mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 02 květen 2024 01:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 01 srpen 2008 15:21 
Offline

Registrován: 28 březen 2008 09:14
Příspěvky: 33
Automobil: CARISMA
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1999
..no som si myslel :( a nebolo by jednoduchsie vymenit za nove , ked ich dam presustruzit, tak sa asi dostanem na hranicu min. hrubky (su este povodne) a pokruti ich tak ci tak, uz som preventivne pozeral nove ako si v inych temach odporucal Brembace 8)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 01 srpen 2008 18:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ty kotouče se opotřebovávají minimálně - běžně snesou 3 x "rovnání". Ale koupit nové od Brembo je samozřejmě lepší řešení.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 05 srpen 2008 23:02 
Tiez si myslim ze je to ovalita kotucov, ja ked som mal problem s hlavnym brzdovym alcom, tak sm ich prehrial tak ze svietili, no a mohol som kupovat nove a to tie co som mal boli v tak dobrom stave ze ma slo trafit ale tym by uz ani stocenie nepomohlo


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2008 13:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No a co se s nimi takoveho stalo, ze by nesly stocit? Popraskaly snad?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2008 14:58 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
jo, to jsem se chtel taky zeptat, kdyz nejsou popraskane, tak jdou pretocit (presoustruzit, nebo lepe prebrousit) vzdycky...akorat to uz tak dlouho nevydrzi, jednak tim, ze budou mit mensi sirku ale hlavne tim, ze prehratim se zmeni struktura materialu ... ale na takove nouzove jezdeni kolem baraku to je ok.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2008 21:44 
Offline

Registrován: 28 březen 2008 09:14
Příspěvky: 33
Automobil: CARISMA
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1999
dnes som zobral hodinky a meral skrutenie kotucov... tak lavy mal vychylenie 0,04 mm a pravy 0,02 mm co si myslim ze je asi v pohode :?: som len laik a preto prosim dalsie napady preco mi pri brzdeni trasie volantom, dakujeeem :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2008 22:25 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
uz jsem videl i kotouce, co "kopaly" a nameril jsem na nich uchylkomerem sotva 0,01mm hazivost...
Ale jinak to muzou taky delat svisle cepy, nebo silentbloky, zejmena ty zadni (u prednich dveri), ty stabilizuji kolo a drzi sbihavost. pokud jsou vymackane, tak pri brzdeni kolo jakoby pulzuje a trepe volantem. No a pokud jsou k tomu i trosku zkroucene kotouce, tak se to scita dohromady a vysledek je katastrofa...

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2008 23:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud Ti "kopou" do volantu pouze při mírném přibrždění a při ostrém nástupu na pedál se naopak nic neděje a/nebo někdy kopou a někdy ne, je problém výsledkem kombinace křivého kotouče (ale ještě "v toleranci"), špatně vyvážených kol, event. jejich špatné ovality nebo neodpovídajících rozměrů pneu/ráfku, volnějšího náboje/ložiska kola a nulové hodnoty sbíhavosti. Řešení je však krajně obtížné, neboť např. neexistuje ideálně oválné kolo či ideálně "pevné" ložisko...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2008 07:21 
Offline

Registrován: 28 březen 2008 09:14
Příspěvky: 33
Automobil: CARISMA
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1999
Je to tak ako pise Mitsi, ...len pri miernom pribrzdovani, ked na to riadne slapnem uz to netrepe, pneu/rafy mam presne podla predpisu vyrobcu R14/185/65 :!:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2008 09:32 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pak Ti zřejmě nezbyde, než se s tím smířit nebo se naučit brzdit prudčeji. Proč myslíš, že např. koncernové vozy mají takovou charakteristiku brzd, jakou mají?

Problém je totiž v tom, že když trochu nevyvážené (a málo oválné) roztočené kolo trochu "polechtáš" brzdou na trochu volném ložisku trochu nevyváženého náboje kola s trochu křivým kotoučem, tak někdy chytí "faleš", která se dalším přibržďování jen dále prohlubuje. Naopak prudký nárůst brzdného účinku od samého počátku obvykle dokáže "vymezit vůle"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2008 10:47 
Offline

Registrován: 28 březen 2008 09:14
Příspěvky: 33
Automobil: CARISMA
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1999
tak v tom vidim najmensi problem mat tazsiu nohu na brzdovom pedali :)

ale v inej teme som popisoval problem rezonujuceho zvuku pri prejazde v zakrute, doteraz som sa toho nezbavil a je to stale horsie a je to aj pri jazde po rovine, tak ma napada ci to nema suvis s tym trepanim volantu, jedine co som zistil je, ze ked su na ceste vyjazdene kolaje po pretazenych kamionoch a ja sa natlacim na pravu stranu ze kolesa su "odtlacane" tak micinka ide uplne tichucko :D .Vymenil som zadne loziska aj silentbloky zadneho stabilizatora a nic nepomohlo. :?: :?:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2008 11:02 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tohle ale vypadá na přední ložisko/ložiska.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2008 12:33 
Offline

Registrován: 28 březen 2008 09:14
Příspěvky: 33
Automobil: CARISMA
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1999
aj predne lozisko ma napadlo ako mozne riesenie :idea: , ale mne sa zda ze ten hluk vychadza zo zadnej casti, aj ked pripustam ze prenos zvukov cez karoseriu moze byt klamlivy :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2008 13:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano, někdy je krajně obtížné určit, odkud vlastně ten který pazvuk pochází.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BRZDENIE PREDNÝCH KOLIES !!!
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2008 19:31 
Ospravedlnujem sa vsetkym ze odpovedam na dotaz preco by nesli stocit moje kotuce az teraz ale bol som na dovolenke (misiak vydrzal :) ) a potom vela vela roboty bolo. Takze, mozno by sa aj sali ale to ako sekalo mne pedalom pri brzdeni a podla toho aku modru farbu kotuc mal som si povedal ze vymenit. Ale inak ok, len ked date nieco kusok lacnejsie tak to ma aj svoje nevyhody, neviem preco ale pri prvom druhom brzdeni mi poriadne piskaju, inak ok.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz