mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Chcipani na volnobeh - Carisma 1998 GDI https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=283 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | suez [ 26 červenec 2006 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | Chcipani na volnobeh - Carisma 1998 GDI |
Zdarec. Mam docela problemek. Me auticko Carisma 1.8 GDI mi nechce drzet otacky na volnobeh. Pri nastartovani mi spadne rucicka otackomeru az na hranici 0. Nekdy to chcipne a nekdy ne. ALe je to uz fakt pred chcipnutim. Predtim mi to normalne drzelo alespon tech 500 otacek (coz je normalni u GDI pokud se nemylim). Pri jizde v pohode, ale jakmile dam neutral a chci na chvilku stat, tak otacky opet se blizi k 0. A nekdy to zase chcipne ![]() |
Autor: | suez [ 26 červenec 2006 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uz me to auto docela sere ![]() |
Autor: | suez [ 30 červenec 2006 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak mitsi ![]() |
Autor: | Mitsi [ 31 červenec 2006 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem sice zpět, ale fakt mne nic nenapadá... ![]() |
Autor: | suez [ 03 srpen 2006 17:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cau Mitsi. Cetl sen na foru o Galantech o problemu s volnobeznymi otackami. Vycistil jsem tedy skrtici klapku a zresetoval jednotku. Mozna to trosku pomohlo ale nekdy mi to chcipne. Tudiz se te ptam jestli si uz cistil skrtici klapku u Carismy 1.8 GDI?? Nebo nejakeho podobneho motrou. Prosim te rekni mi jake maji byt zhruba volnobenze otacky pri studenem a zahratem motoru. A ohledne te srtici klapky: Klapku jsem nesundaval, protoze mam strach ze tim neco pokazim ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mitsi [ 03 srpen 2006 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, čistil jsem to. Postup je úplně stejný, jako u motorů MPI, jen toho bordelu zezadu je u GDI nesrovnatelně více. Rozebrané jsem to ale neměl - používám speciální spreje, kde se bez rozebírání obejdu. Průšvih ale nastává u 2,4 GDI, který už má "plně motorizovanou klapku", takže jí už vůbec nelze "ručně" hýbat. Za zásadní problém ovšem považuji to, že u motorů GDI jsem se nikdy nesetkal s tak výraznými potížemi, které špinavá klapka způsobuje u MPI. Pokud jde o otáčky, ve stechiometrickém poměru bohatosti směsi jsou při volnoběhu podle otáčkoměru někde na úrovni 700-750, v režimu chudé směsi pak i pod 500. Ve skutečnosti jsou ale o cca 200 ot./min. výše, neboť otáčkoměr obvykle podměřuje. |
Autor: | suez [ 04 srpen 2006 06:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj diky mitsi. Mam podezreni na vahu vzduchu nebo lambda sondu. Myslis ze by to mohlo byt timhle?? Asi mam zajet na diagnostiku ze? Mimochodem, kdyz se mi kouri z vyfuku bilej kour tak je to asi spatne, pokud to neni u GDI normalni. Dneska bylo chladneji tak sem se dival jak mi to docela hodne kourilo ![]() |
Autor: | denis [ 04 srpen 2006 08:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
V chladnu kouří skoro každé auto, horší je, když to kouří i v teple. |
Autor: | Mitsi [ 04 srpen 2006 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
GDI obecně kouří jako sviňa. Váhu vzduchu to má japonskou, takže na nějaký problém s ní klidně zapomeň. Pokud jde o lambdu, ta je také japonská, ale hlavně by to děsně žralo. Pokud už bych měl střílet od boku, vsadil bych na zcela zanešený EGR ventil, který zůstal viset v otevřené poloze. Ale jak píšu: je to jen výstřel od boku... |
Autor: | Mitsi [ 04 srpen 2006 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
suez: A jaké tam máš vlastně svíčky! Nezajímá mne odpověď "nové", ale výrobce a konkrétní typ. |
Autor: | suez [ 04 srpen 2006 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za odpovedi. Mitsi: Svicky jsem tam mel boschky a myslel sem ze to je diky nim, ale vymenil jsem je zpet za originalni japonske NDK (myslim, presne oznaceni nevim) a zadna zmena. Mno chtel bych to pripojit na PC a zjistit jestli to nenajde nejakou zavadu. Nic jineho me uz nenapada. Mimochodem k tomu koureni z vyfuku. Dneska jsem se zase dival a ucpal jednu koncovku z vyfuku a zjistil ze se kouri jenom z jedne ![]() |
Autor: | suez [ 04 srpen 2006 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za odpovedi. Mitsi: Svicky jsem tam mel boschky a myslel sem ze to je diky nim, ale vymenil jsem je zpet za originalni japonske NDK (myslim, presne oznaceni nevim) a zadna zmena. Mno chtel bych to pripojit na PC a zjistit jestli to nenajde nejakou zavadu. Nic jineho me uz nenapada. Mimochodem k tomu koureni z vyfuku. Dneska jsem se zase dival a ucpal jednu koncovku z vyfuku a zjistil ze se kouri jenom z jedne ![]() |
Autor: | Mitsi [ 04 srpen 2006 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
To, že to "převážně kouří jenom z jedné koncovky" (pokud ta druhá není zcela ucpaná) je dáno geometrií traktu a při jízdě/vyšších otáčkách se to srovná. EGR vyčistit lze, ale je nutno ho vymontovat. Samozřejmě je lepší rovnou shodit hlavu motoru a vyčistit celé sání... |
Autor: | suez [ 04 srpen 2006 14:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok. Rozebirat motor jen tak brzo asi nebudu ![]() ![]() ![]() |
Autor: | xor [ 04 srpen 2006 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli je to reseny stejne jako u Galanta, tak bych jeste zkusil vycistit IAC/ISC a okolni kanalky. Az ti budou delat diagnostiku, nech si zjistit, jak moc musi byt IAC otevreny. |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |