mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

motoristické časopisy apod.
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=256
Stránka 1 z 1

Autor:  Mitsi [ 04 červenec 2006 11:06 ]
Předmět příspěvku:  motoristické časopisy apod.

Dostal se mi do rukou SM č. 26/2006, kde je mj. článek o ojeté Carismě. Po jeho přečtení jsem zjistil, že jsem já celých těch 5 let a dalších mých 5 kolegů přibližně stejnou dobu zřejmě jezdili "jinými Carismami", než o kterých píše SM, resp. cosi o nich vykládá T. Lachout z AAA Auto... :evil:

Autor:  bobbuilder [ 09 červenec 2006 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Co tam pisou ?
Nechces ten clanek prohnat scanerem ? :?:

Autor:  Mitsi [ 11 červenec 2006 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jelikož to (vložit sem scan článku) sám neumím a syna k tomu asi hned tak nedokopu, zreprodukuji to hlavní (s mými vlastními komentáři v závorkách).

Přednosti:
- nízká pořizovací cena (neposuzuji);
- dobrá antikorozní ochrana karoserie (a rovněž podvozkových dílů, včetně výfuku, což se hned tak nevidí);
- svižný a polehlivý motor 1,6 (OK, až na tu jeho kombinaci s francouzskou převodovkou);
- bohatá výbava (jak kde);
- moderní motor GDI s přímým vstřikem (asi proto ho přestali montovat dávno před ukončením výroby řady Carisma).

Nedostatky:
- dražší náhradní díly (tohle platí hlavně v ČR, nikoli už v Rakousku či dokonce v Německu);
- neatraktivní design (jak si kdo vůbec dovoluje tohle posuzovat?);
- pouze průměrné jízdní vlastnosti (naopak, ty jsou - resp. ve své době byly - dostatečně nadprůměrné);
vůle v uložení zadních tlumičů (úplná blbost - vůle tam jsou, ale úplně jinde!);
- vůle v čepech přední nápravy (OK);
- závady zapalování a alternátoru (opět vedle - jediné, co odchází, je ventil obtoku vzduchu v sání/sytičového, resp. volnoběžného okruhu, made in Bosch=shit, a to u vůbec prvních verzí 1,8 MPI);
- problémy s poloosami (OK);
- poruchy turba u dieselových motorů (opět ten Renault...);
- zaseknutý zámek volantu (to tedy opravdu čumím, jak někdo může na něco takového přijít);
- zakarbonované motory GDI (vůbec nejde o klasický karbon a bližší vysvětlení chybí);
- zvlněné brzdové kotouče (OK).

A teď ony "perly".

- pouze průměrně spolehlivý vůz (naopak, jde o silně nadprůměrně spolehlivý vůz);
- trpí úniky motorového oleje (možná diesel, v žádném případě však benzínové verze);
- vůle v převodovce (v té od MMC nebo od Renaultu - já jsem si ale ani v jednom případě ničeho nevšiml);
- tuhé a nepřesné řazení (no jo, když ale ono je vhodné používat při výměně správný olej, což podle mého zjištění nedělá vůbec nikdo!);
- odcházející poloosy (OK);
- poruchová klimatizace (opět úplně vedle...).

Podotýkám, že v práci jsme jich měli 6 nebo 7 kousků s různými motory, všechny kupované jako nové, s nimiž se v průběhu cca 5 let najezdilo cca 100 tis. km.

Autor:  Mitsi [ 11 červenec 2006 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jelikož to (vložit sem scan článku) sám neumím a syna k tomu asi hned tak nedokopu, zreprodukuji to hlavní (s mými vlastními komentáři v závorkách).

Přednosti:
- nízká pořizovací cena (neposuzuji);
- dobrá antikorozní ochrana karoserie (a rovněž podvozkových dílů, včetně výfuku, což se hned tak nevidí);
- svižný a polehlivý motor 1,6 (OK, až na tu jeho kombinaci s francouzskou převodovkou);
- bohatá výbava (jak kde);
- moderní motor GDI s přímým vstřikem (asi proto ho přestali montovat dávno před ukončením výroby řady Carisma).

Nedostatky:
- dražší náhradní díly (tohle platí hlavně v ČR, nikoli už v Rakousku či dokonce v Německu);
- neatraktivní design (jak si kdo vůbec dovoluje tohle posuzovat?);
- pouze průměrné jízdní vlastnosti (naopak, ty jsou - resp. ve své době byly - dostatečně nadprůměrné);
vůle v uložení zadních tlumičů (úplná blbost - vůle tam jsou, ale úplně jinde!);
- vůle v čepech přední nápravy (OK);
- závady zapalování a alternátoru (opět vedle - jediné, co odchází, je ventil obtoku vzduchu v sání/sytičového, resp. volnoběžného okruhu, made in Bosch=shit, a to u vůbec prvních verzí 1,8 MPI);
- problémy s poloosami (OK);
- poruchy turba u dieselových motorů (opět ten Renault...);
- zaseknutý zámek volantu (to tedy opravdu čumím, jak někdo může na něco takového přijít);
- zakarbonované motory GDI (vůbec nejde o klasický karbon a bližší vysvětlení chybí);
- zvlněné brzdové kotouče (OK).

A teď ony "perly".

- pouze průměrně spolehlivý vůz (naopak, jde o silně nadprůměrně spolehlivý vůz);
- trpí úniky motorového oleje (možná diesel, v žádném případě však benzínové verze);
- vůle v převodovce (v té od MMC nebo od Renaultu - já jsem si ale ani v jednom případě ničeho nevšiml);
- tuhé a nepřesné řazení (no jo, když ale ono je vhodné používat při výměně správný olej, což podle mého zjištění nedělá vůbec nikdo!);
- odcházející poloosy (OK);
- poruchová klimatizace (opět úplně vedle...).

Podotýkám, že v práci jsme jich měli 6 nebo 7 kousků s různými motory, všechny kupované jako nové, s nimiž se v průběhu cca 5 let najezdilo cca 100 tis. km.

Autor:  bobbuilder [ 18 červenec 2006 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi : Diky za shrnuti toho clanku

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/