mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 19:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: sem tam vynecha gdi
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2012 17:12 
Offline

Registrován: 10 prosinec 2012 17:02
Příspěvky: 2
Automobil: carisma 1.8 gdi
Rok výroby: 1997
chlapi mam problem carisma gdi mi sem tam při jizdě cukne,jako by nešla svička nebo jako když dojde benzin a hned jede v poho,nekdy to děla sem tam někdy ne,chtěl jsem jit na diagnostiku a každy mi řekne že na gdi to nikdo nedela,poradte :cry: jestli to muže byt svičkou nebo čerpadlo či co :mad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: sem tam vynecha gdi
PříspěvekNapsal: 10 prosinec 2012 22:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To auto máš teprve krátce, že?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: sem tam vynecha gdi
PříspěvekNapsal: 11 prosinec 2012 09:30 
Offline

Registrován: 10 prosinec 2012 17:02
Příspěvky: 2
Automobil: carisma 1.8 gdi
Rok výroby: 1997
ne mam ho dlouho mam i 1.6 proč se ptaš


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: sem tam vynecha gdi
PříspěvekNapsal: 11 prosinec 2012 11:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Chtěl jsem si jenom ověřit, zda jsi na standardní projevy GDI zvyklý. Budu tedy vycházet z toho, že jsi.

Poté, co skončila jedna metla na GDI, totiž palivo s příliš vysokým obsahem síry, nastoupila po nějakém čase další: biosložky v palivu! Recept je jediný, používat aditiva na čištění vstřiků :!:

Samozřejmě předpokládám, že tam máš svíčky, které tam patří, při zapnutí zapalování si řádně "odcvaká" EGR ventil, máš čistou klapku a difuzor kolem ní a rovněž pravidelně měněný vzduchový filtr. Pokud se jedná o provedení Carismy s vyměnitelným palivovým flitrem tvaru zvonku nad převodovkou/pod schránkou akumulátoru (ne všechny verze ho tam mají), pak logicky i ten se musí měnit (po 90/100 tis. km).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz