériové výrobě neobjevily a už se v ní opět nevyskytují. A tak jestliže použiješ neoriginální termostat s o 3 st. C jinou teplotou otevírání, může to znamenat rozhození systému regulace. To samé platí pro použití třeba neoriginálního vzduchového filtru, i když u Carismy, kde ani z výroby nebyl zrovna high-tech vzducháč z netkané textilie, to nejspíše nevadí. Problém však hledej především ve věcech kolem škrticí klapky a EGR ventilu. Právě tam jsou totiž krokové servomotorky, které se při otočení klíčkem do polohy zapnutého zapalování nějak zvukově projevují. Proto by bylo vhodné, kdyby ses spojil s nějakým majitelem Carismy 1,8 GDI stejné generace, který má motor v pořádku, a porovnal ony zvukové projevy. Podle toho se dá upřesnit, kde je asi problém, a ušetřit si kopec zbytečného hledání tam, kde problém s největší pravděpodobností není. |
Autor: | Mysak [ 10 srpen 2011 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: nestartuje pri zohriatom motore |
- nesvítí kontrolka GDI - a ona ti někdy nějaká kontrolka GDI svítí - kontrolka motoru - to jako kontrolka diagnostiky? A co takhle přečíst co po tobě diagnostika chce, tohle nikdo na dálku neudělá. A kontrolka teda nakonec zhasne nebo pořád svítí? A svítí jen při zapnutí zapalování nebo i po nastartování? - chrčení motorku - chrčí teda při neběžícím motoru a zapnutém zapalování? |
Autor: | Mitsi [ 10 srpen 2011 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: nestartuje pri zohriatom motore |
Mysak píše: - nesvítí kontrolka GDI - a ona ti někdy nějaká kontrolka GDI svítí Tuhle kontrolku mají aktivní jen některé vozy s GDI motory: zeleně signalizuje ekonomický provozní režim, tj. nejspíše běh na chudou směs. Já jsem sám ale ještě nikdy neřídil žádný vůz s GDI motorem, který by to měl aktivní. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |