mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 20:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 13 září 2012 18:20 
Offline

Registrován: 28 červenec 2009 12:36
Příspěvky: 1
Automobil: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1999
Zdravím..Mám Carismu r.v. 2000 1,8 GDI..Auto prestalo mat tah, nikto nevedel čo je sním ani v servise mitsu...Jazdil som na tom cca 2 mesiace a teraz som sa rozhodol dat auto do servisu kde prišli na to že bol posunutý rozvod na vačke o 2 zuby. Takže výmena rozvodov, výmena piestných krúžkov ked spodný tretí stierací bol riadne zapečený..Teraz auto zabehavam. Spotreba mesto ukazuje zatial okolo 9,2 L...Snád sa to upraví.
No mám problém..Ked držím rovnako plynový pedál a idem na nejakej rýchlosti(rozumej rovnakej), tak auto ide ok a zrazu po nejakých pár sec. cca 5-8 sec auto si pridá a doslova vyštartuje musím pustit plyn. pedal aby som do auta predo mnou nenabural.
Myslíte že sa to ešte upraví po zábehu cca 500km? Alebo by to mohla mat na svedomí škrtiaca klapka.
Netreba urobit reset RJ? ak áno poprosím o návod na GDI.
Dakujem za každú odpoved a pomoc.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 14 září 2012 11:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To poskočení je pro GDI úplně normální: motor se přepne do režimu chudé směsi, skokově se přitom změní mj. předstih zážehu, proto se zdá, že motor má chuť jet rychleji, než odpovídá poloze pedálu plynu. Je třeba si na to zvyknout.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2012 17:07 
Offline

Registrován: 01 březen 2008 19:35
Příspěvky: 33
Automobil: Mitsubishi Galant 2,4 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 1999
Ano, presne toto robi aj moja 2.4 GDI. Avsak ma svoje rozmedzie, kde to zvykne robit - je toho viac, ale najcastejsie to citim na 2050 - 2150 otacok, ak chcem ist okolo 90 km/h. Avsak podla udajana palubnom PC okamzitej spotreby vidim pred tym zrychlenim spotrebu asi 5.6 a po cuknuti asi 7.2 l/100km pri tej rovnakej polohe pedalu. Cize potom ho trosku uvolnim, ono to trosku pribrzdi a ked hladam zase tu polohu tej 90tky, tak to cukne zase...podla toho usudzujem, ze ak sa clovek chce vyhnut cukania, treba drzat motor v zatazeni a nie na konstantnej rychlosti, kde sa flaka. Ma to proste asi tak nastavene...
A k tej odpovedi, prepnutie na krivku pre chudobnu zmes sprevadza aj vstrekovanie viac paliva? Nemala by chudobna zmes viac setrit?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2012 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
myslím,že pokud je motor a řízené spalování v pořádku,neměl by nijak poskakovat,cukat,vynechávat...atd


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 27 říjen 2012 13:03 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To Kuno: Jedná se o GDI, což je velmi specifická technologie. Při tom všem, co o ní vím, se divím, že se vůbec točí!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 27 říjen 2012 13:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
pistique píše:
...ak sa clovek chce vyhnut cukania, treba drzat motor v zatazeni a nie na konstantnej rychlosti, kde sa flaka. Ma to proste asi tak nastavene...

Přesně tak!

pistique píše:
prepnutie na krivku pre chudobnu zmes sprevadza aj vstrekovanie viac paliva? Nemala by chudobna zmes viac setrit?

Šetří tím, že hned po "poskočení" ubereš plyn.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 27 říjen 2012 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi:Zdravím,když to tu tak čtu tak ono to GDI je zřejmě nějaká "černá ovce" značky? :grin:

V čem je tak specifická?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 28 říjen 2012 12:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To Kuno: GDI představuje slepou uličku vývoje, která MMC málem položila. Pokud Tě zajímá víc, použij funkci "hledat" zde na fóru.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDi preskočený rozvod
PříspěvekNapsal: 28 říjen 2012 15:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi: Díky za odkaz,postuduji. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz