mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 12:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Carisma 1.8/85kW toci ale nenastartuje.
PříspěvekNapsal: 28 leden 2016 08:39 
Offline

Registrován: 28 leden 2016 08:31
Příspěvky: 2
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1996
Zdravim pani.
Mam problem, manzelka prisla domov, odstavila auto v garazi a na druhy den uz nenastartovala. Proste teci, toci ale nenastartuje. Pozeral som sa na to a zistil som, ze palivo ide, tlaci do listy, iskru dava, vybrata sviecka, startoval som a znamy pozeral, iskru davalo, co ma zaraza, stale svieti kontrolka motora, nezhasne.
Len pre ozrejmenie, robila sa hlava, robil sa rozvod, oktober 2015, po oprave auto chodilo ako nove, az doteraz. Mate nejaky napad, co by to mohlo byt?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 leden 2016 13:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud máš jednu z prvních někdy z poloviny 90. let s tímto motorem, tak u klapky je takový váleček od Bosche propojený s tělesem klapky cca půlcoulovou krátkou hadicí, v němž odešla elektronika: jeho úkolem je přidat vzduch do sání při startování a studeném běhu, následkem čehož nejde studený motor vůbec spustit, kupodivu ani pod plynem. Jelikož se jednalo o poměrně častou závadu (samotného mne potkala na tehdy zánovní služební Carismě), a to už v době záruky, výrobce návazně změnil celou konstrukci tělasa klapky, aby se zbavil tohoto nespolehlivého elementu.

P.S.: Snad si to dobře pamatuji, přece jen je to už mnoho let zpátky...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 únor 2016 18:28 
Offline

Registrován: 28 leden 2016 08:31
Příspěvky: 2
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1996
Mitsi píše:
Pokud máš jednu z prvních někdy z poloviny 90. let s tímto motorem, tak u klapky je takový váleček od Bosche propojený s tělesem klapky cca půlcoulovou krátkou hadicí, v němž odešla elektronika: jeho úkolem je přidat vzduch do sání při startování a studeném běhu, následkem čehož nejde studený motor vůbec spustit, kupodivu ani pod plynem. Jelikož se jednalo o poměrně častou závadu (samotného mne potkala na tehdy zánovní služební Carismě), a to už v době záruky, výrobce návazně změnil celou konstrukci tělasa klapky, aby se zbavil tohoto nespolehlivého elementu.

P.S.: Snad si to dobře pamatuji, přece jen je to už mnoho let zpátky...


Nestihol som skor odpovedat, napisat, co tomu bolo. Pricina bola imobilizer, vymenil sa, v Mitsubishi servise nakodovali a auto ide opat. Dakujem Mitsi za snahu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz