mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 11:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 06 leden 2012 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Skús pozrieť na Mitsubishiclube témy ohľadne káblov...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 06 leden 2012 18:50 
Offline

Registrován: 09 prosinec 2011 23:36
Příspěvky: 19
Rok výroby: 0
Jaj, jsem si nějak nevšim Tvého příspěvku na další stránce a editoval svůj původní ... napravuji.

K prolezení OBD témat na mitsubishiclubu a dalších webech jsem se nějak dopracoval hned po napsání svého předešlého příspěvku a zjevně jsem si to představoval příliš jednoduše :( ... Carismy ano, ale novější. Asi náhodou Čičo nemáš TIP na HW, který by s tou 1995 spolehlivě fungoval, že? Koukal jsem, že se kolem těchto témat hodně pohybuješ. Mno, zatím jdu Googlit do roztrhání těla.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 06 leden 2012 20:14 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Merlin píše:
... Carismy ano, ale novější. ...

Přesně na to jsem narážel!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 06 leden 2012 21:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Presný typ ti nepoviem, len viem, že to tam už pár ľudí riešilo a ten komunikačný protokol nebol štandard takže klasiky ELM a KKK čo fungujú na VW Group tu nefungujú. Bolo to ale niečo odtiaľto: http://www.evoscan.com/mitsubishi-subar ... can-cables

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 07 leden 2012 00:24 
Offline

Registrován: 09 prosinec 2011 23:36
Příspěvky: 19
Rok výroby: 0
Díky, na OpenPort kabely jsem už koukal, ale ty peníze za to nedám.

Nicméně teď se mi podle tohohle zdá, že by měl stačit KKL kabel pro VAG-COM a uzemnit pin 1 v DLC konektoru a mělo by to chodit, to se mi zdá jako velmi dobrá zpráva, snad jsem to pochopil dobře. Každopádně hned jeden takovej kábl z Aukra za 250Kč objednávám a rozhodně to vyzkouším. Držte palce ;)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 07 leden 2012 00:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Daj potom vedieť, ak by to bolo také jednoduché a lacné tak by to bolo super...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 21 leden 2012 15:44 
Offline

Registrován: 09 prosinec 2011 23:36
Příspěvky: 19
Rok výroby: 0
S potěšením vám musím oznámit, že VAG kabel z aukra za 2 stovky s uzemněným pinem 1 + EvoScan v2.7 Beta5 s myšákem MUTII pracuje. Spojení sice není nejstabilnější, doporučuji nastavit o řád vyšší timeout a stejně se to občas restartne, občas nepřipojí, ale požadavek to splnilo na 100%. Čte diagnostické kódy, hodnoty všech čidel, umožňuje zapínat a vypínat všechno možný (pumpu, vstřiky, solenoidy, větráky ...). Udělal jsem co jsem potřeboval a nijak si s tím nehrál, věřím, že i ta stabilita půjde nějakým nastavením dohonit.

Bohužel se moje podezření na čidlo teploty nepotvrdilo a ostatní čísla mi tam často příliš neříkaj, ale vše co jsem naměřil mám zalogováno a jednotlivé hodnoty zkusím nějak postupně zkonzultovat se strýčkem Googlem. Tak mi držte palce, auto je bohužel stále nenastartovatelné :-(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 21 leden 2012 20:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ke zprovoznění samodomo MUT-u gratuluji, k nezprovoznění auta bohužel...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 23 leden 2012 19:11 
Offline

Registrován: 09 prosinec 2011 23:36
Příspěvky: 19
Rok výroby: 0
Dnes se mi konečně podařilo rozlousknout rozdělovač (při prvním pokusu se mi protočil šroubovák v totálně shnilém šroubku), na palci nános rzi, která do kontaktů vyřezala solidní ďolík, kontakt pod palcem rovněž rezavej jak liška (znovu se mi potvrzuje moje prvotní podezření, že auto vidělo velmi z blízka záplavy), ale teda vše jsem očistil, poskládal a nastartoval, jako by se nechumelilo. Nerad bych něco zakřiknul, již to tak nějak z čista jasna nastartovalo několikrát a příště zase nic, nicméně dříme ve mě opět špetka optimismu ;o)

Ale ... proč píšu ... abych se do toho rozdělovače dostal, musel jsem ho sundat celej a vůbec si neuvědomil, že u tohoto se vlastně jeho pootáčením ještě nastavuje zřejmě předstih, tedy jsem si neudělal žádnou risku. Když jsem to skládal, naštěstí byl znát čistší kroužek, kde byla původně podložka, tak je to tam baj vočko jak to tam bylo, ale kdybych to chtěl doladit ... potřeboval bych strobo, nebo si vystačím s hodnotou Timing Advance z diagnostiky (nebo nějakou jinou položkou), nebo jak se to u těchto aut řeší?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 23 leden 2012 19:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Řeší se to úplně jednoduše: Klikovku nastavíš do polohy základního předstihu, tj. obvykle 5 st. před HÚ; povolíš ten rozdělovač a mírně s ním pootočíš proti směru otáčení jeho palce, načež ho po směru otáčení pomalu vracíš zpět, přičemž bedlivě posloucháš, až přeskočí jiskra (zní to jako jemné prsknutí) mezi kontaktem palce a pólem jednoho z vývodů víka/hlavy rozdělovače. Tím jsi na správné pozici a můžeš ji zafixovat utažením objímky rozdělovače vůči hlavě motoru. :wink:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 25 leden 2012 21:10 
Offline

Registrován: 09 prosinec 2011 23:36
Příspěvky: 19
Rok výroby: 0
Díky moc za návod, toto ještě rozhodně udělám.

Jinak tedy již třetí den jezdím jakoby nic (a to tu dneska pěkně mrzlo), startuji na cvrnknutí, takže tento balvan mohu snad s klidem ze srdce setřást. Moc děkuji za vstřícnou pomoc, velmi si jí cením, mnohému jsem se tu přiučil.

Ještě mám sice za studena mírně nižší výkon (ale už nijak výrazně), koupím nové víčko a palec a předpokládám, že bude vše OK. Trošku mě štve, že jsem se do toho rozdělovače chtěl podívat už dávno, hned zkraje, a nechal se odradit zničenou hlavou šroubku ... ale hlavně že se dobrá věc nakonec podařila :-) Huráááá


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trable: Carisma 1.8 GLXI DAO [1995]
PříspěvekNapsal: 26 leden 2012 10:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak tentokrát snad už definitivně mohu pogratulovat: ať Ti to jezdí!

Jestli to fakt bylo zaplavené (neumím si představit, jak jinak by mohlo dojít v rozdělovači k tomu, co jsi popsal), určitě zkontroluj, resp. raději rovnou vyměň olej v převodovce! Patří tam nějaký Elf, bližší specifikaci si nepamatuji, ale pokud máš zájem, pohledám ji.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz