mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
motoristické časopisy apod. https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=256 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mitsi [ 04 červenec 2006 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | motoristické časopisy apod. |
Dostal se mi do rukou SM č. 26/2006, kde je mj. článek o ojeté Carismě. Po jeho přečtení jsem zjistil, že jsem já celých těch 5 let a dalších mých 5 kolegů přibližně stejnou dobu zřejmě jezdili "jinými Carismami", než o kterých píše SM, resp. cosi o nich vykládá T. Lachout z AAA Auto... ![]() |
Autor: | bobbuilder [ 09 červenec 2006 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co tam pisou ? Nechces ten clanek prohnat scanerem ? ![]() |
Autor: | Mitsi [ 11 červenec 2006 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jelikož to (vložit sem scan článku) sám neumím a syna k tomu asi hned tak nedokopu, zreprodukuji to hlavní (s mými vlastními komentáři v závorkách). Přednosti: - nízká pořizovací cena (neposuzuji); - dobrá antikorozní ochrana karoserie (a rovněž podvozkových dílů, včetně výfuku, což se hned tak nevidí); - svižný a polehlivý motor 1,6 (OK, až na tu jeho kombinaci s francouzskou převodovkou); - bohatá výbava (jak kde); - moderní motor GDI s přímým vstřikem (asi proto ho přestali montovat dávno před ukončením výroby řady Carisma). Nedostatky: - dražší náhradní díly (tohle platí hlavně v ČR, nikoli už v Rakousku či dokonce v Německu); - neatraktivní design (jak si kdo vůbec dovoluje tohle posuzovat?); - pouze průměrné jízdní vlastnosti (naopak, ty jsou - resp. ve své době byly - dostatečně nadprůměrné); vůle v uložení zadních tlumičů (úplná blbost - vůle tam jsou, ale úplně jinde!); - vůle v čepech přední nápravy (OK); - závady zapalování a alternátoru (opět vedle - jediné, co odchází, je ventil obtoku vzduchu v sání/sytičového, resp. volnoběžného okruhu, made in Bosch=shit, a to u vůbec prvních verzí 1,8 MPI); - problémy s poloosami (OK); - poruchy turba u dieselových motorů (opět ten Renault...); - zaseknutý zámek volantu (to tedy opravdu čumím, jak někdo může na něco takového přijít); - zakarbonované motory GDI (vůbec nejde o klasický karbon a bližší vysvětlení chybí); - zvlněné brzdové kotouče (OK). A teď ony "perly". - pouze průměrně spolehlivý vůz (naopak, jde o silně nadprůměrně spolehlivý vůz); - trpí úniky motorového oleje (možná diesel, v žádném případě však benzínové verze); - vůle v převodovce (v té od MMC nebo od Renaultu - já jsem si ale ani v jednom případě ničeho nevšiml); - tuhé a nepřesné řazení (no jo, když ale ono je vhodné používat při výměně správný olej, což podle mého zjištění nedělá vůbec nikdo!); - odcházející poloosy (OK); - poruchová klimatizace (opět úplně vedle...). Podotýkám, že v práci jsme jich měli 6 nebo 7 kousků s různými motory, všechny kupované jako nové, s nimiž se v průběhu cca 5 let najezdilo cca 100 tis. km. |
Autor: | Mitsi [ 11 červenec 2006 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jelikož to (vložit sem scan článku) sám neumím a syna k tomu asi hned tak nedokopu, zreprodukuji to hlavní (s mými vlastními komentáři v závorkách). Přednosti: - nízká pořizovací cena (neposuzuji); - dobrá antikorozní ochrana karoserie (a rovněž podvozkových dílů, včetně výfuku, což se hned tak nevidí); - svižný a polehlivý motor 1,6 (OK, až na tu jeho kombinaci s francouzskou převodovkou); - bohatá výbava (jak kde); - moderní motor GDI s přímým vstřikem (asi proto ho přestali montovat dávno před ukončením výroby řady Carisma). Nedostatky: - dražší náhradní díly (tohle platí hlavně v ČR, nikoli už v Rakousku či dokonce v Německu); - neatraktivní design (jak si kdo vůbec dovoluje tohle posuzovat?); - pouze průměrné jízdní vlastnosti (naopak, ty jsou - resp. ve své době byly - dostatečně nadprůměrné); vůle v uložení zadních tlumičů (úplná blbost - vůle tam jsou, ale úplně jinde!); - vůle v čepech přední nápravy (OK); - závady zapalování a alternátoru (opět vedle - jediné, co odchází, je ventil obtoku vzduchu v sání/sytičového, resp. volnoběžného okruhu, made in Bosch=shit, a to u vůbec prvních verzí 1,8 MPI); - problémy s poloosami (OK); - poruchy turba u dieselových motorů (opět ten Renault...); - zaseknutý zámek volantu (to tedy opravdu čumím, jak někdo může na něco takového přijít); - zakarbonované motory GDI (vůbec nejde o klasický karbon a bližší vysvětlení chybí); - zvlněné brzdové kotouče (OK). A teď ony "perly". - pouze průměrně spolehlivý vůz (naopak, jde o silně nadprůměrně spolehlivý vůz); - trpí úniky motorového oleje (možná diesel, v žádném případě však benzínové verze); - vůle v převodovce (v té od MMC nebo od Renaultu - já jsem si ale ani v jednom případě ničeho nevšiml); - tuhé a nepřesné řazení (no jo, když ale ono je vhodné používat při výměně správný olej, což podle mého zjištění nedělá vůbec nikdo!); - odcházející poloosy (OK); - poruchová klimatizace (opět úplně vedle...). Podotýkám, že v práci jsme jich měli 6 nebo 7 kousků s různými motory, všechny kupované jako nové, s nimiž se v průběhu cca 5 let najezdilo cca 100 tis. km. |
Autor: | bobbuilder [ 18 červenec 2006 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mitsi : Diky za shrnuti toho clanku |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |