mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 30 duben 2024 07:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 březen 2012 01:48 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
pepik píše:
Lambda svítila dávno před instalací lpg - ještě za původního majitele(příbuzný, kterému v mtsubishi nakukali, že to nevadí, tak s tím jezdím už cca 40000km).

No pokud jsi s tím takhle najezdil 40000km, pak se ani moc nedivím, že zřejmě praskla hlava. Nehledě na to, že motor celých těch 40000km běžel nejspíše v nouzovém režimu. :mad:

pepik píše:
Pardon, ale kotoučovou brzdu poznám ... Piští to jenom při couvání, dříve sporadicky, nyní již skoro vždycky.

Tedy musíš mít už faceliftovanou verzi, ale hlavně - někdo nekompetentní se v té zadní brzdě asi hrabal: sám jsem řešil problém na kamarádově autě (sice nešlo o Mitsubishi, ale o Kiu Clarus, která však má zadní třmeny konstrukčně řešené stejně jako Mitsubishi bez bubnu pro ruční brzdu), kde značkový servis špatnou montáží jedné desky zničil třemen, jeho vodítka, ty nové desky a také kotouč! Kdyby dotyčný poznal hned, že něco není v pořádku, dalo se to snadno vyřešit bez zbytečných vícenákladů. I on se ovšem nechal ukolébat ujištěním servisu, že "si to musí sednout"... :evil:

pepik píše:
Carisma je šotek a jak vidno, mitsubishi se nepoučilo a stále produkuje auta se spoluúčastí francouzských automobilek (PSA)... Jistě nebude kvalita o moc jiná než u carismy. Pokud mitsi sleduješ současný trh s autama, dáš mi za pravdu. Zřejmě ani ty by sis dnes mitsubishi nekoupil....

Ano, dávám Ti za pravdu. A MMC asi dobře ví, proč Outlandery vozí na švýcarský trh právě a jen z Japonska.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 březen 2012 21:38 
Offline

Registrován: 03 září 2008 14:52
Příspěvky: 47
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,6 16V 76kW
Rok výroby: 2004
mitsi: k té lambdě - ptal jsem se 2x cca rok po sobě ve značkovém servidu Kodecar , zdali sondu vyměnit a byl jsem jimi ujištěn, že není třeba! Je to prý jen obvod vyhřívání a tedy sonda nesprávně funguje jen po startu studeného motoru. Jinak prý funguje bez problémů, což mohu potvrdit spotřebou paliva jak ještě za benzinu, tak i nyní za lpg. Poté jsem se ještě byl ujistit v jednom malém neautorizovaném servisu, kde mi výše uvedené bylo potvrzeno. Proto jsem lambdu nechal být.

ano , auto je r.v. 2004.
k brzdám - nechám zpravit, to nebude velký problém, jde mi hlavně o motor.

Jinak jsme rád, že již nejsi natolik zapáleným pro tuto značku, chápu, že galanty byly kvalitní auta, jenže ... žijeme v roce 2012 a mitsubishi se stěhuje z evropy (NedCar se prý ruší) a bude nová továrna kdesi v JV Asii ... Už vidím tu kvalitu a tím i zánik automobilové divize této dřívě natolik úspěšné automobilky.

PS: Chtělo by to změnit si podpis z toho není nad vozy mitsubishi navzdory všem potížím MMC - zní to fakt fanaticky a nepasentně do dnešní reality ... Jinak Ti velké díky za názory :clap:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 březen 2012 22:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
pepik píše:
Jinak jsme rád, že již nejsi natolik zapáleným pro tuto značku, chápu, že galanty byly kvalitní auta, jenže ... žijeme v roce 2012 a mitsubishi se stěhuje z evropy (NedCar se prý ruší) a bude nová továrna kdesi v JV Asii ... Už vidím tu kvalitu a tím i zánik automobilové divize této dřívě natolik úspěšné automobilky.

O téměř zánik MMC se již úspěšně postaral Daimler, když potřeboval skrze likvidaci Chrysleru konečně proniknout na severoamerický trh. MMC mu vadila právě kvůli masivním dodávkám agregátů pro Chryslera. O rušení NedCaru sám nic nevím a dost o něm pochybuji. Ale v zásadě je mi to jedno, protože pokud NedCar padne, bude opět větší šance na dodávky z Japonska pro evropské trhy: např. japonský Colt je super, byť se vzhledově dost podobá tomu evropskému. Výrobu v JV Asii bych viděl asi spíše pro potřeby tamních trhů, požadavky Evropy jsou přece jen jinde. A to, že MMC mi dnes nemá co nabídnout, mne sice mrzí, nicméně nevidím důvod, proč bych se měl svého fandovství vzdávat: holt se ze mě stane fanda veteránů zn. Mitsubishi. :grin:

pepik píše:
PS: Chtělo by to změnit si podpis z toho není nad vozy mitsubishi navzdory všem potížím MMC - zní to fakt fanaticky a nepasentně do dnešní reality ...

Ten automaticky vkládaný podpis vznikl právě v době, kdy se MMC "díky" holportu Daimler-Chrysler-Mitsubishi ocitla na hraně bankrotu. Osobně nemám nic proti tomu, pokud některá automobilka zkrachuje tzv. vlastním přičiněním (od toho nebyl daleko např. Opel), ale v zásadě mi vadí, když je úspěšný automobilový výrobce, který dokázal vyrábět něco více, než jen nepadnoucí a nekvalitní konfekci, programově vytunelován konkurencí pod rouškou bohulibých úmyslů (Saab). Proto i nadále budu fandit těm, kdož se tomu dakázali postavit - a MMC mezi takové rozhodně patří! Jinými slovy, ani dnes nemám na svém podpisu moc co měnit. Nebo je v tom opravdu tolik "fanatismu"?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 březen 2012 23:42 
Offline

Registrován: 03 září 2008 14:52
Příspěvky: 47
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,6 16V 76kW
Rok výroby: 2004
mitsi:
Každý fandíme něčemu jinému, já Ti to neberu :lol: Jenom v dnešní době se situace jaksi změnila, ale budiž - proti gustu žádný dišputát ... jak se říká, zvlášť pokud nějakého galanta vlastníš.

Ze mě se asi stane fanda kultovního tdi (jenom verze rotační vstřikovací čerpadlo) v oktávce 1 ... legenda, která nemá a zřejmě nebude mít přemožitele , snad možná staré piana od mercedesu. Asi si ho po carismě pořídím.

Prozatím musím se ale potrápit s carismou. Pořádně ju projedu a na noc zkontroluju únik kapaliny na zem a pak se uvidí. Těch závad je ale na mě ale už docela dost ... takže uvažuji vážně o prodeji.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 březen 2012 09:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
pepik píše:
Ze mě se asi stane fanda kultovního tdi (jenom verze rotační vstřikovací čerpadlo) v oktávce 1 ... legenda, která nemá a zřejmě nebude mít přemožitele...

A čím že ta "legenda bez přemožitele" vlastně vynikala? Kromě spotřeby nafty, tedy pokud bylo všechno na motoru a voze v dokonalém pořádku, si nějak žádnou nevybavuji, a to jsem pár tisíc km najezdil s verzí 66 i 81 kW. Zato mi v paměti utkvěla absolutní nekultivovanost těch motorů, a to jak co do hluku a vibrací, tak i průběhu vnějších výkonových charakteristik. Spolehlivost některých kusů (můj kolega měl právě s motorem TDI 81kW v Oct.01 neskutečné problémy) byla navíc navzdory všeobecně kladné pověsti nevalná. O jízdních a dalších vlastnostech Oct.01 už raději vůbec pomlčím... :twisted:

pepik píše:
... snad možná staré piana od mercedesu.

Piáno jsem měl příležitost si párkát zařídit, dostkrát jsem v něm byl vezen v roli pasažéra. Dokud jsem neseděl za jeho volantem, považoval jsem jeho mdlý jízdní projev za důsledek extrémně defenzivního jízdního stylu mého tehdy o 40 let staršího kolegy (dej mu Pánbůh věčnou slávu!). Teprve po usednutí za volant jsem pochopil, že to auto na víc prostě nemá. Kromě toho na něm - opět navzdory pověsti - dost často odcházela membrána vakuového podávacího čerpadla (doufám, že jsem to nazval správně, přece jen to je už více jak čtvrtstoletí zpátky) a tlumiče jako by tam ani nebyly.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz