mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Carisma GDi preskočený rozvod
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=2491
Stránka 1 z 1

Autor:  ivanell [ 13 září 2012 18:20 ]
Předmět příspěvku:  Carisma GDi preskočený rozvod

Zdravím..Mám Carismu r.v. 2000 1,8 GDI..Auto prestalo mat tah, nikto nevedel čo je sním ani v servise mitsu...Jazdil som na tom cca 2 mesiace a teraz som sa rozhodol dat auto do servisu kde prišli na to že bol posunutý rozvod na vačke o 2 zuby. Takže výmena rozvodov, výmena piestných krúžkov ked spodný tretí stierací bol riadne zapečený..Teraz auto zabehavam. Spotreba mesto ukazuje zatial okolo 9,2 L...Snád sa to upraví.
No mám problém..Ked držím rovnako plynový pedál a idem na nejakej rýchlosti(rozumej rovnakej), tak auto ide ok a zrazu po nejakých pár sec. cca 5-8 sec auto si pridá a doslova vyštartuje musím pustit plyn. pedal aby som do auta predo mnou nenabural.
Myslíte že sa to ešte upraví po zábehu cca 500km? Alebo by to mohla mat na svedomí škrtiaca klapka.
Netreba urobit reset RJ? ak áno poprosím o návod na GDI.
Dakujem za každú odpoved a pomoc.

Autor:  Mitsi [ 14 září 2012 11:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

To poskočení je pro GDI úplně normální: motor se přepne do režimu chudé směsi, skokově se přitom změní mj. předstih zážehu, proto se zdá, že motor má chuť jet rychleji, než odpovídá poloze pedálu plynu. Je třeba si na to zvyknout.

Autor:  pistique [ 26 říjen 2012 17:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

Ano, presne toto robi aj moja 2.4 GDI. Avsak ma svoje rozmedzie, kde to zvykne robit - je toho viac, ale najcastejsie to citim na 2050 - 2150 otacok, ak chcem ist okolo 90 km/h. Avsak podla udajana palubnom PC okamzitej spotreby vidim pred tym zrychlenim spotrebu asi 5.6 a po cuknuti asi 7.2 l/100km pri tej rovnakej polohe pedalu. Cize potom ho trosku uvolnim, ono to trosku pribrzdi a ked hladam zase tu polohu tej 90tky, tak to cukne zase...podla toho usudzujem, ze ak sa clovek chce vyhnut cukania, treba drzat motor v zatazeni a nie na konstantnej rychlosti, kde sa flaka. Ma to proste asi tak nastavene...
A k tej odpovedi, prepnutie na krivku pre chudobnu zmes sprevadza aj vstrekovanie viac paliva? Nemala by chudobna zmes viac setrit?

Autor:  Kuno [ 26 říjen 2012 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

myslím,že pokud je motor a řízené spalování v pořádku,neměl by nijak poskakovat,cukat,vynechávat...atd

Autor:  Mitsi [ 27 říjen 2012 13:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

To Kuno: Jedná se o GDI, což je velmi specifická technologie. Při tom všem, co o ní vím, se divím, že se vůbec točí!

Autor:  Mitsi [ 27 říjen 2012 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

pistique píše:
...ak sa clovek chce vyhnut cukania, treba drzat motor v zatazeni a nie na konstantnej rychlosti, kde sa flaka. Ma to proste asi tak nastavene...

Přesně tak!

pistique píše:
prepnutie na krivku pre chudobnu zmes sprevadza aj vstrekovanie viac paliva? Nemala by chudobna zmes viac setrit?

Šetří tím, že hned po "poskočení" ubereš plyn.

Autor:  Kuno [ 27 říjen 2012 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

Mitsi:Zdravím,když to tu tak čtu tak ono to GDI je zřejmě nějaká "černá ovce" značky? :grin:

V čem je tak specifická?

Autor:  Mitsi [ 28 říjen 2012 12:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

To Kuno: GDI představuje slepou uličku vývoje, která MMC málem položila. Pokud Tě zajímá víc, použij funkci "hledat" zde na fóru.

Autor:  Kuno [ 28 říjen 2012 15:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Carisma GDi preskočený rozvod

Mitsi: Díky za odkaz,postuduji. :grin:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/