mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 12:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Olej vo vode
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2011 13:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 červenec 2009 17:52
Příspěvky: 28
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.9TD
Rok výroby: 1999
Mám problém s olejom vo vode, dal som dole nádržku do ktorej sa dolieva nemrznúca kvapalina a to nie je normálne čo v nej bolo za bordel, normálne hustý čierny olej,
vyčistil som ju ako sa dala a nalial som novú nemrznúcu do celého motora.
Najazdil som cca 300 KM potom som otvoril nádržku a na hladine nemrznúcej zase pláva olej.
Žeby tesnenie pod hlavou ?
Ak áno je možné po jeho výmene trošku zbrúsiť hlavu ? Aby to malo potom lepší výkon ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej vo vode
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2011 13:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Tesnenie alebo samotná hlava. Z hlavy sa brúsi kvôli zarovnaniu, nie kvôli výkonu...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej vo vode
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2011 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 červenec 2009 17:52
Příspěvky: 28
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.9TD
Rok výroby: 1999
Dúfam že len to tesnenie, voda mi pri otáčkach nebublinkuje, ale mám pocit že ten motor vôbec nemá výkon
idem napr. dole z kopca na rýchlosti šlapím na pedál a trvá mu kým sa rozbehne.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej vo vode
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2011 14:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Těch variant projevů problému kolem těsnění pod hlavou či "netěsnou" hlavou může být několik: olej ve vodě, voda v oleji, "bublinkování"... Nejhorší je chlad. kapalina v olejové náplni. Po každém sundání hlavy musí následovat její "srovnání" na brusce a pokud možno test těsnosti. V opačném případě není žádná jistota, že se problém nebude brzy opakovat. Speciálně o turbodieselových motorů se často vyskytují prasklé hlavy.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz