mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

1.8 GDI - svicky od oleje
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=242
Stránka 1 z 3

Autor:  suez [ 06 červen 2006 11:02 ]
Předmět příspěvku:  1.8 GDI - svicky od oleje

Zdravim. Chtel bych se zeptat jestli je normalni, ze mam svicky od oleje (nejspis to je olej :D ). Podle me asi ne ze? A nevite jak je to vlastne mozne??? Ze by praskle nejake tesneni? Ale motor tahne, ikdyz se mi zda ze nekdy to sem tam cukne. Chtel bych tam dat svicky BOSCH FR78x, jenze sem se docetl ze se moc nedoporucuji. Nejlepsi budou originaly. Nebo nejaky jinsi typ? Stejne je tam budu muset dat, protoze uz je mam koupene. Diky za odpovedi

Autor:  suez [ 06 červen 2006 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

A olej mi to taky celkem zere. Po 5000 jsem musel dolivat uz 1 litr

Autor:  Mitsi [ 06 červen 2006 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

A je zaolejované jiskřiště a izolátor, nebo jen závit? Jsou tam původní svíčky, resp. ty, které požívá výrobce (NGK IZFR6B)? Boschky tam v žádném případě nedávej! Doporučuji DENSO SK20BR11: o dost lepší, než originál NGK, navíc lacinější.
PS: Nezapomínej, že přímý vstřik benzínu vyžaduje speciální svíčky!!!

Autor:  suez [ 06 červen 2006 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

Mno mam dojem ze jenom zavit. Jiskriste bylo myslim suche. Nevim jestli tam sou originaly, ale vim ze na nich bylo vyrazeno JAPAN! Takze asi sou ne? Proc bych tam nemel davat v zadnem pripade Bosch FR78x? A nevis jestli ta spotreba oleje je ovlivnena prave tim ze jsou svicky od oleje? Diky za odpoved

Autor:  suez [ 06 červen 2006 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Mimochodem, nevis kde se daji sehnat ty denso svicky? Nasel sem je na http://www.autodoplnky.cz, jenze se mi zdaji celkem drahe. 675 za jednu je moc :( . Kua davat za svicky 2500 se mi moc nechce :(

Autor:  Mitsi [ 06 červen 2006 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak si něco nastuduj o technologii GDI a rychle pochopíš, proč si MMC speciálně pro tyto motory nechala vyvíjet svíčky od/u NGK. Obdobně Denso vyvíjelo speciální svíčky pro přímovstřikové motory Toyoty. Prostě tam musejí přijít takové svíčky, které jsou schopny pracovat v extrémním rozsahu složení směsi, což ty Boschky určitě nejsou!!! A to nemluvím o tom, že výrobky zn. Bosch jsou stále horší tím, jak se výroba přesouvá dále na východ. A speciálně na zapal. svíčkách Bosch je na první pohled vidět, že už dávno nejsou "made in Germany"...
Jinak zaolejované závity sice nejsou OK, ale vzhledem ke specifickým teplotním poměrům v motorech GDI bych to příliš neřešil. A jestli Tě trápí spotřeba oleje, přejdi na Valvoline MaxLife 10W-40.
Ještě k cenám svíček: těch 675/kus je skutečně příliš (dotyčný obchodník to silně cenově natáhl), byť originál NGK stály původně téměř 1000/kus! Ale výměnná lhůta je 90, resp. 100 tis. km, tak bych to zase až tak moc neřešil (lepší jeté od NGK, než nové od Bosche!). Pokud máš zájem, pošli mi SZ.

Autor:  suez [ 06 červen 2006 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

No jo no jo no jo :D Tak je tam asi nedam mno. Zkusim vycistit jeste ty stare. Ale nechapu jak se tam mohl dostat ten olej :( A myslis ze spotreba 1 litr na 5000 km u takoveho auta je normalni?

Autor:  Mitsi [ 06 červen 2006 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel, ta spotřeba není výjimkou. A na svíčky vůbec nešahej! Co bys na nich asi tak chtěl v dnešní době (bezolovnatý benzín) vůbec čistit? A že jsou černé, resp. začouzené? To je u přímého vstřiku zcela normální.

Autor:  suez [ 06 červen 2006 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi nepouzivas nahodou icq nebo skype?? Nechces tu hodit kontakt. Hodne tomu rozumis, tak kdybych zase neco nevedel, muzu te kontaktovat pres tyto komunikacni programky :lol:

Autor:  Mitsi [ 06 červen 2006 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

Nic takového nepoužívám a dokonce mám jen velmi mlhavou povědomost o tom, o co vlastně jde...

Autor:  suez [ 06 červen 2006 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mno jde o komunikacni programy mezi uzivately na internetu. Lze mezi sebou komunikovat v realnem case nebo dokonce mluvit pres mikrofon! Ale pokud nejsi casto na internetu, tak to asi nevyuzijes. Kdybys potreboval treba na oplatku poradit s pocitacem, tak milerad poradim :)

Autor:  Mitsi [ 07 červen 2006 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za nabídku, ale na to mám syna. Kromě toho sedím u počítače (nikoli internetového) celý den, takže velmi rád od obrazovky vypadnu, než abych vyhledával další možnosti dnešních komunikačních technologií, které by mne u ní držely. A navíc si nejlépe odpočinu při vrtání se v autech...

Autor:  George [ 11 červen 2006 01:03 ]
Předmět příspěvku: 

[Ahoj,koupil jsem carismu,Klepe jeden hydroštel,tak jsem ho vzal od elringa,stojí 250,to je sranda.Mám ale zahulenej vejfuk,svíčky byly originál IZFR...Koupil jsem nový,ale nechci je tam dávat,abych je nepohřbil...Ty starý jsou černý,i izolátor,je to moc bohatý...Udělal jsem diagnostiku a akorát,co se mi nezdá,je,že když jí chci vytočit,padne předstih na nulu...Divný ne?Myslim,že v zátěži by měl být 30 stupňů...Když odpojim detonační senzor,jde líp do otáček,ale tim to asi nebude...Mam najeto 118 se serviskou a olej nežere...Sundal jsem sání,je mastný,samej karbon,ale egr ventyl neni mastnej...Myslim si,že to někdo podtáčel,odpálil ventyly a teď motor nejde jak má,tak to čidlo klepání neví co má dělat.Sundam hlavu a podívam se na ty ventyly...Jakej je tvuj názor?

Autor:  suez [ 11 červen 2006 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

Cus. Chtel bych se zeptat jak si poznal ze ti klepe zrovna ten jeden hydrostel??

Autor:  Návštěvník [ 11 červen 2006 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj,opravuju auta roky,tak to slyšim...

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/