mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Presakovanie oleja na prevodovke
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=349
Stránka 1 z 1

Autor:  Ali [ 19 říjen 2006 10:22 ]
Předmět příspěvku:  Presakovanie oleja na prevodovke

Dnes som si na parkovisku v práci všimol,že sa mi z auta začína stávať olejnička.Presakovanie na prevodovke som si všimol už dávnejšie, ale teraz to už musím poriešiť. Keď som bol pod autom, rosilo sa to na "tyčke radenia", ktorá vstupuje do prevodovky. Z vonka je na nej natiahnutá prachovka. Predpokladám, že pod ňou by som našiel semering. Môže to tlačiť tadiaľ, či je tam ešte v tom mieste nejaké možné zradné miesto?

Autor:  jirka578 [ 21 říjen 2006 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

Mám stejný problém, Carisma 1,6GLX r.v.98, Renault převodovka F5MR1 (zpátečka přes kroužek k sobě a dopředu) - prosakuje olej kolem řadicí tyče. Před rokem, když jsem auto koupil se tam vešel 1 litr. Olej tam patří ELF Tranself TRX 75W-80W, ten jsem nesehnal, dolil jsem tam TRZ 75W-80 (asi 500Kč/litr !). Poteče to kolem toho simeringu, problém bude v jeho výměně, protože na tu tyč je navařená páka - nejde to vyměnit zvenku převodovky. Asi před tím rokem, když jsem to řešil, jsem našel diskuzi na fóru renaultclubu, kde to řešili (teď už to nenajdu), výsledek byl asi tyto možnosti:
1. Kontrolovat a dolévat olej
2. Vyndání a rozebrání převodovky - výměna simeringu
3. Odbroušení té páky, výměna simeringu, navaření páky zpět
4. Jakási opravná sada (dělená těsnicí manžeta) montovaná zvenku převodovky, způsobí trochu tužší řazení, viz. http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=2017&highlight=%F8azen%ED
Já jsem zatím u bodu 1. (to mi připomíná že bych měl zase zkontrolovat), k bodu 2. se asi neodhodlám, bod 3. bych asi neriskoval, jestli se to hodně zhorší začnu zkoumat bod 4.

Autor:  EvoMan [ 21 říjen 2006 21:18 ]
Předmět příspěvku:  unik

:idea: ja bych nejdrive zkusil nejaky utesnovaci sajrajt, neco jako do chladice, nalil bych to do oleje a videlo by se jestli to furt potece... :idea:

:?: akorat aby to neco neudelalo se synchrony, ja mam momentalne velky problem s prevodovkou v Evu...

Nejlepsi je ji vymontovat a poradne to opravit, zaroven zkontrolovat loziska, synchrony, spojku apod...ale stoji to penize, to je jasne, ale zazraky se nedeji.

Autor:  Ali [ 22 říjen 2006 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

No, bol som pod autom zase a vyzerá to skôr na semering na lavej prednej poloosi (ako vstupuje do prevodovky). Najskor som si myslel že to bude na tej tyčke radenie,ale "našťastie" je to suché. Našťastie, lebo som si hned uvedomil, že na jeho výmenu musím rozobrat celú prevodovku a na poloosi je to jednoduchšie-snáď. Ináč za ten semering na tyčku radenia pýtajú v Mitsubishi 1.450 Sk (pekne,že)

Autor:  Ali [ 22 říjen 2006 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ozaj, neviete aký typ-číslo semeringu ide na ľavú prednú poloos do prevodovky? Ešte neviem cenu od Mitsubishi, ale podľa toho na tyčku radenia, to nebude onič lepšie. A verím, že by tam pasol aj iný s rovnakým číslom.Však Mitsubishi si dáva tiež len dodávať tieto diely od iných značiek.

Autor:  Ali [ 22 říjen 2006 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ešte ku tomu semeringu na poloos. Jedná sa o Carismu 1,6 (66kW) r.v.1997 A schválne, nemáte niekto katalóg s typovým označením náhradných dielov?

Autor:  jirka578 [ 23 říjen 2006 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

K tomu katalogu - mám elektronickou verzi katalogu ND Mitsubishi, jmenuje se to WinCaps, odkaz na stažení je na http://www.mitsubishi-power-board.de/thread.php?threadid=188&sid=3739021cf15805425bca16ef26580a06,
stahuje se to z http://www.thomas-peterson.de/daten/Mitsubishi/_Download/WinCaps.rar (204 MB). Ale třeba rozměr toho simeringu tam nenajdeš. Najdeš tam jenom Mitsubishi objednací číslo dílu. Možná by byl zajímavej i ten katalog Nipparts 2005/04 http://www.thomas-peterson.de/daten/Mitsubishi/_Download/HB_NIPPARTS_CD_4_2005.rar (100 MB) - ten jsem zatím nestahoval.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/