mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 10:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 12 červen 2006 12:50 
Offline

Registrován: 09 červen 2006 11:24
Příspěvky: 5
zdarec vetci...

mam asi dost vacsi problem...

...kupil som jazdenu CARISMU r96,1,6V,66kw...po dvoch tyzdnoch jazdenia mi zacalo nieco pribrzdovat predne kolesa...
zacne to tak, ze ked nasadnem tak v pohode...avsak po nejakych rozbehoch, brzdeni doslap brzdoveho pedalu znacne prituhne a je tam minimalna vola...citit, ze platnicky su pritlacene a okamzite sa prehrievaju disky...v jednom pripade uz sa aj dymilo...jednoducho su kolesa brzdene...
mal som to u mechanika a ten vymenil brzd. kvap., precistil hadicky, skontroloval platnicky, kotuce, precistil piesty, ale nepomohlo...

tymto Vas STRASNE MOC prosim o radu, pomoc, proste o vsetko co by to vyriesilo...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2008 22:46 
no ze na toto nikto neodpoved ma pekne hneva, mne sa stolo to iste, tak so zacal rozoberat brzdy od konca, platnicky, kotuce, valceky, hadicky a pozrime sa, hlavny brzdovy valec v ...... super, uz iba zohnat niekde novy a nie za 7 tisic ako origos, alebo 3500nahradu.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2008 08:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V tomto případě bych vždy začal u posilovače brzd! Zřejmě má špatně nastavený "krok". Ale tohle se po netu blbě vysvětluje.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací